wûst Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Herzog, "offence" er ikke en skrivefeil. Det staves "offence" i american-english og "offense" i british-english. Akkurat som "defence" og "defense". Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Alle de forbanna dumme nettby jentene som tror de er så jævlig fine fordi de har fått kommentarer på profilen sin eller har over 40 000 i besøkstall. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Herzog, "offence" er ikke en skrivefeil. Det staves "offence" i american-english og "offense" i british-english. Akkurat som "defence" og "defense". Hm, det hadde vært interressant med en liste over ord som er forskjellige. Finnes sikkert der ute en plass... et annet ord er color/colour. Endret 7. august 2009 av WarpX Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Herzog, "offence" er ikke en skrivefeil. Det staves "offence" i american-english og "offense" i british-english. Akkurat som "defence" og "defense". Hm, det hadde vært interressant med en liste over ord som er forskjellige. Finnes sikkert der ute en plass... et annet ord er color/colour. Wikipedia: American and British English spelling differences og Wikipedia: American and British English differences Endret 7. august 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kviser som ikke er synlige, men føles forjævlige ut når man beveger ansiktet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Alle de forbanna dumme nettby jentene som tror de er så jævlig fine fordi de har fått kommentarer på profilen sin eller har over 40 000 i besøkstall. Helt enig. Jeg er også igjen jævlig lei av at alle de ska blogge! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 At pappa skal være så utrolig vrang. Her i leiligheten er jeg som oftest alene, og har derfor satt pcn på stua, men nå i sommer har jeg knapt vært hjemme, så derfor hadde han flytta pcbordet og pcn til rommet mitt. Greit nok, men han nekter meg å flytte den tilbake nå som jeg har kommet hjem igjen, og enda kommer til å være her i de neste 5 månedene. Han er jo selv aldri i leiligheten nå som kjæresten har skaffet seg hus! Argh, jeg hater å sitte med pcn innpå rommet somehow. Trist. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Selvfølgelig kom det nå en veps inn vinduet, og "forsvinner" inne i rommet. Blir paranoid og kan ikke sove nå. Update, 04:20: Veps brutalt drept. Update 04:22: co2 går å legger seg. Endret 7. august 2009 av co2 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Jag de ut på kommando, funker fjell. Jeg går bare bort til de når de kommer inn og legger hånda lett inntil og skyver de forsiktig ut vinduet mens jeg ber de høflig om å stikke av. I alle tilfellene så langt har de adlydt og flydd ut, tror jeg har fått feil inntrykk av vepsen. Ellers irriterer det meg grønn, gul og blå at Anno 1404 plutselig bestemte jeg for å slutte å funke. Helsikkes irriterende når jeg begynte å få en skikkelig bra by, og neida, da skal vi slutte å funke. Forbanna drit. Endret 7. august 2009 av Brian Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Funker fjell å bare griseslakte de også. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 (endret) Selvfølgelig kom det nå en veps inn vinduet, og "forsvinner" inne i rommet. Blir paranoid og kan ikke sove nå. Update, 04:20: Veps brutalt drept. Update 04:22: co2 går å legger seg. Da skulle du sett hvordan jeg drepte insektet som landa på nesa mi for noen uker siden. Ble så jævlig irritert på den, så jeg bestemte meg for å ta den og torturere den. Trenger jeg å si mer? Husker ikke hvilket insekt det var, men det hadde i alle fall ben og vinger. HintHint: Brukte pinsett Noe som irriterer meg er at YouTube fjerner masse videoer pga copyright shit. Hver gang jeg sjekker en video her på diskusjon, så står det enten: "This video have been removed by user", eller: "This video have been removed due to copyright issues" eller no. Irriterende! Endret 7. august 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Jeg har ikke biiiiiiil … Vil ha biiiiiiil! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Ha ha, på Storåsfestivalen forrige uke, tok dama til en kompis opp ei saks og klipte en veps i to. Oo Andre ble fanga nede i rusbrus og øl og diverse. Irriterer meg at Super Nintendoen min har mood swings fra helvete Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Kvinnfolk, alle kvinnfolk! ALLE! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Folk som skal ha ting inn med teskje. Nå snakker jeg ikke om folk her på forumet, men sånn generelt. Enten er de stokk dumme eller så gjør de det bare for å kverulere. Lenke til kommentar
Sweetpea Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Bedrevitere og vepser! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Folk som skal snakke så laaaaaaavt. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Enig, gikk i klasse med ei i 3 år (8-10kl.) uten å høre stemmen hennes før hun la ut en video på nett nå i sommer. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Alle de forbanna dumme nettby jentene som tror de er så jævlig fine fordi de har fått kommentarer på profilen sin eller har over 40 000 i besøkstall. Helt enig. Jeg er også igjen jævlig lei av at alle de ska blogge! Profilbilder som er photoshoppet til helvete og bilder som er tatt i helt forvridde vinkler er noe som irriterer meg. Kanskje det er "moteriktig" i dagens nettsamfunn, men for dumt ser det ut for meg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg