Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Ja, sykt irriterende det. Hvis vi går på besøk hos noen, en venn, familie, jaaaa, så er det sykt irriterende når personen skal kun snakke i 'jeg'-person. Bare alt hva HAN/HUN har gjort, ingenting: hvordan går det med deg? :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig, gikk i klasse med ei i 3 år (8-10kl.) uten å høre stemmen hennes før hun la ut en video på nett nå i sommer.

Seriøst? Vi hadde også en slik jente i klassen. Var redd for å snakke i store forsamlinger eller noe slikt.

Kanskje vi gikk i samme klasse :p

Lenke til kommentar
Enig, gikk i klasse med ei i 3 år (8-10kl.) uten å høre stemmen hennes før hun la ut en video på nett nå i sommer.

Seriøst? Vi hadde også en slik jente i klassen. Var redd for å snakke i store forsamlinger eller noe slikt.

Kanskje vi gikk i samme klasse :p

Tror de fleste har ei\en slik i klassen... Hadde ei jeg gikk på U.s sammen med i 3 år, og hun snakket minimalt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over fjortisjentene i gata her.

RandomFjortizChick: Æ satt no på i en bil som kjørt over 160 km/h i 80-sonen. Å så hadd æ ikke belte på engang (...)

DudeSomLikerFjortiz: Sååå kult da, fikk dåkker bot eller????

RandomFjortizChick: Næææj, veit ikke æ assa..

Facepalm

Lenke til kommentar
Irriterer meg over fjortisjentene i gata her.

RandomFjortizChick: Æ satt no på i en bil som kjørt over 160 km/h i 80-sonen. Å så hadd æ ikke belte på engang (...)

DudeSomLikerFjortiz: Sååå kult da, fikk dåkker bot eller????

RandomFjortizChick: Næææj, veit ikke æ assa..

Facepalm

Lol. Haha. "nææj, veit ikke æ assa" genialt :p

Irriterer meg noe SYKT over folk som handler 5-10 min etter stenge tid. (jobber på Spar).

Og dette fører til at vi ikke får stengt, og da kommer det ALLTID en random kjærring med unger som tar en handlevogn, spaserer rett inn (utgangen, for inngangen er stengt....) og bruker 10-15 min på og finne alle varene hu har på handlelisten sin.. Dette fører da til at vi ikke får stengt før 20-30 min over tiden, og da får vi heller ikke blitt ferdige med alt (som avisretur og div). Så da blir det 30 min overtid UTEN LØNN... :mad::realmad::wallbash:

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Fjortisser er iferd med og bli et alvorlig samfunnsproblem.

Det må finnes en løsning...en endelig løsning..

We must find a cure!

Men seriøst har bortimot ingen tro på folk som ble født etter 90-tallet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...