Karlson Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fjortiss- + fjortissbloggwarning Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Kjørelæreren er sykemeldt, mao blir jeg skam eid på oppkjøringen. Har ikke kjørt på 1-2 månederish. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Fjortiss- + fjortissbloggwarning Er så enig. Burde vært forbudt for jenter i alderen 13-15 år og blogge. Skjønner ikke at samtlige på top listen på blogg.no, har flere tusen lesere. Blogger om akkurat det samme hele tiden. Enten er det den helsikkes outfitten eller en header konk. Nei, skulle virkelig ønske de bloggene blir fjerna. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fjortiss- + fjortissbloggwarning Hun kan vel ikke være seriøs..? Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Små unger som bare stirrer på deg når du går forbi dem... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Det er jo bare å la være å lese de dumme bloggene vel. Jeg lot være å se den postede videoen; problem solved. Forby blogging for fjortisser? Idiotisk. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Fjortiss- + fjortissbloggwarning Lurer på om henne er Barbet Endret 6. august 2009 av KK-f Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ble seriøst irritert når jeg så denne. FY FAEN I HELVETE DA, HVORFOR MÅ FUCKINGS AMERIKANERE SKYTE HELE TIDA? Jævla talentløse drittsekker av noen menn som ikke kan noe annet enn å skyte. Eller vent. De kan jo ikke det en gang. Så må de absolutt la ungen sin skyte. Og kjæreste sin. Og alt går til helvete. HATER SÅNNE MENNESKER - BRENN VÅPEN ER IKKE TØFT. Hvor barnslige kan man bli? Voksne menn kan da umulig synes at det er særlig underholdende å få et prosjektil til å fly gjennom lufta for å så treffe noe. Og all den faren de utsetter familien sin for... :realmad: Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Små unger som bare stirrer på deg når du går forbi dem... +1!! Irriterer meg så jævlig når småunger stirrer. + at det er mange som slenger kommentarer osv også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Folk som kaster ting etter deg når du går / kjører forbi. Jeg har fått så mange flasker og diverse kastet etter meg av små kids jeg aldri har sett før. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Er ingen våpenharry, men det er det dummeste jeg har lest på lenge, kakemot. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Folk som kaster ting etter deg når du går / kjører forbi.Jeg har fått så mange flasker og diverse kastet etter meg av små kids jeg aldri har sett før. Snu og ta dem med døra. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Folk som kaster ting etter deg når du går / kjører forbi.Jeg har fått så mange flasker og diverse kastet etter meg av små kids jeg aldri har sett før. Snu og ta dem med døra. Vanskelig å ta folk med døra når man kjører scooter Lenke til kommentar
Brian Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Fjortiss- + fjortissbloggwarning Fy faen, satte frokosten i halsen. Snakk om gjennomtrekk. Folk som kaster ting etter deg når du går / kjører forbi.Jeg har fått så mange flasker og diverse kastet etter meg av små kids jeg aldri har sett før. Snu og ta dem med døra. Vanskelig å ta folk med døra når man kjører scooter Ta de med foten da vel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 (endret) Sjokolade, hvorfor må det være så godt? Edit: Når jeg først finner den perfekte jenta så må hun være så hinsides tard i hodet. Endret 6. august 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Sjokolade, hvorfor må det være så godt? Edit: Når jeg først finner den perfekte jenta så må hun være så hinsides tard i hodet. Fjortiss- + fjortissbloggwarning ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg