Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De jentene som kalte meg og vennene mine nerder den tiden vi gikk på ungdomsskolen, er nå de som sitter å spammer facebook med alt mulig rart, og har høyest score i alle de teite spillene som florerer der.

:roll:

Samme med alle de fotballguttene.

Det er faktisk de som spiller CS og WoW nå.

(No offence til de som gjør det men.)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Jeg velger å tolke den siste setningen som at jeg virka nedlatende.

Det var ikke meningen.

Er bare det at de brukte å mobbe oss fordi jeg og vennegjengen spilte så mye. :p

Jeg har selvfølgelig ikke noe i mot gamere, er bare at mange av de i klassen er/var så jævla hypocrites.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Irriterer meg over at National rap show sender sanger som jeg aldri finner på spotify osv. Der er rappen jeg faktisk liker, men jeg finner den aldri igjen ... typisk.

Og utrolig mye av musikken de spiller der finnes ikke digitalt (lovlig) uansett. Mye er bootlegs, unreleased remixer og LP releases som ikke har blitt digitalisert.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

At jeg har vært utrolig slapp helt siden jeg kom hjem fra jobb på hurtigruta. Jeg har dønn seriøst bare ligget i sengen min i 3 døgn nå og bare sett på South Park og diverse filmer på iPoden via tven. Fy faen det er dritt, halvtrøtt 24/7 nå, og ikke trøtt nok til å sove.

Lenke til kommentar

Irritere meg over masingen fra mange av kompisene mine.

Så og si hver dag maser de om jeg blir med på lan, og når jeg sier jeg ikke har lyst blir de sur.

Og finner jeg på en dårlig unnskyldning blir de i hvertfall sure, frustrerende :p

Jeg har bare blitt lei av å være oppe til klokken 5, men det får de ikke inn i knollen :p

Lenke til kommentar
Faktisk litt i det Kakemot. Men det er tydeligvis ikke å være "nerd" når man bruker 10 timer om dagen på facebook. :)

Det er sosialt det, skjønner du. Eller ikke.

Synes det er mere sosialt å sitte på ventrilo med kameratene mine og spille wow, enn å sitte å surre på facebook i flere timer. Men etter min mening, data er en sosialt på en usosial måte

Lenke til kommentar

Meg og, ender bare med at se ser rart på meg og presser fram en liten høflig latter... Irriterende..

Irriterer meg også over folk som spør meg hvordan de får Spotify eller andre spørsmål som kan googles... Jeg gir dem en link som forklarer det VELDIG godt, og det neste jeg får til svar er "Nei, gidder ikke, var bare tull"....

Endret av Applebee
Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over sommerværet i Norge for tia, jenter+pc'er, og folk som faen ikke klarer å holde kjeft når de snakker til meg, uansett om det er på MSN, Facebook, face to face, whatsoever.

Kan vel også legge til at jeg hater folk som diskuterer så A4 som det går an, og unngår å se en sak fra to sider.

Endret av sQu!rT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...