Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over hvordan samfunnet fungerer blant ungdommer (jeg er 15), altså at man er teit om man gjør noe annerledes enn resten.... La oss si musikk...

 

Jeg liker blandt annet gammel type musikk, som AC/DC, Led Zeppelin og slikt... Det er jo ikke akseptabelt i det hele tatt! Nei, må høre på det alle hører på vettu...

Hater at all musikk er dårlig helt til resten begynner å høre på det. Nå har jeg begynt å hate å følge strømmen, når det gjelder alt... Jeg skal følge strømmen helt til den snur vekk fra min egen rute! Har vært litt syndig når det gjelder slikt, men har bestemt meg for å slutte med å bry meg om hva andre gjør....

 

Nå skal jeg være interresert i hva fetta jeg selv vil, og ikke følge andre!

Lenke til kommentar

Jeg hadde akkurat vært på Joker og handla. Så sykla jeg hjem, så kjører jeg forbi noen gangster/drittunger + to/tre jenter. 13 år vil jeg anta. Ihvertfall, idet jeg sykler forbi kaster han ene en stein eller hva det var i bakhodet på meg. Gjorde ikke vondt, og jeg gadd ikke og bry meg. Så jeg gikk ikke av sykkelen eller noe, men de burde være glad jeg ikke gikk da det skjedde. Hater sånne jævla drittunger som tror de er så tøffe.

Lenke til kommentar
Jeg hadde akkurat vært på Joker og handla. Så sykla jeg hjem, så kjører jeg forbi noen gangster/drittunger + to/tre jenter. 13 år vil jeg anta. Ihvertfall, idet jeg sykler forbi kaster han ene en stein eller hva det var i bakhodet på meg. Gjorde ikke vondt, og jeg gadd ikke og bry meg. Så jeg gikk ikke av sykkelen eller noe, men de burde være glad jeg ikke gikk da det skjedde. Hater sånne jævla drittunger som tror de er så tøffe.

 

argh, kjenner meg igjen med småtråkk som tror de er noe, jeg pleier bare snu meg, gå sakte mot de og så pleier de å være borte, lønner seg å være høy noen ganger. de fleste er sikkert etter meg fordi jeg liker veldig godt militære klær :new_woot:

 

Irriterer meg over hvordan samfunnet fungerer blant ungdommer (jeg er 15), altså at man er teit om man gjør noe annerledes enn resten.... La oss si musikk...

 

Jeg liker blandt annet gammel type musikk, som AC/DC, Led Zeppelin og slikt... Det er jo ikke akseptabelt i det hele tatt! Nei, må høre på det alle hører på vettu...

Hater at all musikk er dårlig helt til resten begynner å høre på det. Nå har jeg begynt å hate å følge strømmen, når det gjelder alt... Jeg skal følge strømmen helt til den snur vekk fra min egen rute! Har vært litt syndig når det gjelder slikt, men har bestemt meg for å slutte med å bry meg om hva andre gjør....

 

Nå skal jeg være interresert i hva fetta jeg selv vil, og ikke følge andre!

 

+1

 

er 15 jeg å

 

jeg skiller meg ganske mye ut blant folk, og jeg bryr meg ikke hva folk sier. jeg har nu fått folka på skolen til å innse at JEG liker rock og DE liker hip/hop eller hva det heter :thumbup:

Lenke til kommentar

Ting som irriterer meg noe så inni svarteste granskauen grenseløst er rust. Rust i alle formen, og spesielt de som krevel dynamitt for å få løst noe.

 

Rust burde være et ikke problem i dag, men så mange andre alternative materialer det finnes i dag, burde dette være en sagablott. Men neida, det skal ruste så man kan svette blod!

 

Faen ta rusta!

Lenke til kommentar
Irriterer meg over hvordan samfunnet fungerer blant ungdommer (jeg er 15), altså at man er teit om man gjør noe annerledes enn resten.... La oss si musikk...

 

Jeg liker blandt annet gammel type musikk, som AC/DC, Led Zeppelin og slikt... Det er jo ikke akseptabelt i det hele tatt! Nei, må høre på det alle hører på vettu...

Hater at all musikk er dårlig helt til resten begynner å høre på det. Nå har jeg begynt å hate å følge strømmen, når det gjelder alt... Jeg skal følge strømmen helt til den snur vekk fra min egen rute! Har vært litt syndig når det gjelder slikt, men har bestemt meg for å slutte med å bry meg om hva andre gjør....

 

Nå skal jeg være interresert i hva fetta jeg selv vil, og ikke følge andre!

 

+1

 

er 15 jeg å

 

jeg skiller meg ganske mye ut blant folk, og jeg bryr meg ikke hva folk sier. jeg har nu fått folka på skolen til å innse at JEG liker rock og DE liker hip/hop eller hva det heter :thumbup:

Nettopp slik jeg vil begynne... Er ikke kun musikk, men for eksempel rasisme... Her jeg bor er en avsides plass uten innvandrere (forstår innvandrerne godt, hadde hldt meg unna dette stedet jeg :p), så det er populært å snakke dritt om dem, og være rasist.... Rimelig seriøst også. Jeg pleide å være litt på spøk, men har sluttet helt, så nå er jeg imot rasisme.... Folk syns jeg er spesiell, men det er slik jeg vil ha det nå :)

Lenke til kommentar

Aldi kjeft dem opp... Du skal ta tak i en av dem, legg han rolig i bakken, eller hold han rett over bakkenivå... Skremm han, og få han til å måtte unnskylde seg og be (les: trygle) om tilgivelse... Det kan være rimelig flaut om man må gjøre sånt forran venner, så da slutter dem kanskje

Lenke til kommentar

Jeg burde ha gjort det ja! For sent nå, men neste gang skal jeg gjøre det. Problemet er jo at resten sikkert går på meg da. Men samtidig er jeg redd for og skade noen alvorlig, når jeg er ordentlig sint. Ja, da forsvinner all sympati, jeg blir bare fokusert på hvordan jeg kan skade vedkommende mest mulig. Og det må ikke skje helst.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...