Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er så jævli lei av de som trenger sjåfør og gir så latterlig lite penger at det knapt dekker bensinutgifa på turen, ble nettopp ringt av ei jeg jeg ikke har pratet med på leenge å hu trengte sjåfør tur-retur et lite stykke, blir vel rundt 4 mil kjøring tilsammen for min del. Først virket hun overrasket når jeg sa at jeg ville ha cash, hun spør meg hvor mye jeg trenger, og jeg tenkte en 100 lapp var greit, men det var tydeligvis alt for mye for da sa hun at hun heller ringte noen andre. La oss si jeg har bensinutgifter på 40-50 kroner, 50 kroner profitt på noe som tar meg bortimot en time, yey ! i tillegg til at jeg faktisk taper på det i det lange løp hvis man regner med hva det koster å kjøre en bil per km... Altså hva faen tror folk? At jeg skal gidde å dra ut med bilen å kjøre dem hit og dit når jeg ligger hjemme og chillern og ende opp med en tier i pluss?

Samme kjerringa pruta ned på en pris på 200kr på å bli henta i byen kl 2 om natta og til lillestrøm, noe jeg anser som veldig billig med tanke på at taxi koster fort 7-800 spenn. Dessuten blir det alltid kødd med betaling, jeg skal kjøre 8stk til en fest og vi har blitt enige om en pris på 100 pr tur, da klarer ikke de å gi meg 200 kr i hånda, neida de skal splitte opp å gi 25kroner hver, også er det ikke alle som har og spørr om å betale seinere, noe som selvfølgelig ikke skjer. og jeg ender opp med 150 kroner i småpenger, kult!....

Nei det å være sjåfør er dårlig bussines virker det som, er overbevist om at hvis vi legger sammen alt det jeg har tjent og det jeg har brukt så har jeg sikkert gått i minus.

Lenke til kommentar

Hvis jeg var kristen nå, så ville jeg ha forbannet guden min fordi det har regna i en uke nå, helt umulig å turne på bløtt gress, sklir som en fitte.

HVEM FAEN SKAL JEG SKYLDE PÅ?!

HEY GUD, HVIS DU LESER DETTE KAN DU DRA TIL HELVETE!

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Irriterer meg over Jamba reklamene.

Få denne kule ringetonen til din mobil! Hør hvor kul den er:

SEND "STILLE" til 2522!

Få denne nakentittern til din mobil! selfølgelig virker den ikke, men uansett morro!

SEND "NAKEN" 2522

(Koster 50 kr i uka + en del for smsene du mottar.

hvordan klarer de det?

Lenke til kommentar
Er så jævli lei av de som trenger sjåfør og gir så latterlig lite penger at det knapt dekker bensinutgifa på turen, ble nettopp ringt av ei jeg jeg ikke har pratet med på leenge å hu trengte sjåfør tur-retur et lite stykke, blir vel rundt 4 mil kjøring tilsammen for min del. Først virket hun overrasket når jeg sa at jeg ville ha cash, hun spør meg hvor mye jeg trenger, og jeg te ***SNIP***

Haha. Been there done that. Hadde noen sånne kvelder rett etter jeg fikk lappen. Etter det avtaler jeg alltid pris på forhånd med folk hvis de trenger kjøring. Gidder de ikke betale så mye jeg vil ha så får de finne noen andre. Dog spørs det litt hvem det er. Er det gode kompiser kjører jeg ofte gratis og sier heller at de skylder meg en eller at jeg vet jeg får det igjen på en annen måte en annen gang, men jenter må alltid betale for de gir aldri tjenester tilbake uansett.

Lenke til kommentar
"Who are your top Facebook stalkers?"

Ikke funker den heller, såvidt jeg har fått med meg

jeg fikk den til å funke :p Ble litt nysgjerrig

Den gir jo ikke svar på hvem som stalker facen din, bare hvem som skriver mest på wall og bilder osv. Det får man beskjed om først når man har acceptet alt sammen.

At språket på tvn, menyene og slikt plutselig har skiftet til finsk. Og bildet er forsjøvet mot venstre. Flotte greier -.-

I lol'd

Lenke til kommentar

Ene venninna til dama irriterer meg til tider. Kjenner henne jeg også, og vi er vel i slekt et eller annet sted langt ute. Anyways, hun har lappen og har som oftest tilgang på foreldrene sin bil. Likevel presterer hun å spørre meg sånn ca 3 ganger for uken om jeg kan kjøre hun eller kjæresten et eller annet sted, eks kjøre kjæresten hennes ut til henne. Evt kjøre begge 2 et sted. Hun er så livredd for å kjøre, at hun velger å ikke gjøre det. Hun har sikkert kjørt bil 4 ganger siden jul.

HVA ER PROBLEMET?! Du blir ikke en bedre sjåfør av å sitte på ræven og være livredd for bilen. Få noen voksne med deg i bilen litt da, så du blir trygg på å kjøre!

Fatter ikke at hun har fått lappen i det hele tatt...

Lenke til kommentar
"Who are your top Facebook stalkers?"

Ikke funker den heller, såvidt jeg har fått med meg

jeg fikk den til å funke :p Ble litt nysgjerrig

Den gir jo ikke svar på hvem som stalker facen din, bare hvem som skriver mest på wall og bilder osv. Det får man beskjed om først når man har acceptet alt sammen.

Fant ut det, var ganske crap likavell ...

Lenke til kommentar
At Hollywood skal lage film om Black Metal miljøet. Jesus christ ><

Ser for meg trailern.

*mørk stemme* "Four guys, afraid of the sun, but they had one thing in common; their love for Satan."

Irriterer meg at katten min som fanger mus eter halvparten på trappa og legger resten på puta mi.

Lenke til kommentar

Folk som leser noe på nettet, eller ser noe på TV, og tror med en gang på det!

Dette er folk som skifter mening hver gang de leser om en ting.

Og ikke minst... Middelaldrende mødre som kjøper seg bøker om slanking.

Så må hele familien spise det hun spiser. Alle må gjøre som henne da.

Gjerne ei eneste bok, og selvfølgelig er all fakta i den boka fullstendig korrekt.

Gjelder ikke mora mi heldigvis. :p

Og middelandrende menn som kjøper den dyreste PC-en på elkjøp.

"Gi meg den beste dere har!"

Så sitter de å surfer på nettet mesteparten av tiden...

Så klarer de selvfølgelig ikke å vedlikeholde den.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Folk som leser noe på nettet, eller ser noe på TV, og tror med en gang på det!

Dette er folk som skifter mening hver gang de leser om en ting.

Ååååååh, legg til "morsomme fakta". Det er det verste jeg hører. "Jeg leste at en svelger 9 edderkopper i året", jaha? Folk irriterer seg sikkert like mye om min skepsis til slike "fakta" og vil ha skikkelige studier av ting :) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...