Heilage Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Irriterende at skjegget har frosset når man kommer inn døra. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Eller hvis man har litt snørr i nesa rett før man går ut i -20'C Det blir så ekkelt og stivt :S Lenke til kommentar
Brian Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Eller hvis man har litt snørr i nesa rett før man går ut i -20'C Det blir så ekkelt og stivt :S 7793450[/snapback] Eller når man kommer inn fra kulda. Da begynner nesa alltid å renne litt. Endret 24. januar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 når det er skikkelig kaldt ute å du snufser litt med nesa. Da river det! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 når det er skikkelig kaldt ute å du snufser litt med nesa.Da river det! 7793522[/snapback] Skjedd meg. Irriterende. Lenke til kommentar
Guff Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 En ting som irriterer så syykt er at en homse i parallelklassen ser ut til å ha et crush på meg (ja, jeg er gutt..) Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det ville jeg tatt som et kompliment Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Det ville jeg tatt som et kompliment 7795395[/snapback] Ditto Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Han berusa mannen på budden i dag. Tok 02-bussen fra Horten til Tønsberg i dag, og han kom på bussen i Horten. Deilig å få han hivi av bussen. Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Noe som irriterer meg noe inne i hampen er treilersjåfører, og innersving i rundkjøring når man skal rett frem. Eller de som ikke klarer å skru av fjærnlysa før man har svidd hornhinna, og skrur de på så man akkurat mister nattesynet..FAKK AS Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Og de som ikke skruer av fjernlyset i det hele tatt. Jeg kjører mye E39 mellom Stavanger og Kristiansand, og store deler er mørkelagt om kvelden (og halve dagen nå i januar). Er nesten alltid en håndfull tosker som enten ikke bryr seg, eller som glemmer seg ut. "Satans", pleier jeg å si. Eventuelt "helvetes..". Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Folk som lager høye og bråkete lyder med vilje, og muligens le av det senere. Gah. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Og de som ikke skruer av fjernlyset i det hele tatt. Er nesten alltid en håndfull tosker som enten ikke bryr seg, eller som glemmer seg ut.Da må du blinke på dem som bare F. Problemet er at de ofte ikke oppfatter det før de har kjørt forbi... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ripa i mp3spilleren min... Lenke til kommentar
HouseWolf Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 (endret) Joa, jeg har gitt opp å blinke jeg da, kjører med ganske kraftige lykter, hvis de ikke skrur ned lysa innen ca 3-4 sec etter meg smeller jeg de på for fult og blender tilbake..Fucking retards. Når vi er inne på kjøring er det en annen ting som irriterer meg noe helt forJÆVLI, det er ett felt, bilen forran deg skal til venstre, og det er avkjøringsfelt på lengde med halve ekvator. Hva faen er vitsen med å sakke farten ned til gangfart FØR man tar av, spesielt de køllene som fortsetter helt til enden i 2.gir før de tar en 90 graders sving i siste liten..Dang, skulle tro man hadde vunnet lappen i lotto. Folk som handler, går midt i mellom reolene i 0,0000001 Km/t, har 19 unger som hver har sin egen lille handlevogn med en vare hver, skriker, og vil ikke slippe deg forbi, prøver man seg på en reol lenger bort står faen meg resten av ungeflokken og sloss om hvem som få bære dassrullene.. hmm.skjer med sånne folk EDIT: Leif Endret 25. januar 2007 av Roxrud Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Festen i etasjen over som holder meg våken Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen brøt seg inn i bilen min inatt, og tok ut noen klær som eg hadde glemt igjen i bilen, og la de i en ring i snøen.. når du først har brutt deg inn i en bil, så kan du i det minste stjele nokke. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 Noen brøt seg inn i bilen min inatt, og tok ut noen klær som eg hadde glemt igjen i bilen, og la de i en ring i snøen.. når du først har brutt deg inn i en bil, så kan du i det minste stjele nokke. 7802423[/snapback] Vær glad for at de ikke gjorde det du. Lenke til kommentar
Finn-Willy Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 Noen brøt seg inn i bilen min inatt, og tok ut noen klær som eg hadde glemt igjen i bilen, og la de i en ring i snøen.. når du først har brutt deg inn i en bil, så kan du i det minste stjele nokke. 7802423[/snapback] Vær glad for at de ikke gjorde det du. 7802442[/snapback] Er ikke stort av verdi er eg redd. Vet ikkje ka en kassettspiller fra forrige århundre går for på svartemarkedet for tiden, men eg tror ikke det er store fortjenesten Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 26. januar 2007 Del Skrevet 26. januar 2007 har ei bøle jeg å.... søstra mi feks!! art det er mulig å være som hu! klager over ting som feks at jeg sier ETE istedet for å spise!!"!"!"! " hu sier at jeg børr tenke på at jeg sier ete fordi vi bor ved Slemdal/smestad. JEG GIR FAEN I DET!!! couldn't care less!! og at jeg går med svart metallica tskjorte og blå bukse..... herre jesus så dumt!! det er fali det!.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg