co2 Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Jeg bare fjåser og fjaser. Men det er sant det. Har ei jeg jobber med som skriver om slike hverdagslige ting, gjerne personlige som det ikke er mulig å forstå. Krydret med skrivefeil gjøres det hele til en pine å lese. Skammer meg nesten over i det hele tatt ha lest noe av det hun har skrevet. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Her sitter jeg i fred og ro og browser denne tråden her med hånden på touchpadden. Så plutselig bare stenger opera! Men for helvete, nå glemte jeg rundstykkene i ovnen og! Nå er de bare tørre og kjipe! Jeg er dritsulten jo! Endret 3. august 2009 av Filosofem Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 I fa** #"#¤¤%!!!... Sitter og hører på Brian Eno – Apollo (Spotify), verdens mest chille musikk, så kommer "KJØP LOTTA, SOMMERENS STØRSTE HITS! IKKE GÅ GLIPP AV LOTTA". Lettere å være #drittunge... Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Hahahaha, KristofferB! Det var som om jeg skulle sagt det sjøl! Jeg trur Spotify strategisk har valgt ut irriterende reklame sånn at folk til slutt blir så lei og betaler for å slippe den. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kjenner den. :/ Utrolig kjipt! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) At kaia har nye eiere og skal bli betalingstjeneste snart Hvordan går det ann å ødelegge noe så perfekt? Endret 4. august 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer meg noe jæveli at jeg ikke får sove. Irriterer meg enda mer over at det som holder meg våken er at jeg vet at noen holder et eller annet sykt noe sjult for meg. Irriterer meg enda mere at jeg ikke finner ut hva det er og det irriterer meg enda mere at jeg at har på følelsen av at ett eller annet dritt noe skjer om jeg spør hva det er, eller at jeg ikke får vite det om jeg spør. Finner ut av det etter på tror jeg, for nå orker jeg rett og slett ikke mer. Mest av alt så irriterer det meg noe jæveli at hele greia gjør meg helt tullete og nesten litt syk i huet Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) At eg har en kvise inne i øre. Dem skal jo komme på de merkeligste plassene. Endret 4. august 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Telefonskrekk. Må ringe verkstedet, men ikke faen om jeg klarer >< Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Samme her ass. Når andre ber meg om å ringe et eller annet sted, kommer jeg med unnskyldninger. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Det at alle har sin egen blogg for tiden er jo i og for seg greit. Men 90% skriver jo bare helt uinterresange ting som bryr de fleste midt i rassen. Og ikke nok med det! De fleste greier jo faen meg ikke skriver ordentlig bokmål. Hva er det de tror vi går på skole for? Jaaaaaaa. Når skal den jævla bloggtrenden avta? Jeg er så møkkalei sånne pubertale 14-åringer som reklamerer for drittbloggen sin overalt. "Fin tråd! Stikk innom bloggen min..." Gleder meg til den dagen det ikke lenger er lønnsomt å blogge, alle kjendisbloggerene får seg en på trynet og må selge luksuskåkene og Juicy Couture-kosedressene sine. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Her ligger jeg og sover, aner ingen fred og fare...så går den jævla røykvarsleren på helt uten grunn! Når det faktisk er tomt i huset og jeg kan sove til langt ut på dagen blir jeg vekket av en defekt røykvarsler! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 (endret) Drivertrøbbel. Jeg installerte driverne til det nye lydkortet, men valgte å ikke restarte selv om jeg fikk bestkjed om det, siden alt funket som det skulle. Men så slo jeg av PC'n for en gang skyld og hva er det som ikke funker når jeg starter den opp igjen? Jo, lyden. Endret 4. august 2009 av W202 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Lotta reklamen på spotify. Makan til drittmusikk skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 http://pub.tv2.no/nettavisen/nyheter/article2679416.ece hmmrmfmrh "– Nå driver de og vasker fuglene, og så skal de kunne skytes to måneder senere. Det er absurd, mener Oddekalv. " Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Kalvehodet er jo ikke noe å bry seg om. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. august 2009 Del Skrevet 4. august 2009 Irriterer at de bare ikke kan ta å skyte de fordømte fuglene å bli ferdig med det. Sløs å bruke så mye tid på å vaske noe som dør uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg