Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irriterer at de bare ikke kan ta å skyte de fordømte fuglene å bli ferdig med det. Sløs å bruke så mye tid på å vaske noe som dør uansett.

Hva er vitsen med at vi har sykehus, alle dør jo uansett. :roll:

Det blir ikke det samme.

9/10 av folk på sykehuset dør ikke uansett om vi hjelper dem eller ikke.

Lenke til kommentar

At jeg går og lurer på så mye. Altså hvordan ting funker og hvordan det kunne blitt bedre.. Men etter en stund så har jeg fått så mye annet å lure på, så da har jeg glemt det første jeg lurte på så når jeg endelig treffer en jeg kan spørre, så har jeg glemt hva jeg har gått å lura på hele tia. :p

Endret av W202
Lenke til kommentar
Irriterer at de bare ikke kan ta å skyte de fordømte fuglene å bli ferdig med det. Sløs å bruke så mye tid på å vaske noe som dør uansett.

Hva er vitsen med at vi har sykehus, alle dør jo uansett. :roll:

Det blir ikke det samme.

9/10 av folk på sykehuset dør ikke uansett om vi hjelper dem eller ikke.

100% av de på sykehuset dør uansett om vi hjelper dem eller ikke. 100% av de ikke på sykehuset dør uansett om vi hjelper dem ikke.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg har fått 2 Nigeria-brev det siste året.

"Hello mr. XXXXX

Prince Abdullah Makhtar Jalla Jalla needs your help. Please give me your creditcard number and we will give you 40.000.00$ in reward.

Jaha, og dette skal jeg tro på?

Begge brevene er sendt direkte til økokrim.

Lenke til kommentar
MEN, hvorfor bruke Spotify? Jeg skaffer meg musikk uten Spotify og uten problem.

Vel, det er vel stort sett moral. Det er lovlig og gratis.

På sak: Den jævla broren min som tror jeg driver med veldedighet på sjokolade. Jeg la sjokoladeplaten min i kjøleskapet, prøvde å i det minste gjemme den og hinte med små bitemerker. Men NEIDA, jeg kommer hjem til en halvoppspist sjokolade! Lærer du ingenting i løpet av 22 år?!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
Irriterer meg at jeg har fått 2 Nigeria-brev det siste året.

"Hello mr. XXXXX

Prince Abdullah Makhtar Jalla Jalla needs your help. Please give me your creditcard number and we will give you 40.000.00$ in reward.

Jaha, og dette skal jeg tro på?

Begge brevene er sendt direkte til økokrim.

Hehe, en nigeriansk scammer prøvde å scamme meg på finn.no for noen dager siden. Jeg visste det hele tiden, men det værste var at h*n ikke ga seg før h*n sendte pengene og de sto på vent hos paypal, da sa jeg: "I have reason to believe that you're one of those nigerian scammers".. Fikk aldri noe svar tilbake :p

Lenke til kommentar

* Idioter som skal dele bilder av snusboksene sine med alle.

* Idioter som ikke respekterer andre sin musikksmak.

* Idioter som... Er idioter.

* Innvandrere som kommer inn i landet og driver helvete.

* Når jeg klør på ballene (+ omegn) når jeg sitter midt i stuen stappet med folk som speider etter synder.

* Jesusfrelste bibeltisser (hvorfor ligger dette inne på firefox sin ordliste?) som prakker på deg alle antatte fakta, og om du ikke tar det til deg så kommer du til å brenne i helvete i all evighet. Jeeezz...

* "xD" og "x)" her på forumet.

* Folk som skal dele sine fantastiske personlige ting som jeg ikke bryr meg om.

* Dramaqueens

* Snobber

* Meg selv.

Årets liste.

Lenke til kommentar

Posten.

Venter på en pakke, ser på sporingen at den er komt til postkontoret. printer ut henteseddelen og går bort.

Neida, den har dem ikkje peiling på hvor er. Viss dem har klart og rote bort denne skal dem få problemer med og skaffe nytt til meg. Noe som ikkje akuratt blir lett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...