WarpX Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 At Ting som irrriterer...-tråden er større enn Ting som er hyggelige....-tråden. Synes det er flott, for jeg kan ikke fordra lykkelige mennesker. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jo, man ER sin egen lykkes smed. Selvfølgelig vil man ofte være i andres hender, men i det store og det hele er man det. De som mener noe annet fremstår for meg som late og lite målrettet. At Ting som irrriterer...-tråden er større enn Ting som er hyggelige....-tråden. Synes det er flott, for jeg kan ikke fordra lykkelige mennesker. Hvorfor kan du ikke det? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg fikk meg jobb på 1 dag etter at jeg måtte slutte på den forrige, må bare stå på. Var sikkert innom 30 steder på en dag. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg fikk meg jobb på 1 dag etter at jeg måtte slutte på den forrige, må bare stå på.Var sikkert innom 30 steder på en dag. Neinei, du gjorde feil! hvorfor satt du ikke i stua og venta på at en random arbeidsgiver skulle komme og gi den perfekte jobben ...? Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hyperio: Takk Skal prøve så hardt jeg kan. Må jo være noen i byen et eller annet sted som har en ledig deltidsstilling! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Siden den perfekte jobben finns ikke. Samme som at det perfekte liv ikke finns, ingen ting er perfekt. MEN! Man kan opparbeide seg kapital til å kjøpe seg diverse ting og jobbe i mot mål som kan gjøre livet verdt å leve. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jo, man ER sin egen lykkes smed. Selvfølgelig vil man ofte være i andres hender, men i det store og det hele er man det. De som mener noe annet fremstår for meg som late og lite målrettet. At Ting som irrriterer...-tråden er større enn Ting som er hyggelige....-tråden. Synes det er flott, for jeg kan ikke fordra lykkelige mennesker. Hvorfor kan du ikke det? derfor Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hele kroppen min fylles med genuin glede av å se på det bildet. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Hu blonde som står på huk lyser "VICTORY IS MIIIIIINE!" Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Blæh, kjenner kvalmheten i brystet... faen så irriterende bilde. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) for meg minner dette bildet om en gjeng med over happy folk som har samla seg i et hvitt rom og "sprer gleden" eller noen nynazister i et hvitt rom som tar HH hilsen huff, var på omvisning i stortinget med klassen før skoleslutt, og hu som viste oss rundt var HELE! turen Endret 12. august 2009 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg kom nettop på at jeg irriterer meg over folk som skal redigere bilder såpass mye at det ikke ligner på dem selv.. Hva er vitsen med bildet da? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Uff, jeg fant akkurat ei på nettby som hadde 1921 bilder av Miley Ray Cyrus/ hannah montana. ER det faen meg mulig å laste opp 2000 bilder av hu? fytti helvette. Pluss at hu har skrivd dette om hu "IKKE ta BILDER! PLIZZ! får ellers mæ æ bare skrote dæm! MILEY CYRUS\HANNAH MONTANA Digger MILEY<3 ho e super duper pen! å e værdens beste å synge! elsk på Miley<3333 4-ever! ELSKER HO MER enn noe ANNA<3 Ho e værdens bæste<3 uansett ka som skjer vil æ altid støtte ho! <3 ho e værdens best sanger å skuespiller:D Mitt forbilde Forever! ingen slår ho! INGEN<3 ELSKER MILEY<3<3" er det nå jeg skal grine eller le? Endret 12. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) A part of me just died.. Endret 12. august 2009 av Applebee Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 er det nå jeg skal grine eller le? Det du skal gjøre, er å fortelle meg alderen hennes. La meg gjette, mellom 11 og 14? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 (endret) Det som er ille, er at hu ikke er mellom 11 eller 14. jeg vil nesten ikke si det til dere, men hu er 16 år ... Iscobelle heter hu viss noen vil sjekke ut Hanna montana samligna hennes. You can't miss that! Endret 12. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 16 år?! Stakkars foreldre sier jeg bare! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Det som er ille, er at hu ikke er mellom 11 eller 14. jeg vil nesten ikke si det til dere, men hu er 16 år ... Iscobelle heter hu viss noen vil sjekke ut Hanna montana samligna hennes. You can't miss that! Okei, skyt meg. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Kan jo håpe at den mentale tilstanden hennes gjør henne så opphengt i Miley at hun velger å stalke henne, for så å drepe henne. Om hun så tok sitt eget liv ville verden vært et finere sted. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Eventuelt at det bare er noen som bruker profilen bare til å kødde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg