Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og middelandrende menn som kjøper den dyreste PC-en på elkjøp.

"Gi meg den beste dere har!"

Så sitter de å surfer på nettet mesteparten av tiden...

Så klarer de selvfølgelig ikke å vedlikeholde den.

Jeg har et navn til dem: powerlamers

Lenke til kommentar
Og middelandrende menn som kjøper den dyreste PC-en på elkjøp.

"Gi meg den beste dere har!"

Så sitter de å surfer på nettet mesteparten av tiden...

Så klarer de selvfølgelig ikke å vedlikeholde den.

Jeg har et navn til dem: powerlamers

Dette er ikke på langt nær det værste. Det desidert værste er middelaldrende/eldre menn som prøver å vise innsikt i hva som er bra i en datamaskin uten å ha den minste anelse om hva de prater om. For eksempel både fattern og svigerfar trodde at det fortsatt var antallet GHz som avgjorde hvilken som var den beste CPUen. De hadde heller ikke den minste anelse om at det fantes en 64 bits windows og at dette var påkrevd for å kunne utnytte mer enn ~3,5 GB. Da jeg nevnte at det fantes dobbelt, tredobbelt og firekjerners CPUer begynte de bare å le og mente det var det dummeste de hadde hørt noen gang. Kan ikke en gang beskrive hvor høyt de lo da jeg sa at Core i7 hadde 8 kjerner hvorav 4 fysiske og 4 virtuelle.

Det gjelder på en måte også "ungdommer" kjøper dyre pc-er, eneste som de spiller er wow eller cs.

Nå har det jo aldri vært en dårlig idé å legge inn litt ekstra kroner i en PC slik at den faktisk holder til fremtidige spill også. Å kjøpe en PC som kun klarer å dra dagens spill er jo bortkastet. Da blir man jo nødt til å oppgradere inne kun kort tid dersom det kommer et nytt spill man vil nyte.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Enig der. Er mer irritert over selgere @ elkjøp, expert, lefdal etc. Jeg har enda til gode å møte en selger på en slik butikk, uansett hvilket produkt det er snakk om, som enten har peiling på hva han prater om, eller klarer å være objektiv i forhold til hvordan han presenterer produktene. De kunne like så godt stått der og sagt "Hei. Du ser etter dette produktet ja. Da bør du kjøpe denne her, fordi det er den jeg får mest provisjon av".

Skulle ønske det fantes en butikk som ble drevet av entusiaster og hadde selgere som var entusiaster. Der personalet visste hvilket GTX 285 som hadde lavest støynivå eller hvor høyt du kunne overklokke en i7 920 med Noctua U12-P vifte... DET ville vært butikken sin det :p

Lenke til kommentar

At mora mi skal sende meg på en sånn jævla gudsforlatt innebandy leir, hva kan jeg gjøre for å stoppe det??!!!? Sier at jeg ikke vil dra og alt sånn men det hjelper ikke, hvem kan jeg kontakte slik at jeg slipper? Trenger svar fort blir sendt bort på søndag!!!

Lenke til kommentar
At mora mi skal sende meg på en sånn jævla gudsforlatt innebandy leir, hva kan jeg gjøre for å stoppe det??!!!? Sier at jeg ikke vil dra og alt sånn men det hjelper ikke, hvem kan jeg kontakte slik at jeg slipper? Trenger svar fort blir sendt bort på søndag!!!

Du kan ta en titt på "hvordan bli syk?"-tråden noen lagde for en lignende anledning.

Svelge et glass med zalo og vann dagen før så ut til å bli en vinner :!: .

Lenke til kommentar
Enig der. Er mer irritert over selgere @ elkjøp, expert, lefdal etc. Jeg har enda til gode å møte en selger på en slik butikk, uansett hvilket produkt det er snakk om, som enten har peiling på hva han prater om, eller klarer å være objektiv i forhold til hvordan han presenterer produktene. De kunne like så godt stått der og sagt "Hei. Du ser etter dette produktet ja. Da bør du kjøpe denne her, fordi det er den jeg får mest provisjon av".

Skulle ønske det fantes en butikk som ble drevet av entusiaster og hadde selgere som var entusiaster. Der personalet visste hvilket GTX 285 som hadde lavest støynivå eller hvor høyt du kunne overklokke en i7 920 med Noctua U12-P vifte... DET ville vært butikken sin det :p

Jeg blir med jeg. :wee:

De folkene på Datakjeden i Stavanger er ikke så dumme på data. :)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over folk som driver å syter over at de får så dårlig samvittighet av å spise godteri... ffs, ikke spis da.

Noe annet som irriterer er mafia-programmererne. Tenåringsgutter som skal lage det nyeste mafia-spillet på markedet - og laster ned preprogrammerte mafiaspill og konfigurerer til sitt behov, og når de enderlig har skaffet seg domene og serverplass, så må de ty til PHP-forumet for hjelp pga. alle syntax errors :no:

Lenke til kommentar

Lokale folk på lokale butikker som bretter ut uka som har gått med kassadama som sitter der. Tilfeldigvis er også vedkommende litt eldre, og kommer lett ut av tellinga på pengene. "Gamlingen" (no offence) har handlet mat for hele måneden for 700kr +, og det er bare småpanger i pungen/veska.

Du selv har dårlig tid, det er kun en kasse, så du setter i fra deg "hvaennduskullehandle" på bakken, og går i frustrasjon ut av lokalbutikken, kjører så til neste bygd for og så oppleve noe liknendes der. Ja, det har hendt meg.

Også når hardisken får "click of death" uka etter du fikk hardisken i posten, og akkurat har blitt ferdig med og legge inn alt på nytt :D

/ed

Lenke til kommentar

Folk som sutrer og jamrer på gebyrer fra banken når de bruker store beløp på alt annet skit og lort. Snakk om å rulle på kronene og spare på ørene. Jeg betaler kr. 2 hver gang jeg drar kortet, men gir faen. Til sammenlikning har jeg jo en NRK-lisens på over tusen spenn og husleie på flere tusen som venter på meg, så det å sutre over gebyret blir meningsløst.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...