Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater:

 

* Fluer!

* Rydding (så gjennom 11 sider, har ennå ikke sett noen som har skrevet dette)

* Når noen syns noe er bra og absolutt skal dytte dette på alle andre.

* Når jeg spiller og noen skal ha meg til og gjøre noe.

* Når jeg sitt på LAN og noen treng hjelp med og joine servern eller andre slike ting.

* når jeg dauer alt for mange ganger på spill, både online og offline.

* Når jeg ikke får til noe.

* Smaken av fisk, og at morra mi og andre folk ikke kan respektere at jeg ikke liker det.

* Treige PCer.

* Når noen "eig" meg på spill. Da slår jeg i tastaturet, driter i om det er bærbar eller * stasjonær (selv om jeg ikke har lyst, kan ikke styre meg på en måte)

* Storkjefta drittunger.

* Folk som prater høyt om hvor "fulle" de var på lørdagen, og at de må prøve hasj for * det ser så kult ut så alle kan høre de.

* Utlendinger og andre folk som trur de kan gjøre hva de vil uten straff.

* Menn som kler seg som homser.

* Folk som nekter og gi seg skjøl om de har tapt, f.eks i diskusjoner og slikt.

* Omtrent alle lærere jeg har hatt (untatt 2 stk jeg har hatt i videregående)

* Lærere som slår meg i hodet med en bok (tenker på ei spesiell fittkjerring)

* At det er så jævlig mye slit og gå ned noen kilo.

* Fjortissfylla.

* At jeg mangler penger.

* Folk som får millionjobben uten og ha gjort noe særlig for og fortjene den.

* Folk som trur de kan gjøre hva de vil med meg.

* Folk som ypper og er sterkere enn meg.

* Folk som syns det er morsomt at jeg blir sint og ikke skjønner at jeg på en måte mister kontrollen når jeg blir ordentlig forbanna.

* At jeg snakker perfekt engelsk og likevel får dårlig karakter i det jævla engelskfaget.

* At den gangen jeg faktisk fikk noe så høyt som 5 på en tentamen, fikk jeg bare en tilbakemelding at jeg kunne gjort det bedre.

* At folk absolutt skal rævknulle sitt eget land, og gjøre det samme når de kjem hit.

* At polvarer er svindyrt.

* At Apple absolutt skal overprise.

* At iTunes movies ikke har kommet til norge og at jeg ikke visste det før jeg kjøpte Apple TV.

* At bror min og andre folk absolutt skal kline det inn og strø ting mye verre enn salt i såret når jeg gjør noe feil eller taper i ett spill.

* Folk som absolutt skal ha det inn med teskje.

* At noen blir forbanna på meg hvis ikke ting skjer akkurat slik de vil.

* Når det er for varmt når jeg prøver og sove.

 

Nå orker jeg ikke skrive fler ting^^

 

Satan, visste ikke at det var så mye som 1466 sider før jeg hadde skrevet dette :p

Endret av Villa_Sempre
Lenke til kommentar

Hater at noen sier «synes ikke det» når jeg finner noe som jeg liker, FUCK YOU!!! Tror du at jeg bryr meg om hva du IKKE liker den?!? Enda verre når du har den på deg når jeg skulle akkurat kjøpe den!

 

-Denne genseren er jo kul

-Synes ikke det

-Fint for deg *likegyldig til hva personen synes og se fortsatt på den*

-Men den er jo fett *peke på en annen genser*

-Ok, fint for deg. Vi stikker, skal kjøpe den når jeg har spenn. Lønna mi kommer jo om 4 dager

 

3dager senere kommer samme dude til meg og sier:

-Yo dude, se hva jeg har kjøpt *makan samme genser som jeg skulle kjøpe, makan samme genser som han synes var stygg*

-WTF?!?

 

 

Åffer gidder jeg egentlig å henge sammen med dem?

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Kan jeg få sove nå? Vær så snill?

Dårlige erfaringer med damene, sa'n? :p

Som ikke har noe med saken å gjøre. Jeg har ikke fått sove siden lørdag, og legen vil ikke se meg før på fredag.

Prøvde meg på en spøk jeg da.. Jeg trodde det var kommentaren "Kan jeg sove nå? Vær så snill?" som irriterte deg. Føler på en måte det er en kommentar som suger å få i senga.

 

Men det var ikke ment å være frekt. Har hatt noen sånne perioder selv med svært lite søvn. Det er ikke noe særlig

Lenke til kommentar
Kan jeg få sove nå? Vær så snill?

Dårlige erfaringer med damene, sa'n? :p

Som ikke har noe med saken å gjøre. Jeg har ikke fått sove siden lørdag, og legen vil ikke se meg før på fredag.

Prøvde meg på en spøk jeg da.. Jeg trodde det var kommentaren "Kan jeg sove nå? Vær så snill?" som irriterte deg. Føler på en måte det er en kommentar som suger å få i senga.

 

Men det var ikke ment å være frekt. Har hatt noen sånne perioder selv med svært lite søvn. Det er ikke noe særlig

Antall timer uten søvn begynner nå å nærme seg 100, så jeg beklager at jeg ikke tok spøken din. Legen mener visstnok at søvnmangel ikke er så farlig.

Jeg har forresten skrevet en kommentar i bloggen din, i et innlegg som ble skrevet for nesten 3 år siden. Enjoy.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...