Mariaink Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg ikke får se Mew i morgen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg er så jævlig søvnig så jævlig tidlig på kvelden -_- Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Sånn er det med meg også avogtil ._- Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg legger all skylda på Kleine Levins syndrom. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 The føk is Kleine Levins syndrom:O Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg har fått senebetennelse i akillesen nå, rett før kampene begynner på igjen. Kamp om en uke. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 The føk is Kleine Levins syndrom:O http://lmgtfy.com/?q=Kleine+Levins+syndrom Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Takk for at du googla for meg! Er for lat til det. Men kjipt og ha det syndromet da _-_ Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Nå spiller de favorittsangen min fra konserten i Køben også Jeg vil på Øya!! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At jeg skal på jobb i morgen. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg og ... halv seks, og her sitter jeg enda, halv elleve... Dumme forum gjør meg trøtt om MÅRRAN ! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Jeg hadde akkurat vært på Joker og handla. Så sykla jeg hjem, så kjører jeg forbi noen gangster/drittunger + to/tre jenter. 13 år vil jeg anta. Ihvertfall, idet jeg sykler forbi kaster han ene en stein eller hva det var i bakhodet på meg. Gjorde ikke vondt, og jeg gadd ikke og bry meg. Så jeg gikk ikke av sykkelen eller noe, men de burde være glad jeg ikke gikk da det skjedde. Hater sånne jævla drittunger som tror de er så tøffe. Wtf mann? Jeg hadde klikka mentalt i vinkel. EDIT: faktisk er du smart for at du overså det. Ønsker jeg kunne vært like smart i situasjoner Endret 11. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg er den typen som ikke klarer og holde sånt inne, hadde vært på vei av sykkelen omtrent før jeg var forbi de.. og du sier at de kasta stein?? De burde være glad det ikke var jeg som kom jeg fra baseball trening...med balltre i sekken Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det gjelder å roe seg så lenge det ikke er selvforsvar. Eller nødverge. Er så vannvittig lett å havne i en rettssak man skulle vært foruten. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hah, jeg veit hvor du bor sier jeg. Så er det ingen wannabes som tør lage rettsak mot en de ikke veit hvem er, eller hvor du bor NÅ SLUTT OG SNAKK OFFH. Jeg må serr go to bed Er ikke en av de maskinene som bare kan legge seg ned, lukke aua og blink så har jeg sovna. Ting tar tid og når er tiden mye, godt natt og sov godt <3 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At en kamerat som har mast i evig tid om at jeg skal være med han (Har hatt det veldig travelt) spurte nå og jeg var så dum og sa ja. Nå må jeg avbryte i platen, jeg har vondt i hodet og klokken er mye. Arh >< Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Ja, jeg burde kanskje gått av sykkelen. Men jeg lot det gå den gangen. Men tviler på at det skjer neste gang! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 At kroppen min og hjernen min har to vidt forskjellige døgnrytmer. Kroppen min vil sove nå, men hjernen min vil sove om 12 timer. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Kom på at jeg hadde en sjokolade nå i lomma.. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) At kroppen min og hjernen min har to vidt forskjellige døgnrytmer. Kroppen min vil sove nå, men hjernen min vil sove om 12 timer. Sliter med det samme. Legger meg i halv 4 tia, trøtt og god. Med en gang jeg legger meg i senga våkner jeg til og blir liggende i rundt 45 min. Men det er jo trossalt sommerferie Endret 11. august 2009 av sandinista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg