Feh Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Men det er utrolig teit å komme inn på KLESBUTIKKER som bruker spotify free! Spotify-reklamer overalt! Heheh, var på en klesbutikk for litt sia, så mens jeg ser på en t-skjorte hopper Arvid inn! Da skal jeg love dere det er værre når utesteder bruker det. Har faktisk vært borti det en gang. Han hadde riktignok betal versjonen av Spotify så man slapp reklamen, men hvilken DJ med det minste snev av respekt for seg selv og sitt yrke/hobby bruker Spotify og tar credit for "mixinga" si etterpå? Ble rett og slett kvalm og skuffa da jeg oppdaget hva han drev med inne i boothen sin. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Vi har ikke noe aluminiumsfolie og jeg har ikke rist til bongen >< Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Folk som tror de er så forbanna spesielle å unike, går spesielt for jenter egentlig. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l. Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det verste er at det Norge blir mer og mer slik her også. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l.Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Men når engelskspråklege gjer dette med anime osv, er det heilt greit? Hmmmm. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l.Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Men når engelskspråklege gjer dette med anime osv, er det heilt greit? Hmmmm. Jeg ser anime med orginale stemmer, og teksting på engelsk. Det er vel det de fleste gjør... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l.Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Men når engelskspråklege gjer dette med anime osv, er det heilt greit? Hmmmm. Tja.... Liker heller å høre på orginal språket og heller tekstet på engelsk. Slik som Slimda nevnte. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 At eg må få den nye gitaren i natur og ikkje i svart som eg hadde bestilt. Litt nedtur, men gitaren er jo like bra. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l.Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Men når engelskspråklege gjer dette med anime osv, er det heilt greit? Hmmmm. Tja.... Liker heller å høre på orginal språket og heller tekstet på engelsk. Slik som Slimda nevnte. Når det gjøres med tegnefilmer / serier er det en helt annen sak. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l.Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Men når engelskspråklege gjer dette med anime osv, er det heilt greit? Hmmmm. Jeg ser anime med orginale stemmer, og teksting på engelsk. Det er vel det de fleste gjør... Faktisk ikkje, når det gjeld engelskspråklege. Eg veit ikkje kva som er normalt blant nordmenn. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg irriterer meg over folk som konsekvent skriver "normenn" og "norrmenn". Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Hater AAAAALLLLTTT når det kommer til døøbbing av filmer/serier o.l.Hater spesielt at tyskere og italienere må ha alt døbbett til sitt eget språk!!!! Men når engelskspråklege gjer dette med anime osv, er det heilt greit? Hmmmm. Nå er det ikke uvanlig at man gjør slik med tegnefilmer, men tyskerene/franskmenne/spanjolene skal som oftest absolutt ha alle spillefilmer dubbet i tillegg. Ingenting skal forbli originalt. Kan forsåvidt slenge på at dette er noe som irriterer meg også. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kvise på kjønnsorganene. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kvise på kjønnsorganene. Haha, ta barberhøvelen og barbere den bort. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 ARgh!Irriterer meg over at spotify er overalt. Men det er utrolig teit å komme inn på KLESBUTIKKER som bruker spotify free! Spotify-reklamer overalt! URGHH Eller elektronikkbutikker.. (Spaceworld) Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Skulle tro de hadde råd til premium... Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Kvise på kjønnsorganene. Haha, ta barberhøvelen og barbere den bort. Jeg mener PÅ selve snabelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Jeg mener PÅ selve snabelen. Sikkert ikke kvise, det er sikkert en tilstoppet pore hvor da talget ikke kommer opp til overflaten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Evt kreft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg