Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Talkmorereklamen er den verste reklamen.

Hu e veldig søt, men litt slitsom også!

LITT SLITSOM JA?!?! :D:D:D:D

SKAL DU RINGE? ELLER BARE STÅ DER Å SURRE

GURO, TRENER JEG MER, ORKER JEG MER. MER KRONER

GUNNAR SE, DU SKAL BLI PAPPA!

JLKASDLKASDLKASLK

PAPPSKALLE, DU SKAL BLI PAPPA

HVAAAAA JEEEEEEI?!?!

HÅPER HAN BLIR SOM MEG, MINI MEG

Den reklamen har jo negativ virkning, jeg kommer aldri til å benytte meg av talkmore.

Så har den gått i hele år omtrent...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig med innvasjonen er i gang reklamene.

Liker ikke han der mannen som sier "Hæii :D ", høres jo heltforjævlig ut

De bruker samme irriterende stemmen to ganger også :roll:

Og hun som sier "å herreguud" høres helt latterlig fjortisaktig ut. Får lyst til å kvele henne.

Lenke til kommentar
Enig med innvasjonen er i gang reklamene.

Liker ikke han der mannen som sier "Hæii :D ", høres jo heltforjævlig ut

De bruker samme irriterende stemmen to ganger også :roll:

Og hun som sier "å herreguud" høres helt latterlig fjortisaktig ut. Får lyst til å kvele henne.

"Hei jenteeer!"

"Herreguuud! Hva skjeer!?"

Er så elendig :!:

Lenke til kommentar

Var fetteclose å vinne 700 kroner i poker(og dermed vinne tilbake det jeg har tapt de siste ukene + litt til) i går, men så får jeg telefon hjemmefra der jeg plutselig får masse kjeft fordi jeg var for lenge ute(Var et kvarter på overtid, hadde gitt beskjed). Så ble jeg nødt til å splitte potten og dra hje,

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat vært på Joker og handla. Så sykla jeg hjem, så kjører jeg forbi noen gangster/drittunger + to/tre jenter. 13 år vil jeg anta. Ihvertfall, idet jeg sykler forbi kaster han ene en stein eller hva det var i bakhodet på meg. Gjorde ikke vondt, og jeg gadd ikke og bry meg. Så jeg gikk ikke av sykkelen eller noe, men de burde være glad jeg ikke gikk da det skjedde. Hater sånne jævla drittunger som tror de er så tøffe.

Ja, samme opplegget skjedde med meg for en måned siden. Gikk gjennom et kjøpesenter og der satt 3-4 fjortisjenter. De kastet ett eller annet i ryggen på meg helt uten grunn. Vet ikke om de ville ha kontakt med meg, plage meg, kjedet seg eller bare var fette teit i hodet, men det irriterte meg uansett. Siden det var mange folk i senteret gikk jeg bare videre.

Lenke til kommentar
Var fetteclose å vinne 700 kroner i poker(og dermed vinne tilbake det jeg har tapt de siste ukene + litt til) i går, men så får jeg telefon hjemmefra der jeg plutselig får masse kjeft fordi jeg var for lenge ute(Var et kvarter på overtid, hadde gitt beskjed). Så ble jeg nødt til å splitte potten og dra hje,

Var FETTEclose å vinne 250 kr på Chelsea på søndag, men så scorer Rooney 2 min. på overtid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...