Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gah, forventer jeg for mye av folk at når en har lagd avtaler, så burde en enten holde dem, eller si ifra tidlig at en ikke rekker dem?!

En lagde avtale i går, hørte niks nada - en annen på søndag, der hadde broren plutselig tatt lånetelefonen, lånetelefonen var rotet bort og en annen vennine sa hun var i bursdagen til broren - samme f.... hvor hun var, jeg skulle bare likt å ha beskjed så jeg slapp å klø meg i hodet!

Jeg ser det som folkeskikk å si ifra så tidlig som mulig, slik at den andre/de andre kan få sjanse til å justere dagen e.l. - ikke bare gi fader. Er jeg helt på jordet da? eller er jeg bare veldig unik sånn sett?

Lenke til kommentar

Jeg hater sprøyter... Det er ingen vits og prøve en gang.

Jeg liker ikke paprika. Paprika blir vassen og ekkel hvis du steker den og smaker ikke godt når den er rå heller.

Jeg liker ikke "fjortiser". Kan noen forklare meg moten med bukser som henger nede på rumpen der du ser en trusekant stikke opp og topper som stopper rett under puppene. Unnskyld meg men det er faktisk vintre i Norge også.

Jeg liker ikke konkurranse instinkt. Jeg har ganske mye selv.

Jeg liker ikke uærlighet. Spør foreldrene mine og de vil ikke tro jeg har skrevet dette. :p

Jeg liker ikke snø. Kaldt og bløtt. Og når det regner blir det en grå masse som ligger rundt på bakken og gjør buksene våte. Før det blir kaldt igjen og det blir til is, og gamle folk brekker bena.

Jeg liker ikke regninger. De har en egen evne til å dukke opp når det absolutt ikke passer.

Jeg liker ikke hestebæsj i gatene. Enkelt og greit.

Edderkopper er ekle uansett hva andre folk mener.

Jeg liker ikke folk som husker ALT!!!!! Enkelte ting er flaue og burde virkelig gå i glemmeboken.

Jeg liker ikke ting som kanskje står litt skjevt eller ikke helt slik det skal. Da blir jeg helt gal og MÅ fikse det.

Jeg liker ikke slanger. De sniker seg innpå deg og tro det eller ei, men de er her kun for å skremme livet av oss.

Jeg liker ikke innpåslitne personer.

Jeg liker ikke bråkete biler, eller sånne over styla rånebiler.

Jeg liker ikke myggstikk. De klør noe helt vannvittig.

Jeg liker ikke å ikke rekke buss/tog. Veldig irriterende.

Jeg liker ikke sure mennesker eller sutrete mennesker. Har du en dårlig dag kan du holde deg for deg selv. Du trenger ikke la det gå ut over andre.

Siste punktet var ikke ment for her inne. Her er det jo meningen vi skal få ut frustrasjonen =)

Lenke til kommentar

leste noe om rasisme baki her og her er min mening

jeg er IKKE rasist, hvordan kan en som har en annen hudfarge være underlegen?

Alle folkeslag har rett til å ha et land som er deres eget, hvor de kan videreføre sine egne kulturelle tradisjoner. Vi respekterer alle andre folkeslags rett til å gjøre dette hjemme hos seg selv og forlanger det samme hos oss.

jeg liker ikke innvandrere (samma om de er svenske, polakker eller pakistanere) som kommer og banker opp, voldtar og dreper Nordmenn.

strengere lover for hvem som får komme inn!

gud, jeg kommer til å få mye pepper for dette innlegget.

Lenke til kommentar
jeg liker ikke innvandrere (samma om de er svenske, polakker eller pakistanere) som kommer og banker opp, voldtar og dreper Nordmenn.

electric-pepper-grinder1.jpg

I dagens politiske korrekte media-bilde, er du Rasist.

Det gjør ikke noe, du er ikke alene. ;)

Endret av Slimda
Lenke til kommentar

helt ærlig, så syns jeg det er skumlere å gå i byen nå som det er så mange innvandrere. hvor mange ganger hører vi ikke: gjerningsmannen var av utenlenlandsk opprindelse.

søstra mi har blitt angrepet av en neger som sa at hu skulle ned på kne og tilbe han, hu nekta selvfølgelig, og han knuste en flakse og kutta opp armen til søstra mi. det førte til sykehusbesøk og flere sting..

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Å være rasist er så mangt... Om du hater at innvandrere bryter loven, er du rasist... Om du hater kun den delen med kriminalitet, men ikke har noe imot innvandrere, så er du også rasist... Det er så fucked up, at det fins ikke ord.

Og det med at du hører mye om at det er innvandrere som gjør ulovlige ting er media sin måte å legge noen typer mennesker i dårlig lys....

Se på rumenere... Hva er de (nesten så jeg kan si vi, jeg er halvt rumensk) kjent for? Tigging og stjeling... Hørte at det var 121 rumenere i fjor som ble tatt for å stjele, mens det er flere tusen rumenere totalt i landet... Men allikevel tror alle at omtrent alle rumenere tigger og stjeler...

Blir så irritert... Kan ta pappa som eksempel, rumener tvers igjennom... Men han er en av de mest fornuftige jeg har møtt! Fulgte loven bedre enn mange norske, og betalte skatt og hele greia... Men hva var han? En "innvandrer"...

Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg MILDT sagt grenseløst er at pga. jeg var under beordring til heimeværnstjeneste og gikk glipp av en eksamen (med godkjent fravær), ble søknaden min om lån og stipend for 2009/2010 avslått. De latterlige folka hos lånekassa hadde aldri hørt om det en gang. Måtte faktisk bli ringt opp 10 minutter senere og forklart at jeg er nødt til å ta opp igjen den eksamen for å få lån. Problemet er at jeg ikke har den minste anelse om når jeg får tatt opp igjen den eksamen og noe sier meg at det ikke blir med det første...

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke somaliere som kommer og raner meg og juler opp kompisene mine hele tiden (ja, jeg vet det er somaliere fordi jeg kjenner de igjen fra ungdomsskolen da jeg gikk der).

Det irriterer meg at det bare er somalierne som gjør det. Jeg har til gode å bli rana, forsøkt rana, angrepet eller noe av rwanderne, kenyanerne, bosnierne, polakkene, litauerne, svenskene, tyskerne, amerikanerne, britene eller noen av de andre.

Lenke til kommentar
Å være rasist er så mangt... Om du hater at innvandrere bryter loven, er du rasist... Om du hater kun den delen med kriminalitet, men ikke har noe imot innvandrere, så er du også rasist... Det er så fucked up, at det fins ikke ord.

Og det med at du hører mye om at det er innvandrere som gjør ulovlige ting er media sin måte å legge noen typer mennesker i dårlig lys....

Se på rumenere... Hva er de (nesten så jeg kan si vi, jeg er halvt rumensk) kjent for? Tigging og stjeling... Hørte at det var 121 rumenere i fjor som ble tatt for å stjele, mens det er flere tusen rumenere totalt i landet... Men allikevel tror alle at omtrent alle rumenere tigger og stjeler...

Blir så irritert... Kan ta pappa som eksempel, rumener tvers igjennom... Men han er en av de mest fornuftige jeg har møtt! Fulgte loven bedre enn mange norske, og betalte skatt og hele greia... Men hva var han? En "innvandrer"...

har ingenting imot innvandrere som kommer for å jobbe, vet om mange innvandrere som har gode jobber og er mer flittige en mange nordmenn. men jeg hater de som kommer og ødelegger ryktet til de som kommer for et bedre liv!

flittige innvandrere kan bare komme, bare ikke landet blir overfullt

Lenke til kommentar

Nettopp

Syns ikke det er rasistisk i det hele tatt.... Om jeg hater kriminelle innvandrere, så er det kun for at det er dem som oppmuntrer folk til rasisme... Bortsett fra det er norske kriminelle like ille syns jeg...

O det med at alle negere er "gangstere"... Tull. Her jeg bor, er det kun en innvandrer som er med i gangster gjengen (wannabe gjengen)... Snakka med noen venner der vi diskuterte sånn... Ei jente spurte hvorfor alle guttene er så imot alle som ikke er norske (protesterte på det, og sa at jeg var ikke slik), og da svarte en at han ikke var imot svarte, men hvordan de oppfører seg... Hva faen er det for noe? Så kan jeg også si at alle som oppførte seg som sånne afro-amerikanske gangstere her omkring er hvite...

At folk kan kategorisere andre ved hvordan de er i media og på film er bare så irriterende!

Lenke til kommentar

FY FAEN

Jeg er så lei av Motown 50 Michael Jackson-reklamedriten.

AINT NO SUNSHINE WHEN SHEEE'S GOONE

ABC! EASY AS ONE TWO THREE

OOOOOOOH BABY GIVE ME ONE MORE CHAAAAAAAAAAAAAANCE

ROCKIN ROBIN... OOOH ROCKIN ROBIN

Som om musikken plutselig blir mye bedre nå som han er død.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...