Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sykelister som absolutt må sykle på veien der bilene skal kjøre også skal de aller helst sykle 2-5stk i bredden.

Er nesten så det burde vært lov å enten ta de med døra eller være litt borti bakhjulene deres med støtfangern.

Herregud, fortauet fins for en grunn men om man absolutt er suicidalsk og må sykle på veien så kan de legge bort sykkelen.

Kansje de bør kjøpe større hjelmer så IQen får mer plass eller sykle uten hjelm, funker det å.

Skal man sykle på veien så er det etter hverandre og aller helst innafor den jævla hvite stripa.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Syklister i veibanen er noe av det værste som finnes. De har faktisk ikke lov å sykle 2 i bredden heller, men det driter jo de i.

Spesiellt når undskyldninga deres for å bruke veien fremfor gang-og sykkelstien er at det er gående de må ta hensyn til på gang-og sykkelstien. So?? Dersom en syklist på sin 2 mil lange ferd på ta hensyn til 4 gående.... hvor stor deal er det? Fremfor de 200 bilene han har irritert på strekningen dersom han ligger i veibanen. 200 biler som må ligge i sneglefart...

Så det verste noensinne under tour de france. En godt voksen mann i kondomdrakt som stoppet opp og tok seg en hvil midt i en liten bakke - i veien!!

Her i byen har det stått i avisa at de skal fikse gang-og sykkelstiene slik at det blir syklistvennlig fordi "enkelte syklister føler at de har behov for å benytte veibanen" . Synes det var godt skrevet, for det etterlater ingen tvil om hvor de synes syklister egentlig hører hjemme:)

Lenke til kommentar

Fy faen, jeg prøver å få bytte om på jobbdagen min idag, jeg ringer til han som jeg skal bytte den vekk til, men han tar faen ikke telefonen, jeg har skrivd til han på nettby, msn, facebook og sendt melding samt ringt. Jeg er 100% sikker på at han ikke skal en jævla dritt, men orker ikke å dra på jobb i dag, så da overser han alt av meg. Jeg håper sånne folk lever på trygt resten av livet sitt, for det er noe av det slappeste jeg har sett.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...