Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Nei, ikke fjortisstard. Litt mer: syk i hodet og uforståelig. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Irriterer meg så grenseløst over strømleverandørene sin kundeservice telefon. JADAA sitte å høre på surt gitarspill i loop gjennom telefonen HVA ER DET DE TROR !! Koster så sykt mye penger å ringe de fordømte folka at jeg klikker ! SUUUGER penger ut av folk , så syter de å gnåler om at overskuddet i bedriften ikke var nok ! NÆMMEN DAKKARS FORPULTE SJEFER Å EIERE, fikk dere ikke nok utbytte i år da ? nååh dakkar Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) At eg har en kvise inne i øre. Dem skal jo komme på de merkeligste plassene. foran på øret, tar du tak på begge sider av kvisa med pekefinger og langfinger, mens du dytter på kvisa bakfra med tommelen. da sprekker den for meg ihvertfall. Hvis det er inni øreflippen du mener, såklart. Endret 6. august 2009 av Herzog Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 At playboy er så rotete! Unger som ikke klarer å sitte i ro eller holde kjeft på toget. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Våknet nettopp med to kviser under høyre øye, pluss enda en kvise under venstre. HVORFOR UNDER ØYNENE?!?! Ser jo helt for jævlig ut. Faen meg tredje gang jeg får kviser under øynene. Hva faen?! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ingen våpenharry, men det er det dummeste jeg har lest på lenge, kakemot. Å? Så du "støtter" folkene i den videoen da? Ser det virkelig ut som de vet hva de driver med? Det var nemlig det min aggresjon var rettet mot, kun de folkene i den videoen. Kan sikkert ha hørtes ut som noe annet, men jaja. Når jeg er sur skriver jeg gjerne mye annet rart som kan tolkes feil. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Jeg forstår hva du mener, men tror du har fått et litt ekstremt inntrykk av våpenfanatikere. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Å herregud, den fjortissvideoen som er linka til lenger opp. Helt for J.Æ.V.L.I.G Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) "Sømløs" Faen så irriterende, nesten enda verre enn "portefølje". Ingenting som slår retard "verdensveven" da. Og så har vi "bekymringsmelding"... Endret 6. august 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Grand Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 at jeg har en forbanna strekk i leggen i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Gjerrige gniere... Gavmilde giere. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Weapons, blablabla. Liker faktisk å skyte med våpen jeg Men den videoen, huff. Får helt vondt i meg når jeg ser folk drar våpene sine mot folket etter de har skutt opp skuddene. Farlig! Endret 6. august 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) NRK-lisensen Har enda ikke betalt. For noe dritt... Annonser på finn.no som blir merket med "solgt". Hva med å bare fjerne den fukkings annonsen istedet?! Endret 6. august 2009 av WarpX Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Weapons, blablabla. Liker faktisk å skyte med våpen jeg Men den videoen, huff. Får helt vondt i meg når jeg ser folk drar våpene sine mot folket etter de har skutt opp skuddene. Farlig! Jeg var nok bare sinna i det innlegget, har ikke noe imot folk som opptrer ansvarlig rundt våpen. Så hvis du liker det, kos deg med det. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) kakemot, er det deg i avataren? Irriterer meg forøvrig over skrivefeilen "offence". Endret 6. august 2009 av Herzog Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Noe som irriterer meg helt sykt, er spesielt (norske) jenter som skal på død og liv bli KJEEEEMPEBRUNE. Litt brunfarge har jeg ingenting imot, så man ikke er en dødblek fisk. Men når de soler seg minst 2 timer pr. dag når det er sol vel og merke, og blir seendes ut som de er negere rett fra et-eller-annet-sted-fra-Afrika, har det gått for langt. Det irriterer meg grenseløst at denne trenden har tatt et så stort omfang blant dagens ungdom, samt en del voksne. FOR mye brunfarge på norske jenter er STØGT! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Helt enig. Også bruker de mye brunkrem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 kakemot, er det deg i avataren? Hehe, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg