Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

oljesølet i bamblekysten irriterer noe jævelig. brygga har fått lang remse med feite,seige oljeklatter på seg. heldigvis var det ikke så ille som jeg hadde forventet da jeg reiste ut for å se igår kveld. båten som ikke var på hytta da ulykken skjedde unngikk oljegris,det er bra. og der båten står parkert er det lenser som beskytter båtene. også veldig bra,men båtkjøring utover sensommeren kan vi glemme. det er dritt.

nå kommer det frem også at grunnen til at de ikke ankret opp og seilte utover mot havet var pga det kostet penger. der skipet stod under stormen er det gratis å ankre. skal de ankre andre steder og losen må tilkalles begynner pengene å fly med engang. derfor lot kineserne det like gjerne bære eller briste gjennom stormen. da gikk det som det gikk. de var også sene med å rapportere om grunnstøtingen. en tilfeldig passerende losbåt fikk øye på skipet og rapporterte. så gikk det også forholdsvis lang tid før ting ble satt i verk. faen!!!

jensemann snakker så fryktinngytende om hvor vanskelig det blir dersom frp vinner valget og skatten reduseres,men hvor ble det av alle skattepengene våre som jens har sanket inn når ulykken først var ute? hva er vitsen med masse skatter og avgifter når alt virker som det går i sirup uansett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jensemann snakker så fryktinngytende om hvor vanskelig det blir dersom frp vinner valget og skatten reduseres,men hvor ble det av alle skattepengene våre som jens har sanket inn når ulykken først var ute? hva er vitsen med masse skatter og avgifter når alt virker som det går i sirup uansett?

Problemet er ikke resurssene i denne ulykken, men beredskapen og det faktum at det tok 12 timer før man fikk startet opprydding og hindring av spredning.

Lenke til kommentar

det var fordi staten skulle ta seg av det. ordføreren (høyre) i kragerø tilbød seg å sette igang raskt med lensene,men det sa staten nei til fordi de ville ordne det selv. det synes ordføreren var uhørt, at de ikke fikk lov til å rydde i egen kommune. det kunne vært satt i verk raskere.istedet for å hente utstyr fra kragerø så valgte staten å hente fra vestfold istedet.

beredskapen er resurssene de sitter inne med blant annet.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Billetten min til konserten med Muse i høst har forsvunnet helt uten videre. Den har hele tiden vært i en konvolutt på kjøkkenet, men når jeg skulle se på den i dag var den borte. Enten har noen tatt den eller så har noen kastet den i søpla ved en feiltakelse.

Så.. hvis jeg ikke finner den. Kan billettservice sende meg en ny billett?

Lenke til kommentar
Tror ikke du får ny. Billett er som et verdipapir, det kan ikke bare erstattes.

Men hvis du nå slår deg til ro med at du ikke kan dra og finner på andre planer den kvelden, for så å plutselig finne den igjen, tar jeg gjerne over billetten...

Jeg fant billetten! Pappa hadde kastet den..og jeg fant den nederst i papp og papirsøppeldunken :ohmy::D

Lenke til kommentar

Eg irriterer meg yver folk som gjeng på venstre sida av fortauet! Kan ikkje folk trafikkreglane? Jo, det kan dei, men kan dei omsetja og bruka dei i andre felt i dagleglivet? Nei!

Det finnast faktisk noko som heiter syklistar! Vi held oss på høgre sida av fortauet og på vegen elles.

Lenke til kommentar

* Bellona

* Natur og Ungdom

* Frederic Hauge

* Narvik kommune

* Generelt folk og organiseringer som vil hindre næringsutvikling og arbeidsplasser og er blendet av nostalgi; dø

* Listene som ligger rundt hvor du skal signere for nei til oppdrettsanlegg, jeg vil brenne dem

* Nostalgi

* SV spesielt og alt til venstre for Høyre

* At det er varmest i landet her jeg bor om dagen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...