Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg så grenseløst over strømleverandørene sin kundeservice telefon. JADAA sitte å høre på surt gitarspill i loop gjennom telefonen  :realmad: HVA ER DET DE TROR !! Koster så sykt mye penger å ringe de fordømte folka at jeg klikker !

SUUUGER penger ut av folk , så syter de å gnåler om at overskuddet i bedriften ikke var nok ! NÆMMEN DAKKARS FORPULTE SJEFER Å EIERE, fikk dere ikke nok utbytte i år da ? nååh dakkar

Lenke til kommentar
At eg har en kvise inne i øre. Dem skal jo komme på de merkeligste plassene.

foran på øret, tar du tak på begge sider av kvisa med pekefinger og langfinger, mens du dytter på kvisa bakfra med tommelen. da sprekker den for meg ihvertfall.

Hvis det er inni øreflippen du mener, såklart.

Endret av Herzog
Lenke til kommentar
Er ingen våpenharry, men det er det dummeste jeg har lest på lenge, kakemot.

Å? Så du "støtter" folkene i den videoen da?

Ser det virkelig ut som de vet hva de driver med?

Det var nemlig det min aggresjon var rettet mot, kun de folkene i den videoen.

Kan sikkert ha hørtes ut som noe annet, men jaja. Når jeg er sur skriver jeg gjerne mye annet rart som kan tolkes feil.

Lenke til kommentar
Weapons, blablabla.

Liker faktisk å skyte med våpen jeg :(

Men den videoen, huff. Får helt vondt i meg når jeg ser folk drar våpene sine mot folket etter de har skutt opp skuddene. Farlig!

Jeg var nok bare sinna i det innlegget, har ikke noe imot folk som opptrer ansvarlig rundt våpen.

Så hvis du liker det, kos deg med det. :D

Lenke til kommentar

Noe som irriterer meg helt sykt, er spesielt (norske) jenter som skal på død og liv bli KJEEEEMPEBRUNE. Litt brunfarge har jeg ingenting imot, så man ikke er en dødblek fisk. Men når de soler seg minst 2 timer pr. dag når det er sol vel og merke, og blir seendes ut som de er negere rett fra et-eller-annet-sted-fra-Afrika, har det gått for langt.

Det irriterer meg grenseløst at denne trenden har tatt et så stort omfang blant dagens ungdom, samt en del voksne. FOR mye brunfarge på norske jenter er STØGT!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...