Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Argh, smurf mad!

Vi får ikke VFX som de fleste i klassen har gått og gledd seg til i lang tid, og som vi virkelig trenger å lære.

I stedet får vi "Spill og multimedia i mobile nett" yay. Greit nok, det gir 15 sp og vi har ikke eksamen i faget, men likevel.

Det er ikke noe jeg ser jeg har bruk for, VFX derimot, er viktig i det jeg driver med! ><

Og at på til har vi mista den fantastiske studielederen vår og har fått en forbanna hånstaur til erstatning. -_-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fotballidioter. De roper ut favorittspillere og kamper i hytt og pine og regner med at resten av Jordas befolkning ser på mølet og elsker det akkurat like mye som de gjør, og blir overrasket når jeg pent forteller at jeg ikke har sett en kamp i livet mitt.

 

"Ser du ikke på fotball?! :ohmy:"

 

Så fortsetter de og prøver å "rekruttere" meg til sporten de forguder. De minner meg mye om en viss religiøs gruppe folk flest ikke liker å få på døren...

Lenke til kommentar

Helvetes Telehor som faen ikke klarer å holde internettlinja stabil når det lyner på andre siden av fjorden. Helvetes Telehor som ikke klarer å presse ut mer enn 1mbit på linja. Helvetes Telehor som nekter å oppgradere linja, med mindre noen sprenger den gamle i lufta.

 

Helvete så lyst jeg har på å sprenge den helvetes sentralen deres til lufta, så det er mulig å få litt bedre internettkvalitet på denne filleplassen av en sosseplass å bo på.

Lenke til kommentar

Mas.

Muttern maser om at jeg må pakke, selv om jeg ikke flytter før lørdag ettermiddag.

Søss maser om at jeg må finne bopel til henne i Trondhjem, hu kan visst ikke det selv.

Minstesøss maser om at jeg må få en kompis oppover så han og jeg kan sitte og game, og hu kan se på, for det er så koselig. Det at jeg vil være i fred og trenger å samle opp masse ensomhet, gir hu faen i.

Lenke til kommentar

Hmm.. det er altfor mye som irriterrer meg.. Her er vel en liste:

 

Fjortiser, de skal gjøre alt for og tøffe seg med sine usle røyk og snusbokser.

Folk som skryter av at de har drukket.

Jenter som skal skrive (<3) i hver eneste setning på facebook etc..

Eldre folk som skal tøffe seg forran vennene sine.

Folk som er frekke i kjeften.

Voksene som tror de kan være så frekke de vil mot yngre.

Treige Pc'er.

Reklame på tv'en.

Pop Up's på Pc'en

Folk som er altfor desperate etter kvinner.

Folk som tror de vet alt.

Folk som tror de er noe.

Falske mennesker.

Sports idioter.

Folk som ser på meg som dum siden jeg ikke vet alle fotballspillerne i verden.

Folk som skal baksnakke.

Folk som hele tiden skal spille dumme.

 

Det jeg kom på i farten.. Mye mer også..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...