Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Forbanna nerder som sutrer og klager om at linux er best overalt på nettet! Er så drittlei av å se på ALLE artikler på itavisen at kommentarene er om at linux er best uavhengig av hva artikkelen er om.

VI DRITER I HVA DU LIKER Å SYNES ER BEST! FORBANNA NERDER!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En ting som irriterer meg noe inn i HELVE**E er at politiet henlegger en sak selv om de har et soleklart vitne som kan løse hele saken! Men siden politiet sier før hvert avhør: "Nå er det sånn at det ikke er vitneplikt i Norge, så selv om du vet noe trenger du ikke si det" og vitnet er bekjent av voldsforbryterene så henlegger de den!

Det er SÅÅ fucked up! :wallbash::realmad:

Endret av Ludogamer
Lenke til kommentar
Og/å-feil irriterer meg.

7785145[/snapback]

Har med dialekt å gjøre.

7785201[/snapback]

Er det det ungdommen kaller dysleksi i disse dager?

7785218[/snapback]

Det er det som er følger av å skrive dialekt og bokmål om hverandre på nett/msn. Er også selvfølgelig et større problem for de som er fra vestlandet.

Endret av co2
Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg noe inn i HELVE**E er at politiet henlegger en sak selv om de har et soleklart vitne som kan løse hele saken! Men siden politiet sier før hvert avhør: "Nå er det sånn at det ikke er vitneplikt i Norge, så selv om du vet noe trenger du ikke si det" og vitnet er bekjent av voldsforbryterene så henlegger de den!

Det er SÅÅ fucked up!  :wallbash:  :realmad:

7785223[/snapback]

Syns det er enda værre med det som går til rettsak, når man har flere vitner og en haug av bevis og dusten går fri allikevel (:

Det er det som er følger av å skrive dialekt og bokmål om hverandre på nett/msn. Er også selvfølgelig et større problem for de som er fra vestlandet.

7785243[/snapback]

Dialekt er muntlig. Bokmål og sidemål er skriftlig. Det er en dårlig unnskyldning.

Jeg sier ikke "og", men jeg klarer å ikke skrive "å" i steden allikevel.

Har vi ikke lært noe rettskrivning på skolen?

Lenke til kommentar
Forbanna nerder som sutrer og klager om at linux er best overalt på nettet! Er så drittlei av å se på ALLE artikler på itavisen at kommentarene er om at linux er best uavhengig av hva artikkelen er om.

VI DRITER I HVA DU LIKER Å SYNES ER BEST! FORBANNA NERDER!

7785116[/snapback]

Kan si det samme til Windows fanboys, som uten å ha prøvd Linux, dømmer det nord og ned, uten å ha den minste anelse om hva de snakker om.

Jeg er enig i at det ikke er noe vits for Linux fans å drive propaganda, men det gjelde også dere Windows fanboys.

edit: Forresten, når du løper rundt å skriker VI DRITER I HVA DU LIKER Å SYNES ER BEST! FORBANNA NERDER! tror jeg du kan regne med at folk vil komme til å bli rimelig lei av deg også. ;)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Kan si det samme til Windows fanboys, som uten å ha prøvd Linux, dømmer det nord og ned, uten å ha den minste anelse om hva de snakker om.

7787152[/snapback]

Vel, siden alle "Windows fanboys" ikke har prøvd Linux uansett hva de sier. Bare fordi de mener Windows er mer praktisk å bruke til deres behov, så kan de jo ikke ha prøvd Linux, tross alt.

Det er for teit.

Lenke til kommentar
Vel, siden alle "Windows fanboys" ikke har prøvd Linux uansett hva de sier. Bare fordi de mener Windows er mer praktisk å bruke til deres behov, så kan de jo ikke ha prøvd Linux, tross alt.

7787170[/snapback]

Windows-zealot!

Lenke til kommentar

Til en forandring vil jeg komme med hva jeg liker:P

Jeg elsker krangler som dreier seg om linux og windows. Det er så behagelig å sitte å høre på en linux entusiast legge frem om hvor bra dette er i forhold til "steinalder windows". Rakke ned på personer som bruker windows pga da er man teit, eller rett og slett dum. Jeg har ett spørsmål til personen som påstår at linux er så SINSYKT mye bedre enn windows.. HVORFOR I HELVETE BRUKER IKKE ALLE LINUX, ELLER BLIR ANBEFALT LINUX HVIS DET ER SÅ JÆÆVLIG BRA, HVORFOR ER WINDOWS SÅ STORT SOM DET ER HVIS DET ER DRITT?

Jeg elsker også folk som er super irriterende treige, og går med holdningen; "Uff, det er så synd at alle skal ha så dårlig tid". De skjønner ikke andre i tidsklemmer, og gir fulstendig faen i synspunktene rundt seg. Her vil jeg også stille personene ett enkelt spørsmål. HVORFOR I HELVETE ER DU HYPP PÅ Å SÅVIDT REKKE Å PIRKE DEG I NESA FØR DU DØR AV ALDERDOM, HVA ER VITSEN MED Å OMTRENT GRO FAST I EN TING DU SKAL FLYTTE PÅ?

Jeg elsker også personer som har så inderlig rett. Skal man ta opp en diskusjon med en slik person kommer ofte denne kommentaren: "Heh, neida, og det må jo du og skjønne" Som om de har svar på alle verdens problemer. Hadde man bare spurt disse personene om råd hver gang det oppstod ett problem. Spørsmålet til denne personen vil jeg konstruere slik: HVA FAEN ER DET DU TROR DU ER, ER DET RART DET ER KRIG I VERDEN NÅR JEG ER VILLIG TIL Å STAPPE EN VEDKUBBE IGJENNOM ANSIKTET DITT BARE VED Å STILLE DEG ET SPØRSMÅL?

Lenke til kommentar
Til en forandring vil jeg komme med hva jeg liker:P

Jeg elsker krangler som dreier seg om linux og windows. Det er så behagelig å sitte å høre på en linux entusiast legge frem om hvor bra dette er i forhold til "steinalder windows". Rakke ned på personer som bruker windows pga da er man teit, eller rett og slett dum. Jeg har ett spørsmål til personen som påstår at linux er så SINSYKT mye bedre enn windows.. HVORFOR I HELVETE BRUKER IKKE ALLE LINUX, ELLER BLIR ANBEFALT LINUX HVIS DET ER SÅ JÆÆVLIG BRA, HVORFOR ER WINDOWS SÅ STORT SOM DET ER HVIS DET ER DRITT?

7787301[/snapback]

Dette er tidenes holdning. Hvordan kan popmusikk suge når det ligger øverst på VG-listen? Alle vet vel at det som er mest populært er helt klart best!

Lenke til kommentar
"Mhm" irriterer meg jævlig! Fyfaen!

Hva er så kult med "mhm"?!?!?!?!?

7787206[/snapback]

Hva er så kult med "?!?!?!?!?"?

Et spørsmålstegn holder lenge, i tillegg til at det understreker at du har kommet deg over fjortiss stadiet.

7787251[/snapback]

Du er så kul, jeg elsker folk som må bare kverulere for alt. Kan jeg røre deg? :roll:

?!? understreker at jeg er irritert, ?!?!?!?!? understreker at jeg er forbannet og blir gal av det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...