Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hmm.. det er altfor mye som irriterrer meg.. Her er vel en liste:

 

Fjortiser, de skal gjøre alt for og tøffe seg med sine usle røyk og snusbokser.

Folk som skryter av at de har drukket.

Jenter som skal skrive (<3) i hver eneste setning på facebook etc..

Eldre folk som skal tøffe seg forran vennene sine.

Folk som er frekke i kjeften.

Voksene som tror de kan være så frekke de vil mot yngre.

Treige Pc'er.

Reklame på tv'en.

Pop Up's på Pc'en

Folk som er altfor desperate etter kvinner.

Folk som tror de vet alt.

Folk som tror de er noe.

Falske mennesker.

Sports idioter.

Folk som ser på meg som dum siden jeg ikke vet alle fotballspillerne i verden.

Folk som skal baksnakke.

Folk som hele tiden skal spille dumme.

 

Det jeg kom på i farten.. Mye mer også..

 

Den

 

 

Hele verden irriterer meg. Kan det ikke komme en stor meteoritt og dundre hele skiten til helsike.

 

Og den!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her sitter jeg fredelig å leser en tråd på forumet med vinduet åpent, men så kommer de små fluene/insektene eller hva det er inn på rommet, og setter seg rett på skjermen. Kan ikke slå de, for da ødelegger jeg skjermen. Kan ikke skade de/blåse hardt eller noe sånt heller, forda går det utover skjermen, så må vifte de sakte bort.

 

Og gjett hva, da kommer de såklart tilbake, så nå sitter jeg å skriver denne tråden med 5 små instekts-saker på skjermen :angry:

 

+ Får ikke sove selvom jeg skal på jobb klokken 7 i morgen

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Skal til byen enten i morgen eller neste uke for å se etter jobb. Håper arbeidsgivere ikke tar hensyn til at jeg aldri har hatt jobb før.

 

Hehe, de gjør nok det. Men selv de startet en plass. Synd det er så elendig jobbmarked for tida.

 

Bra du gjør noe for å bedre situasjonen din og står på, lykke til!

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Folk som tror de er noe

Sports idioter.

 

Hvorfor det?

 

Jeg gikk å trodde at jeg ikke var noe. Det endte med at jeg måtte kvalifisere meg for alle andre. Nå, Som jeg tror/veit at jeg er noe. Prøver folk å kvalifisere seg til meg. Noe som er en deilig følese.

 

Kan du definere en sportsidiot for meg?

Endret av Sno
Lenke til kommentar

Enig med WarpX i at ingen er sin egen lykkes smed, men også enig med *88* at du kan ikke forvente at en jobb kommer rekendes på ei fjøl. Og ja, det er irriterende å høre på folk som ikke klarer å få seg jobb. Alle får seg jobb såfremt de ikke er uføre eller på andre måter er uskikket til å ha vanlige jobber. Men det skjer ikke sånn plutselig. Man må sitte på finn.no, se i aviser konstant hver dag og sjekke og kaste seg på alt man kan. Det er bedre å sende 20 søknader for mye enn 20 for lite.. Det værste som skjer ved å sende ut mange søknader er at du kanskje får flere tilbud å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...