djgudleif Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Talkmorereklamen er den verste reklamen. Hu e veldig søt, men litt slitsom også! LITT SLITSOM JA?!?! :D:D:D SKAL DU RINGE? ELLER BARE STÅ DER Å SURRE GURO, TRENER JEG MER, ORKER JEG MER. MER KRONER GUNNAR SE, DU SKAL BLI PAPPA! JLKASDLKASDLKASLK PAPPSKALLE, DU SKAL BLI PAPPA HVAAAAA JEEEEEEI?!?! HÅPER HAN BLIR SOM MEG, MINI MEG Den reklamen har jo negativ virkning, jeg kommer aldri til å benytte meg av talkmore. Så har den gått i hele år omtrent... Endret 11. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Åååh.. jeg har ikke penger til å betale semesteravgift, og da får ikke lånekassen bekreftelse, som igjen gjør at jeg ikke får stipendet. På tide å ringe hjem for bailout. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tele 2 sine reklamen med sauen Frank er jo bra Men er forbanna lei av de "innvasjonen er i gang" reklamene på Dicsovery! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Er også dritlei de "innvasjonen er i gang" reklamene! Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enig med innvasjonen er i gang reklamene. Liker ikke han der mannen som sier "Hæii ", høres jo heltforjævlig ut Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Det som kanskje er mest plagsomt er at de bevisst lager reklamene plagsomme, da man lettere husker hvem som hadde den. All PR er god PR. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg vil heller se trusekant enn vassen rumpesprekk. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Helsike for en gigantisk QXL reklame som dukket opp her. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 QXL kan dø. De sender ut inkasso til folk som aldri har brukt siden, og hvis du ikke er medlen så er det dønn umulig å kontakte dem. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Men i svarte, fikk stemmeseddel fra den norske kirke..som betyr at jeg er medlem. Dette betyr krig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enig med innvasjonen er i gang reklamene.Liker ikke han der mannen som sier "Hæii ", høres jo heltforjævlig ut De bruker samme irriterende stemmen to ganger også Og hun som sier "å herreguud" høres helt latterlig fjortisaktig ut. Får lyst til å kvele henne. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Hvilken reklame er det, WarpX? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Discovery-reklamene? De er jo awesome! HAYYYY!!! *Rock and roll hånd-ting* Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Vista er så forbanna irriterende! Lasta ned en demo, og flytta over til en ekstern harddisk, men den gamle fila ble bare kopiert... Men kan selvfølgelig ikke slette den gamle fila, pga at jeg ikke har tilatelse til det Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Enig med innvasjonen er i gang reklamene.Liker ikke han der mannen som sier "Hæii ", høres jo heltforjævlig ut De bruker samme irriterende stemmen to ganger også Og hun som sier "å herreguud" høres helt latterlig fjortisaktig ut. Får lyst til å kvele henne. "Hei jenteeer!" "Herreguuud! Hva skjeer!?" Er så elendig :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Helt enig med den der "herregud! hva skjeer" i den veldig fjortiss-aktig stemme. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Var fetteclose å vinne 700 kroner i poker(og dermed vinne tilbake det jeg har tapt de siste ukene + litt til) i går, men så får jeg telefon hjemmefra der jeg plutselig får masse kjeft fordi jeg var for lenge ute(Var et kvarter på overtid, hadde gitt beskjed). Så ble jeg nødt til å splitte potten og dra hje, Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Jeg hadde akkurat vært på Joker og handla. Så sykla jeg hjem, så kjører jeg forbi noen gangster/drittunger + to/tre jenter. 13 år vil jeg anta. Ihvertfall, idet jeg sykler forbi kaster han ene en stein eller hva det var i bakhodet på meg. Gjorde ikke vondt, og jeg gadd ikke og bry meg. Så jeg gikk ikke av sykkelen eller noe, men de burde være glad jeg ikke gikk da det skjedde. Hater sånne jævla drittunger som tror de er så tøffe. Ja, samme opplegget skjedde med meg for en måned siden. Gikk gjennom et kjøpesenter og der satt 3-4 fjortisjenter. De kastet ett eller annet i ryggen på meg helt uten grunn. Vet ikke om de ville ha kontakt med meg, plage meg, kjedet seg eller bare var fette teit i hodet, men det irriterte meg uansett. Siden det var mange folk i senteret gikk jeg bare videre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Var fetteclose å vinne 700 kroner i poker(og dermed vinne tilbake det jeg har tapt de siste ukene + litt til) i går, men så får jeg telefon hjemmefra der jeg plutselig får masse kjeft fordi jeg var for lenge ute(Var et kvarter på overtid, hadde gitt beskjed). Så ble jeg nødt til å splitte potten og dra hje, Var FETTEclose å vinne 250 kr på Chelsea på søndag, men så scorer Rooney 2 min. på overtid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg