Blekk. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer at de bare ikke kan ta å skyte de fordømte fuglene å bli ferdig med det. Sløs å bruke så mye tid på å vaske noe som dør uansett. Hva er vitsen med at vi har sykehus, alle dør jo uansett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Hvorfor fraktes det olje på sånne gamle båter anyways?! ER FAENS TEIT AT FOLK ER SÅ FORBANNA TEITE - GÅ Å BAD I OLJEN OG DØ Endret 4. august 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer at de bare ikke kan ta å skyte de fordømte fuglene å bli ferdig med det. Sløs å bruke så mye tid på å vaske noe som dør uansett. Hva er vitsen med at vi har sykehus, alle dør jo uansett. Det blir ikke det samme. 9/10 av folk på sykehuset dør ikke uansett om vi hjelper dem eller ikke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) At jeg går og lurer på så mye. Altså hvordan ting funker og hvordan det kunne blitt bedre.. Men etter en stund så har jeg fått så mye annet å lure på, så da har jeg glemt det første jeg lurte på så når jeg endelig treffer en jeg kan spørre, så har jeg glemt hva jeg har gått å lura på hele tia. Endret 4. august 2009 av W202 Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hehe, samma her egentlig. Lurer på så mye Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer at de bare ikke kan ta å skyte de fordømte fuglene å bli ferdig med det. Sløs å bruke så mye tid på å vaske noe som dør uansett. Hva er vitsen med at vi har sykehus, alle dør jo uansett. Det blir ikke det samme. 9/10 av folk på sykehuset dør ikke uansett om vi hjelper dem eller ikke. 100% av de på sykehuset dør uansett om vi hjelper dem eller ikke. 100% av de ikke på sykehuset dør uansett om vi hjelper dem ikke. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 All kveruleringen på ting man forstår, men som muligens formuleres litt keitete her på forumet irriterer! Virker som alle er ute etter å rette på hverandre Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer meg over at jeg i 2 dager har tenkt "nå skal jeg se på film", så trykker jeg på mine innlegg "siste gang", også er det visst mye nytt å lese, så da blir det visst ikke film uansett. Uff, er avgengig av forumet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer meg over min egen skrivefeil. Jeg skriver alltid værst istedenfor for verst. Jeg vet såå godt at det ikke skrives med Æ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer meg at jeg har fått 2 Nigeria-brev det siste året. "Hello mr. XXXXX Prince Abdullah Makhtar Jalla Jalla needs your help. Please give me your creditcard number and we will give you 40.000.00$ in reward. Jaha, og dette skal jeg tro på? Begge brevene er sendt direkte til økokrim. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) At du i det hele tatt gidder å sende dem til Økokrim er utrolig. Det bidrar jo bare til å skape ekstra papirarbeid for dem! Endret 4. august 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
co2 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 At folk irriterer seg så ofte over de samme gamle kjedelige tingene, som skrivefeil. Burde heller irritere seg over noe interessant Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Daniel Lingstrøm og Lotta.... Vedder på at de reklamene er laget for å irritere folk mest mulig, slik at man vil kjøpe Premium.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Daniel Lingstrøm og Lotta.... Vedder på at de reklamene er laget for å irritere folk mest mulig, slik at man vil kjøpe Premium.. Uuum, ja så klart. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 MEN, hvorfor bruke Spotify? Jeg skaffer meg musikk uten Spotify og uten problem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) MEN, hvorfor bruke Spotify? Jeg skaffer meg musikk uten Spotify og uten problem. Vel, det er vel stort sett moral. Det er lovlig og gratis. På sak: Den jævla broren min som tror jeg driver med veldedighet på sjokolade. Jeg la sjokoladeplaten min i kjøleskapet, prøvde å i det minste gjemme den og hinte med små bitemerker. Men NEIDA, jeg kommer hjem til en halvoppspist sjokolade! Lærer du ingenting i løpet av 22 år?! Endret 5. august 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Irriterer meg at jeg har fått 2 Nigeria-brev det siste året. "Hello mr. XXXXX Prince Abdullah Makhtar Jalla Jalla needs your help. Please give me your creditcard number and we will give you 40.000.00$ in reward. Jaha, og dette skal jeg tro på? Begge brevene er sendt direkte til økokrim. Hehe, en nigeriansk scammer prøvde å scamme meg på finn.no for noen dager siden. Jeg visste det hele tiden, men det værste var at h*n ikke ga seg før h*n sendte pengene og de sto på vent hos paypal, da sa jeg: "I have reason to believe that you're one of those nigerian scammers".. Fikk aldri noe svar tilbake Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 * Idioter som skal dele bilder av snusboksene sine med alle. * Idioter som ikke respekterer andre sin musikksmak. * Idioter som... Er idioter. * Innvandrere som kommer inn i landet og driver helvete. * Når jeg klør på ballene (+ omegn) når jeg sitter midt i stuen stappet med folk som speider etter synder. * Jesusfrelste bibeltisser (hvorfor ligger dette inne på firefox sin ordliste?) som prakker på deg alle antatte fakta, og om du ikke tar det til deg så kommer du til å brenne i helvete i all evighet. Jeeezz... * "xD" og "x)" her på forumet. * Folk som skal dele sine fantastiske personlige ting som jeg ikke bryr meg om. * Dramaqueens * Snobber * Meg selv. Årets liste. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Posten. Venter på en pakke, ser på sporingen at den er komt til postkontoret. printer ut henteseddelen og går bort. Neida, den har dem ikkje peiling på hvor er. Viss dem har klart og rote bort denne skal dem få problemer med og skaffe nytt til meg. Noe som ikkje akuratt blir lett. Lenke til kommentar
Blue Scholar Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 All kveruleringen på ting man forstår, men som muligens formuleres litt keitete her på forumet irriterer! Virker som alle er ute etter å rette på hverandre Helt enig, spesielt de tullingene som later som de ikke forstår noe på grunn av en liten skrivefeil eller to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg