Karlson Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Tror omtrent alle jentene jeg har på msn, på et eller annet tidspunkt hadde "Like wishing for rain as i stand in the desert" i personlig melding. Lenke til kommentar
Willa_C Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Folk som må utrykke følesene sine gjennom nettby grupper. For eksempel: Sorry hvis jeg ikke er bra nok! Vi som hater å bli såret ™ Vi som føler vi av og til ikke er bra nok :/ Og bli såra av en du elsker GJØR VONDT! Nettop, nettop. Hva er egentlig poenget med å være medlem da? Om du bare skal sitte å forbanna deg over hvor spaca alle er. Det er 33,3% snørrunger m/ trutemunn & kløft, 33,3% emoer, 33,3% pedofile og wannabe-forever-young-foreldre. Ikke si at "det er en grei måte å holde kontakt med gamle kjente på" for da kan du likegjerne bruke Facebook. Endret 2. august 2009 av Peppermynte Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hva er galt med Nettby da? Utmerket sted å møte klin gærne jenter med hest og hund og katt og generelt et privat menasjeri Og noen få som faktisk ikke har dyr og er helt normale. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Folk som må utrykke følesene sine gjennom nettby grupper. For eksempel: Sorry hvis jeg ikke er bra nok! Vi som hater å bli såret ™ Vi som føler vi av og til ikke er bra nok :/ Og bli såra av en du elsker GJØR VONDT! Irriterende og/å feil i den ene der. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Men slike emotekster irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Folk som må utrykke følesene sine gjennom nettby grupper. For eksempel: Sorry hvis jeg ikke er bra nok! Vi som hater å bli såret ™ Vi som føler vi av og til ikke er bra nok :/ Og bli såra av en du elsker GJØR VONDT! Heheheh.. SÅnt er irriterende.. Har en jente på msn lista mi som er sånn. Hu skifter nick hver dag, der hu klager over ting og tang. F.eks "Jeg ville bare gi deg en gave, ha en fin bursdag da......." "Hvorfor prøver du å unngå meg? Ååååhhh!!" Masse sånt bullshit. Skjønner ikke hva som er vitsen? Hva er problemet med sånne folk, vil de at alle skal vite alt om dem? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 De er "attention-whores" Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Jap, og dritirriterende. Men morsomt å lese sånt da.. Makes my day everytime :!: Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Eksempel: http://bildr.no/view/460482 Hu skriver ofte slike ting på MSN, nettby, you name it. Gjelder andre også! Endret 2. august 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Blir så helvetes irriteret på meg selv noen ganger når jeg ser tilbake og ser på alle de dumme og korttenkte feila jeg har gjort, men på en annen side så lærer man jo av det. Skulle bare ha lært det før feilene!! Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Hehe, sånne er det massevis av her hvor jeg bor.. :!: Noe annet som irriterer meg: Folk som skriver ting ala dette: "Hadde jeg vært deg,, hadde jeg aldri rørt en TYRKER (HH)" Hva er det som er så kult med å skrive sånt? (kopierte det fra profilen til en eller annen jente, hvis noen lurer) Endret 2. august 2009 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kall meg gjerne rasist, men er det en ting jeg er lei så er det kriminelle somaliere og gjengoppgjørene deres Endret 2. august 2009 av Karlson Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 "Invasjonen er i gang!" YAAAAARGH! Lenke til kommentar
War Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Enig, hver gang det er drap /skyting osv sier jeg til kona : Det er sikkert en somaler, og jeg har fillern meg hatt rett iallefall 90% av gangene siden trikkedrapet. Jeg er ikke rasist, kun matematiker. Endret 2. august 2009 av War Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Folk som må utrykke følesene sine gjennom nettby grupper. For eksempel: Sorry hvis jeg ikke er bra nok! Vi som hater å bli såret ™ Vi som føler vi av og til ikke er bra nok :/ Og bli såra av en du elsker GJØR VONDT! Nettop, nettop. Hva er egentlig poenget med å være medlem da? Om du bare skal sitte å forbanna deg over hvor spaca alle er. Det er 33,3% snørrunger m/ trutemunn & kløft, 33,3% emoer, 33,3% pedofile og wannabe-forever-young-foreldre. Ikke si at "det er en grei måte å holde kontakt med gamle kjente på" for da kan du likegjerne bruke Facebook. Morsomt, siden du gjør jo akkurat det samme nå. :!: Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Bobiler. I 70-sonen klarer de ikke å holde 70, men 60. Rart at de da klarer å komme opp i 70 i 80-sonen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Når du sitter i sofaen eller en stol og den ene foten har sovnet. Tenker da ikkje over dette når eg reiser meg og deiser rett i bakken. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Haha, ja, det skjedde (den ene) gangen jeg padlet kajakk. Skulle gå ut av kajakken i fjæra og datt bare sammen. :!: Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 politi avgifter mobil vaner hos noen venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg