Karlson Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er 94-kullet og oppover som er ille. 90-93 er ikke så ille Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er 94-kullet og oppover som er ille. 90-93 er ikke så ille Hvorfor sier du det? Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Høhøhø, er 93 selv, føler meg ikke så veldig fjortiss Dog er veldig mange av jentene på min alder en av "dem". Synes likevel det er flere fjortisser blant 94-kullene og oppover Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jaja alle vokser vel opp etterhvert - forhåpentligvis. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Jeg føler meg skyldig her:-( Er født i 1994. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fjotisser finner du i alle aldere. Det som er farlig med din alder Quakecry, det er jentene i det generelle. Det er farlig mange som er av den bærumsrap-fansen, Lady Gaga-fans og hestegalne. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Go go 1993! Jeg irriterer meg over at jeg bruker penger alt for fort.. Dog. ikke noen veldig dyre kjøp jeg angrer på. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Sant! Men jeg er så lei av sosser, fjortissjenter, gangstere.Osv. Noe drastisk MÅ skje snart! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Irriterer meg at PC-adapteren min er borte, og når ryker batteriet. Har en 20V adapter, tror dere at PCen eksploderer om den er 1 volt for mye? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Er bare og prøve det! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Betaler du om noe sprenger? Neida, har masse erfaringer med overspenning, både fra skolen og overklokking. Så jeg tror ikke noe alvorlig skjer. Men fant ut at pluggen er 1mm for stor. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Egentlig har jeg ikke peiling! Jeg sa "bare prøv" siden jeg kjeder meg;) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fant min egen adapter. Den tilbakestående broren min vet tydeligvis ikke hva "Nei, du får ikke låne den forbanna adapteren min!" betyr. Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Sykelister som absolutt må sykle på veien der bilene skal kjøre også skal de aller helst sykle 2-5stk i bredden. Er nesten så det burde vært lov å enten ta de med døra eller være litt borti bakhjulene deres med støtfangern. Herregud, fortauet fins for en grunn men om man absolutt er suicidalsk og må sykle på veien så kan de legge bort sykkelen. Kansje de bør kjøpe større hjelmer så IQen får mer plass eller sykle uten hjelm, funker det å. Skal man sykle på veien så er det etter hverandre og aller helst innafor den jævla hvite stripa. Endret 8. august 2009 av meg0709 Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Syklister i veibanen er noe av det værste som finnes. De har faktisk ikke lov å sykle 2 i bredden heller, men det driter jo de i. Spesiellt når undskyldninga deres for å bruke veien fremfor gang-og sykkelstien er at det er gående de må ta hensyn til på gang-og sykkelstien. So?? Dersom en syklist på sin 2 mil lange ferd på ta hensyn til 4 gående.... hvor stor deal er det? Fremfor de 200 bilene han har irritert på strekningen dersom han ligger i veibanen. 200 biler som må ligge i sneglefart... Så det verste noensinne under tour de france. En godt voksen mann i kondomdrakt som stoppet opp og tok seg en hvil midt i en liten bakke - i veien!! Her i byen har det stått i avisa at de skal fikse gang-og sykkelstiene slik at det blir syklistvennlig fordi "enkelte syklister føler at de har behov for å benytte veibanen" . Synes det var godt skrevet, for det etterlater ingen tvil om hvor de synes syklister egentlig hører hjemme:) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Fant min egen adapter. Den tilbakestående broren min vet tydeligvis ikke hva "Nei, du får ikke låne den forbanna adapteren min!" betyr. Jeg er altså ikke den eneste med en tilbakestående bror nei... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 'Lotta' reklamen på Spotify!!! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) Fy faen, jeg prøver å få bytte om på jobbdagen min idag, jeg ringer til han som jeg skal bytte den vekk til, men han tar faen ikke telefonen, jeg har skrivd til han på nettby, msn, facebook og sendt melding samt ringt. Jeg er 100% sikker på at han ikke skal en jævla dritt, men orker ikke å dra på jobb i dag, så da overser han alt av meg. Jeg håper sånne folk lever på trygt resten av livet sitt, for det er noe av det slappeste jeg har sett. Endret 8. august 2009 av Sno Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 (endret) 'Lotta' reklamen på Spotify!!! +1. Kommer ikke til å bruke Spotify så lenge Lotta er der. Og hvor dum går det an til å bli? Klage til programvareutvikleren om at det ikke er reklame når man kjører Spotify gjennom Wine?! En av de få fordelene jeg følte jeg hadde med Linux (gikk dessverre tilbake/til Win7). Endret 8. august 2009 av KristofferB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg