Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og de som ikke skruer av fjernlyset i det hele tatt. Jeg kjører mye E39 mellom Stavanger og Kristiansand, og store deler er mørkelagt om kvelden (og halve dagen nå i januar). Er nesten alltid en håndfull tosker som enten ikke bryr seg, eller som glemmer seg ut. "Satans", pleier jeg å si. Eventuelt "helvetes..".

Lenke til kommentar

Joa, jeg har gitt opp å blinke jeg da, kjører med ganske kraftige lykter, hvis de ikke skrur ned lysa innen ca 3-4 sec etter meg smeller jeg de på for fult og blender tilbake..Fucking retards.

Når vi er inne på kjøring er det en annen ting som irriterer meg noe helt forJÆVLI, det er ett felt, bilen forran deg skal til venstre, og det er avkjøringsfelt på lengde med halve ekvator. Hva faen er vitsen med å sakke farten ned til gangfart FØR man tar av, spesielt de køllene som fortsetter helt til enden i 2.gir før de tar en 90 graders sving i siste liten..Dang, skulle tro man hadde vunnet lappen i lotto.

Folk som handler, går midt i mellom reolene i 0,0000001 Km/t, har 19 unger som hver har sin egen lille handlevogn med en vare hver, skriker, og vil ikke slippe deg forbi, prøver man seg på en reol lenger bort står faen meg resten av ungeflokken og sloss om hvem som få bære dassrullene.. hmm.skjer med sånne folk

EDIT: Leif

Endret av Roxrud
Lenke til kommentar
Noen brøt seg inn i bilen min inatt, og tok ut noen klær som eg hadde glemt igjen i bilen, og la de i en ring i snøen.. når du først har brutt deg inn i en bil, så kan du i det minste stjele nokke.

7802423[/snapback]

Vær glad for at de ikke gjorde det du.

Lenke til kommentar
Noen brøt seg inn i bilen min inatt, og tok ut noen klær som eg hadde glemt igjen i bilen, og la de i en ring i snøen.. når du først har brutt deg inn i en bil, så kan du i det minste stjele nokke.

7802423[/snapback]

Vær glad for at de ikke gjorde det du.

7802442[/snapback]

Er ikke stort av verdi er eg redd. Vet ikkje ka en kassettspiller fra forrige århundre går for på svartemarkedet for tiden, men eg tror ikke det er store fortjenesten :)

Lenke til kommentar

har ei bøle jeg å....

søstra mi feks!!

art det er mulig å være som hu!

klager over ting som feks at jeg sier ETE istedet for å spise!!"!"!"! "

hu sier at jeg børr tenke på at jeg sier ete fordi vi bor ved Slemdal/smestad.

JEG GIR FAEN I DET!!!

couldn't care less!!

og at jeg går med svart metallica tskjorte og blå bukse..... herre jesus så dumt!!

det er fali det!....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...