Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tømt søppel og kompost i dag. Ikke for det, det er ganske skøy siden da kjører jeg traktor, men det er utrolig hvor dumme folk er? Når det klart og tydelig står både på skilt og på kassa at i den ene kastes glass, plast, papp osv., mens i den andre kastes kompost. Og alikevel klarer de faen meg å ta feil.

Lenke til kommentar
Bah! Ringte legesenteret for ny time, hun spør etter navn etc og sier "vent litt." Så legger hun på...

Ringte du ikke på igjen da? :p

 

Jeg ringte til legen her for to uker siden. Skulle ha resept på noe greier.

Tror dette var på en onsdag. De kunne ikke gi meg resept før mandag, fordi legen min var ikke til stede, og de hadde heller ingen andre leger på huset. Hvilket legesenter er det som ikke har leger tilgjengelig?? :nei:

Heldigvis fikk jeg ordnet det med et annet legesenter, i samme bygg faktisk.

 

 

Jeg er småsvimmel og har hodepine i dag :thumbdown:

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Har tømt søppel og kompost i dag. Ikke for det, det er ganske skøy siden da kjører jeg traktor, men det er utrolig hvor dumme folk er? Når det klart og tydelig står både på skilt og på kassa at i den ene kastes glass, plast, papp osv., mens i den andre kastes kompost. Og alikevel klarer de faen meg å ta feil.

 

Samme som når du jobber på veien eller da i fortau i byen, du setter opp ett passe stort gult skilt der det står "Vennligst benytt fortau på andre siden", men likevel så klarer de nikkedokkene av noen idioter å måtte gå der vi dreiv å gravde som faen, jada.

Folk hadde vel skjønte det bedre om det stod "Din jævla idiot, gå på andre fortauet på andre siden, dust".

Men da hadde vel blitt sinte å likevel gått opp til oss, herregud, skulle stappa de i grøfta å fylt igjen.

Nesten så en skulle spurt hvilket institutt man skulle ringen siden du er så inni helvette tilbake stående.

Lenke til kommentar

Legen ga meg sovepiller i dag. Utførte han en helsesjekk før han ga meg farlig medikasjon? Nei. Vikarleger skulle ikke hatt lov til å skrive ut resepter uten å foreta helsesjekk og grundig utspørring av pasienten.

Jeg sa også at jeg ikke var spesielt hypp på å ta medisin som var gitt av andre enn fastlegen min.

Lenke til kommentar
Legen ga meg sovepiller i dag. Utførte han en helsesjekk før han ga meg farlig medikasjon? Nei. Vikarleger skulle ikke hatt lov til å skrive ut resepter uten å foreta helsesjekk og grundig utspørring av pasienten.

Jeg sa også at jeg ikke var spesielt hypp på å ta medisin som var gitt av andre enn fastlegen min.

 

Michael Jackson style ja

Lenke til kommentar

At jeg våknet halv to i dag. Aka. jeg er ikke trøtt nå. Eller før langt på natt/morran. Og det passer dårlig. Døgning passer også dårlig. :/

 

Jeg må enten bli trøtt, (noe som er umulig) døgne, eller legge meg seint. Jeg må uansett opp tidlig i morra og nå er jeg selvssagt opplagt, mens i morra når jeg trenger å være det er jeg trøtt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...