Nymph Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Okei, jeg har et dilemma. Jeg bestilte en parfyme på amazon.com for 700 kr (inkl frakt) som jeg har lett etter lenge. Dette er en parfyme som selges i perioder og jeg er keen på å få en ny, siden jeg er tom. Bildet av parfymen stemmer og navnet, men når jeg åpner esken i dag er det en helt annen parfyme. Det er samme merke og på boksen står det Midnight Fragrance men det er ikke samme lukt eller flaske. Så sykt irriterende!!!! Så nå har jeg sendt en mail om dette til selgeren som sier "im sorry" at bildet var feil. Hva kan man gjøre nå da? Jeg vil jo enten ha ny eller pengene tilbake.. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 AWwww.. I love the smell of CAT POOO, when I come home from work at night... Deiilliggt.. /sarkasme! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Forbanna word helvette. Hvorfor skriver den over ordene midt i en tekst istedet for å flytte alt fremover mens jeg skriver. Ender bare med at jeg må klippe vekk all teksten etter det ordet jeg skal redigere, for deretter å redigere ordet og lime inn hele forbanna teksten igjen. Satan! Går det an å fortelle dette jallaprogrammet at det ikke skal gjøre det på noen måte? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Siden du har trykka på "insert". Lenke til kommentar
Brian Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Takker, aner ikke hvordan jeg har fått til å komme borti den, men har vel sleiva borti en gang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nei, den trykker på seg selv fra tid til annen. ALLTID. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Nei, den trykker på seg selv fra tid til annen.ALLTID. Som alt annet med en datamaskin. Det bare plutselig blir påskrudd og avskrudd i tide og utide. Du har null kontroll over en datamaskin og dens lumske natur. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) Insert knappen er rett ved home, end (hvis du bruker de) og backspace, så den er lett å komme borti. Jeg er bare glad til den eksisterer, ettersom den er veldig nyttig til programmering. At vi trenger så mange timer søvn. To timer eller mindre hadde passet meg fint. Endret 19. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg skal til byen å forhåndsstemme med ei venninne i dag, men aner ikke hvem jeg skal stemme på. >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Stemte igår, sånn helt på sparket. Bestemte meg for hvilket parti der og da faktisk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Irriterer meg at jeg ikke vet om jeg har lov til å stemme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Er det ikke året man fyller 18? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Daniel, greit nok det, men hva om jeg ender opp med å stemme FRP eller AP eller noe annet horribelt, KRF eller SV f.eks Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jo, det er greit nok. Det er punktet "norsk statsborger" jeg ikke er helt sikker på (lang historie). Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Ta en sjanse, stem FRP. Vil jo være interessant å se hva de klarer, første gang i lederstolen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 (endret) De som kan stemme i år er alle som er født i 1991 eller tidligere, ja edit: meh, slow Endret 19. august 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Daniel, greit nok det, men hva om jeg ender opp med å stemme FRP eller AP eller noe annet horribelt, KRF eller SV f.eks KrF er ikkje eit så "horribelt" i mi meining, straks du kjem deg forbi K-en i namnet. Eg misliker at dei er imot homofile ekteskap, men ting som at dei er imot abort og vil gi familiar meir støtte er fint. Sånn som eg ser det, iallfall. Alt frå SV til Høgre er greit å røysta fram for min del; både Framstegspartiet og Raudt misliker eg sterkt. Sjølv er eg Venstre-medlem. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Jeg begynner å bli syk. FUuuuuuuuuUuuuu! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 At GTA: San Andreas finner ut at det skal mongo seg. Fargene er på tur, og det låser seg til stadighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg