Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Okei, jeg har et dilemma. Jeg bestilte en parfyme på amazon.com for 700 kr (inkl frakt) som jeg har lett etter lenge. Dette er en parfyme som selges i perioder og jeg er keen på å få en ny, siden jeg er tom. Bildet av parfymen stemmer og navnet, men når jeg åpner esken i dag er det en helt annen parfyme. Det er samme merke og på boksen står det Midnight Fragrance men det er ikke samme lukt eller flaske.

 

Så sykt irriterende!!!! Så nå har jeg sendt en mail om dette til selgeren som sier "im sorry" at bildet var feil.

 

Hva kan man gjøre nå da? Jeg vil jo enten ha ny eller pengene tilbake..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forbanna word helvette. Hvorfor skriver den over ordene midt i en tekst istedet for å flytte alt fremover mens jeg skriver. Ender bare med at jeg må klippe vekk all teksten etter det ordet jeg skal redigere, for deretter å redigere ordet og lime inn hele forbanna teksten igjen. Satan! Går det an å fortelle dette jallaprogrammet at det ikke skal gjøre det på noen måte?

Lenke til kommentar

Insert knappen er rett ved home, end (hvis du bruker de) og backspace, så den er lett å komme borti.

 

Jeg er bare glad til den eksisterer, ettersom den er veldig nyttig til programmering.

 

 

 

 

At vi trenger så mange timer søvn. To timer eller mindre hadde passet meg fint.

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar
Daniel, greit nok det, men hva om jeg ender opp med å stemme FRP eller AP eller noe annet horribelt, KRF eller SV f.eks :p

KrF er ikkje eit så "horribelt" i mi meining, straks du kjem deg forbi K-en i namnet. Eg misliker at dei er imot homofile ekteskap, men ting som at dei er imot abort og vil gi familiar meir støtte er fint. Sånn som eg ser det, iallfall.

 

Alt frå SV til Høgre er greit å røysta fram for min del; både Framstegspartiet og Raudt misliker eg sterkt. Sjølv er eg Venstre-medlem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...