Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, man ER sin egen lykkes smed. Selvfølgelig vil man ofte være i andres hender, men i det store og det hele er man det. De som mener noe annet fremstår for meg som late og lite målrettet.

 

At Ting som irrriterer...-tråden er større enn Ting som er hyggelige....-tråden.

Synes det er flott, for jeg kan ikke fordra lykkelige mennesker.

Hvorfor kan du ikke det?

Lenke til kommentar
Jo, man ER sin egen lykkes smed. Selvfølgelig vil man ofte være i andres hender, men i det store og det hele er man det. De som mener noe annet fremstår for meg som late og lite målrettet.

 

At Ting som irrriterer...-tråden er større enn Ting som er hyggelige....-tråden.

Synes det er flott, for jeg kan ikke fordra lykkelige mennesker.

Hvorfor kan du ikke det?

 

derfor

post-173043-1250115024_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Uff, jeg fant akkurat ei på nettby som hadde 1921 bilder av Miley Ray Cyrus/ hannah montana. ER det faen meg mulig å laste opp 2000 bilder av hu? fytti helvette. Pluss at hu har skrivd dette om hu

"IKKE ta BILDER! PLIZZ! får ellers mæ æ bare skrote dæm! MILEY CYRUS\HANNAH MONTANA Digger MILEY<3 ho e super duper pen! å e værdens beste å synge! elsk på Miley<3333 4-ever! ELSKER HO MER enn noe ANNA<3 Ho e værdens bæste<3 uansett ka som skjer vil æ altid støtte ho! <3 ho e værdens best sanger å skuespiller:D Mitt forbilde Forever! ingen slår ho! INGEN<3 ELSKER MILEY<3<3"

 

er det nå jeg skal grine eller le?

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...