Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jævla pussy, prøv og kutt deg på NYE, SKARPE, SATANS barberblader fra barber høvel over hele kuken så blodet spruter... Åsen i huttiheita skal man stoppe blødningen midt inne i den jungelen, du bare BLØØR OOOOOVERALT aaaaaahhahahha. Assa dør du.

Må lære deg å barbere først da ;)

Lenke til kommentar

At han jeg er i startfasen på et mulig forhold med tydeligvis ikke er mann nok til å fortelle meg at han bare vil være venner.

Istedet får jeg høre det gjennom en venninde som fikk vite det av en kompis av han.

Han har enda ikke sagt noe til meg og jeg har ikke sagt at jeg vet noe enda.

*kjenner jeg har mest lyst å skrike for det provoserer meg så sinnsykt*

Lenke til kommentar
Hjelp meg med et bra grafikkort da!

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...26042&st=30

 

Kjapt og greit: Har selv et Geforce GTX 275 og har lest en haug av reviews. Det scorer ca. likt som et Radeon HD 4890 (HD 4890 gjennomsnittlig bittelitt bedre) så det vil si at du får spillt samtlige nye spill som er ute nå på High->Very High (avhengig av oppløsning, jeg kjører 1680x1050) uten problem. Skal du kjøre full 1080p oppløsning i spill vil du nok måtte belage deg på medium->high. Men det fine er at når du føler kortet kommer til kort (no pun intended) kan du bare kjøpe ett til og kjøre CF :). Alternativt slenge inn en drøy tusenlapp til og gå for 4870X2 eller Geforce GTX 285 dersom du virkelig MÅ kjøre alle spille på Very High i 1080p.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...