eXtreme-501 Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Når "folk" har for "Mange" - " " - i en "setning" Det skjønte jeg ingen ting av? Man har jo vanligvis ikke bindestreker i en setning? Endret 14. august 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Aiai, jeg får visdomstenner. Det klør, og tyggeleken til hunden min ser merksnodig fristende ut. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når "folk" har for "Mange" - " " - i en "setning" Det skjønte jeg ingen ting av? Man har jo vanligvis ikke bindestreker i en setning? Omfg Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Når "folk" har for "Mange" - " " - i en "setning" Det skjønte jeg ingen ting av? Man har jo vanligvis ikke bindestreker i en setning? Det var en spøk, sant? Hvis nei: Når "folk" har for "Mange" - " " - i en "setning". [/] Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Hvordan i helvete er det mulig. Har hatt underskud på søv dene uka da skolen har startet, la meg vel klokka 1 i går og sto opp klokka 10 i dag, SATAN DA!!! Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Irriterer meg over kviser i trynet som er der når jeg skal barbere meg... Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Sommerværet går meg på nervene. Greit at det regner dagen lang, men hvorfor på en lørdag?! Har så mye jeg skulle ha fått gjort! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 I går: Jeg ringer en "kamerat" for å få tilbake pengene han skylder meg. "Hei. Det er <jeg>. Jeg hører at du har fått lønning i dag. Har du penga mine?" "Ja, men jeg er på jobb nå, så jeg må ringe deg opp igjen når jeg er ferdig." "Ok, greit, da blir jeg hjemme til du ringer, jeg trenger penga mine i dag." "Javel, da snakkes vi snart. Hadet." "Hadet." I dag: Han ringte ikke i går, så jeg ringer når jeg står opp i dag, etter 12. "Du, hvorfor i helvete ringte du meg ikke opp igjen i går?" "Jeg ble litt skrall når jeg gikk på pubben etter jobb i går, så jeg ville ikke plage deg." "Eh, javel. Har du penga mine?" "Ja, skal til byen snart, ringer før jeg tar bussen så vi kan møtes på stasjonen." "Greit." Nå: Han ringer ikke. Så jeg ringer. "Har du penga mine???" "Sitter på resturant." <Klikk>, han legger på. HVA FAEN! Jeg blir så jævlig forbanna. Det er så jævlig tydelig at han har penga mine, men jeg kan faen ikke stole på at han gjør som han sier han skal gjøre. Har så jævlig lyst til å gi gjelda hans til en narkoman boler borti gata her som har historie som ikke så fredelig pengeinnkrever, bare for å lære han en lekse. Men jeg trenger penga. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Anmeld han. Irriterer meg over kviser i trynet som er der når jeg skal barbere meg... x 581234.9803 ganger. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Ble ringt opp av en fra USA i dag. Tok telefonen og sa "Hei det er Thomas..?". Etter en kort pause hørte jeg "Hello Tom. Listen, I hear you're very serious about making money, so I would like to blahblahblahblah" Grr, er nok med telefonselgere fra Norge Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 En person jeg kjenner er så satans idiot. Han kom og sendte på melding til en venninne av meg "jeg gidder ikke henge med dere mer fordi dere er ikke de personene jeg ble kjent med", og når vi spør om hva vi har gjort, sier han at det vil han ikke si. Vi skulle egentlig på kino, men det ble han altså da ikke med på. Deretter ser vi han faen meg på nova kino med noen andre folk og skal se HP. Fy faen sier jeg bare. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 En fyr på nettby som kanskje ikke ser best ut, men det betyr faen meg ikke at folk skal kommentere på bildene hans at han ser stygg ut og andre sarkastiske kommentarer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Irriterer meg over kviser i trynet som er der når jeg skal barbere meg... Ser det som en fordel jeg, fjerner jo hele kvisen når jeg barberer meg. Razorburn er mye verre da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Det er verre når ballene/penis spidder seg på barbermaskinen sine tagger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Skummelt å bruke barbermaskin til slike jobber. Det er da man skal være god med høvelen, funker flotters det. Men kviser i ansiktet + høvel = blod og sår. Yay. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nei, da kommer traumene fra tysklæreren tilbake. The horror! The horror! Er alle tysklærere forferdelige? De to jeg har hatt var hvertfall et mareritt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nei, da kommer traumene fra tysklæreren tilbake. The horror! The horror! Er alle tysklærere forferdelige? De to jeg har hatt var hvertfall et mareritt. Min var også ganske hard Men den andre klassen hadde ofc min favoritt lærer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 *snip* Men den andre klassen hadde ofc min favoritt lærer Noe som bare var en konspirasjon... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Nei, da kommer traumene fra tysklæreren tilbake. The horror! The horror! Er alle tysklærere forferdelige? De to jeg har hatt var hvertfall et mareritt. Vel hun var tysk og... ja, jeg har endeløse historier. Hun var skummel. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg klarer faen meg ikke å velge mellom XP og W7.. Dualboot er uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg