CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Om hun så tok sitt eget liv ville verden vært et finere sted. On Topic: Dette du skrev irriterer meg. Ja, hun er teit som hyller en dum jente slik, men å ønske at hun skal dø, er enda teitere. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Eventuelt at det bare er noen som bruker profilen bare til å kødde... hvem, HVEM laster opp 2000 bilder av miley cyrus for å kødde, det tar sikkert over et døgn sann mine ord! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg vet bare hvor mye arbeid jeg har lagt i å plage broren min til tider, så hvem vet? Lenke til kommentar
Niern Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kaninen må omtrent ha sexuel omgang med fuglen for å bli smitten. 1%Datteren hennes må omtrent ha sexuel omgang med kaninen for å bli smittet. ??% (Kommer ann på datteren sine fetish) hahahahhahahhahahah Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kaninen må omtrent ha sexuel omgang med fuglen for å bli smitten. 1%Datteren hennes må omtrent ha sexuel omgang med kaninen for å bli smittet. ??% (Kommer ann på datteren sine fetish) hahahahhahahhahahah Tre år gammelt innlegg. Genialt sagt, tho. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det som er ille, er at hu ikke er mellom 11 eller 14. jeg vil nesten ikke si det til dere, men hu er 16 år ... Iscobelle heter hu viss noen vil sjekke ut Hanna montana samligna hennes. You can't miss that! Omfg, er det mulig? Hvem gidder å laste opp ca 2000 bilder av en og samme person? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Om hun så tok sitt eget liv ville verden vært et finere sted. On Topic: Dette du skrev irriterer meg. Ja, hun er teit som hyller en dum jente slik, men å ønske at hun skal dø, er enda teitere. Jeg ønsker ikke at hun skal dø. Jeg bare ønsker at hun skal ... forsvinne. Bare: POFF! Borte. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 2000 bilder av Miley? Har hun det for seg at folk skal gidde å se på de uansett? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Det som er ille, er at hu ikke er mellom 11 eller 14. jeg vil nesten ikke si det til dere, men hu er 16 år ... Og forskjellen er...? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Siden den perfekte jobben finns ikke. Bullshit fra ende til annen. Gjett hva jeg jobber med. Jo, den perfekte jobb i mine øyne. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 At folk ikke kan rulletrapp-regelen! Stå til høyre, gå til venste for faen! Hver dag etter jobb er det noen som tar en trallala på venstresiden og hindrer oss andre. Lyst til å skrike "Stå til høyre!" i øret deres, men glad jeg har god folkeskikk. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Jeg klemte nettopp den ene tommelen i en skuff - det irriterer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Siden den perfekte jobben finns ikke. Bullshit fra ende til annen. Gjett hva jeg jobber med. Jo, den perfekte jobb i mine øyne. Lettere sagt uføretrygda og sitter på rævva? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Nei, IT-jobb i Oslo sentrum, mer eller mindre. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Okey da, IT jobb da skjønner jeg. Fox; nei. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 At venner klikker på meg for den minste ting. venn: "Blir du med til ballbingen?" meg: "Ikke nå" venn: "TARD, JÆVLA N00B" Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 At venner klikker på meg for den minste ting. venn: "Blir du med til ballbingen?" meg: "Ikke nå" venn: "TARD, JÆVLA N00B" Sikker på det jeg markerte? Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 At venner klikker på meg for den minste ting. venn: "Blir du med til ballbingen?" meg: "Ikke nå" venn: "TARD, JÆVLA N00B" Sikker på det jeg markerte? Hehe, joda. De som holder på sånn tar ikke sånt særlig alvorlig. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Bah! Ringte legesenteret for ny time, hun spør etter navn etc og sier "vent litt." Så legger hun på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg