co2 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Folk som skal snakke så laaaaaaavt. FOLK SOM SNAKKER HØYT OGSÅ! Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 NÅ ROER VI OSS OG DEMPER STEMMEBRUKEN LITT! Ting som irriterer: - At man får sitte i fred helt til man skal gjøre noe viktig/kjekt, da skal det alltid være noe som skjer eller noen som maser. Lenke til kommentar
sandinista Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Irriterer meg over veps! Når jeg sitter ute ilamme folk, kommer det plutselig en veps å surrer rundt meg eller setter seg på siden av meg. Jeg greier ikke å sitte i ro når de ekle jævlene kommer i nærheten (Ja, jeg er redd for insekter) Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Irriterer meg over veps! Når jeg sitter ute ilamme folk, kommer det plutselig en veps å surrer rundt meg eller setter seg på siden av meg. Jeg greier ikke å sitte i ro når de ekle jævlene kommer i nærheten (Ja, jeg er redd for insekter) Second that. Ellers så irriterer jeg meg over at det har gått 6 uker siden jeg sendte blizzard en mail. Enda ikke noe svar. Makan til service.. Kundeservice-telefonene dems funker heller ikke. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 De stikkende jævlene er jo LYDLØSE i tillegg. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Vepsefobi irriterer. Er jo bare å holde seg i ro, så stikker de. Null stress, skjønner ikke hvorfor folk skal begynne å løpe og skrike osv Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Vepsefobi irriterer. Er jo bare å holde seg i ro, så stikker de. Null stress, skjønner ikke hvorfor folk skal begynne å løpe og skrike osv :!: Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) hrmf. når jeg holder meg i ro, så stikker de. altså de stikker meg. Når jeg gir den et kraftig slag med avisa, blir den skremt, og stikker av.. Endret 7. august 2009 av Herzog Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) . Endret 8. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Fanden, det hørtes litt feil ut jaaa Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har aldri blitt stukket av veps. Er det vondt? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Sendte mail til Western digital om ødelagt HDD. Gått over 1 uke snart, har ikke fått noe svar. Når man går inn på "request replacement", så står det at kunder i europa må sende mail. Men får jeg svar på mail? Nope. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Har aldri blitt stukket av veps. Er det vondt? Øh, nei. Endret 7. august 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Hater også veps, blitt stukket 7 ganger Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har aldri blitt stukket av veps. Er det vondt? Øh, nei. Nei, det er egentlig ganske behagelig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg er livredd veps. Hvis jeg ser en veps, løper jeg som jeg hadde djevelen etter meg. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er ganske ubehagelig men du hyler ikke. Med mindre du er allergisk eller heter Espen. :!: Det er når folk prøver å drepe dem og dælje til dem at de stikker dem. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Har aldri blitt stukket av veps. Er det vondt? Øh, nei. Jeg merker det i vært fall ikke når det skjer. Jeg merker det seinere, og da er jeg øm der den har stukket. Hovner opp og blir kanskje litt kvalm og generelt uvel. Men vet at reaksjonen på vepsestikk er ganske individuelt. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg