Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FEITE FOLK!! :realmad:

edit: "buhu jeg er så feit, jeg har et syndrom som gjør at jeg legger på meg" NEI! 99% av feite folk spiser FOR mye. Dere spiser over behovet deres, overskuddet lagres som fett, SLUTT å spise så mye og SLUTT å syte, ffs! hold kjeft det er ikke synd på deg, det er synd på barna i afrika.

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar

Det er det, for de fleste er ALT et regnestykke, tro meg

Folk som ROTER på treningsstudioet, ligger fuckings meg vekter overalt :p Annet som irriterer der er damer som tror jeg sjekker de opp når de bruker så lang tid på et apparat at jeg må spørre om å få ta i mellom settene deres -.-

Lenke til kommentar

edit: "buhu jeg er så feit, jeg har et syndrom som gjør at jeg legger på meg" NEI! 99% av feite folk spiser FOR mye. Dere spiser over behovet deres, overskuddet lagres som fett, SLUTT å spise så mye og SLUTT å syte, ffs! hold kjeft det er ikke synd på deg, det er synd på barna i afrika.

Hehe, jeg så enig at det er ikke sant. Nå kan jeg ikke si at jeg irrterer meg over dem, men det er virkelig slik jeg også ser på det.

Lenke til kommentar

ahh, sant. Det er de som får 5 i gym fordi de har god innsats. Mens vi som jobber ræva av oss og faktisk har talent i gym får 4 fordi vi ikke er feite.

Lenke til kommentar

Det jeg irritirer meg grenseløst over, er at de bare syns synd på seg selv, når det er deres egen skyld at de er der in the first place. Blir ikke noe bedre med trøstespising heller. Det værste jeg ser er folk på oprah som sitter og griner i stolen om at de ikke greier å tørke seg bak! :realmad: Blæh, ekkle folk :p

Lenke til kommentar
Hørt om arvelig overvekt og lavt stoffskifte? Ikke det nei. Ignorant fools.

Det er sant det, men det er et latterlig lite antall som er utsatt for dette. I motsetning til det vanvittig store antallet som påstår at de er utsatt for det, noe som ødelegger for de som faktisk er.

Endret av co2
Lenke til kommentar

haha, det jeg snakker om! seff har jeg hørt om det, men det er mye mindre vanlig enn det folk tror! slutt å syte!

ut i fra postene dine regner jeg med at du føler deg truffet.

VÆRSÅGOD:

http://www.freedieting.com/tools/calorie_calculator.htm

Begynn og tell kalorier!

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar

haha, det jeg snakker om! seff har jeg hørt om det, men det er mye mindre vanlig enn det folk tror! slutt å syte!

VÆRSÅGOD:

Begynn og tell kalorier!

Du kan jo begynne å telle antall knyttneveslag i trynet ditt. Det ser jo ut til at det bor en liten psykopat i deg.

Lenke til kommentar

VÆRSÅGOD:

Begynn og tell kalorier!

Du kan jo begynne å telle antall knyttneveslag i trynet ditt. Det ser jo ut til at det bor en liten psykopat i deg.

Jeg gjorde deg nettopp en tjeneste ved å dytte litt kunnskap og matte inn i fedme problematikken til folk. vær glad du

gå til legen, sjekk stoffskifte og alt det greiene der. hvis alt er som det skal være der, tar du rådet mitt.

nok off-topic

Endret av ToYBoi
Lenke til kommentar

Det at alle har sin egen blogg for tiden er jo i og for seg greit. Men 90% skriver jo bare helt uinterresange ting som bryr de fleste midt i rassen. Og ikke nok med det! De fleste greier jo faen meg ikke skriver ordentlig bokmål. Hva er det de tror vi går på skole for?

Lenke til kommentar
Det at alle har sin egen blogg for tiden er jo i og for seg greit. Men 90% skriver jo bare helt uinterresange ting som bryr de fleste midt i rassen. Og ikke nok med det! De fleste greier jo faen meg ikke skriver ordentlig bokmål. Hva er det de tror vi går på skole for?

Før det edukeisjon selfølgeli

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...