Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er tidenes holdning. Hvordan kan popmusikk suge når det ligger øverst på VG-listen? Alle vet vel at det som er mest populært er helt klart best!

7787316[/snapback]

Hvordan kan folk betale, for å ødlegge seg selv ?

Verden er teit, mormi er ei geit.

Lenke til kommentar
HVORFOR I HELVETE BRUKER IKKE ALLE LINUX, ELLER BLIR ANBEFALT LINUX HVIS DET ER SÅ JÆÆVLIG BRA, HVORFOR ER WINDOWS SÅ STORT SOM DET ER HVIS DET ER DRITT?

7787301[/snapback]

Det er tydelig at ikke alle er like smarte som oss.

Lenke til kommentar
Hvorfor er sunn mat dyrere enn usunn?

Det burde ikke vært moms på grønsaker og frukt, så det faktisk er mulig for alle å være sunne uten å måtte bruke så mye penger på det. *irritert* Er som staten straffer oss.

7787722[/snapback]

Hvorfor er en bra film dyrere enn en ellendig talentløs film ?

Lenke til kommentar

Det irriterer meg også grenseløst. Dette såkalte "sunne" sukkeret koster jo 10 kroner mer enn det vanlige sukkeret!

Dett spiller faktisk veldig stor rolle i lengden om handlekurven koster 120 hver bidige gang kontra 70 kroner.

Matvarepriser generelt irriterer meg. Heldigvis koster potetmos bare en femmer. Det må være all næringen i den som gjør den så billig :roll:

Lenke til kommentar
Siden det er dyrere å produsere sunn enn usunn mat, burde staten ikke ha avgifter på det sunne evt. gi statlig støtte for å få ned prisene, og mye avgifter på det usunne.

7787811[/snapback]

Norges stat er teit. De har regler og normer å forholde seg til. Resten av oss lever med det :)

Lenke til kommentar
Resten av oss lever med det :)

7787915[/snapback]

Det er vel lov til å irritere seg over det fordet?

7788005[/snapback]

NEI!

Jo, så klart. Men Mushi, man kan ikke irritere seg over alt. Da blir man gal.

Det irriterer f.eks meg at jeg må åpne vinduer hver 5min for at det lukter maling på avdelingen. Men det er jaggu lite jeg får gjort med det.

Lenke til kommentar
"Mhm" irriterer meg jævlig! Fyfaen!

Hva er så kult med "mhm"?!?!?!?!?

7787206[/snapback]

Hva er så kult med "?!?!?!?!?"?

Et spørsmålstegn holder lenge, i tillegg til at det understreker at du har kommet deg over fjortiss stadiet.

7787251[/snapback]

Du er så kul, jeg elsker folk som må bare kverulere for alt. Kan jeg røre deg? :roll:

?!? understreker at jeg er irritert, ?!?!?!?!? understreker at jeg er forbannet og blir gal av det.

7787324[/snapback]

Rør i vei du... ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er sunn mat dyrere enn usunn?

Det burde ikke vært moms på grønsaker og frukt, så det faktisk er mulig for alle å være sunne uten å måtte bruke så mye penger på det. *irritert* Er som staten straffer oss.

7787722[/snapback]

Amerika er kanskje mer ekstreme? mange som drar ut og spiser masse junkfood som frokost fordi det er billig :dontgetit:

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...