Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At katta til dama er så FAENS FITTE KÅT! Går rundt og mjauer HELE tida, går rundt beina mine og mjauer, og ligger på gulvet med ræva i været. Faen så slitsomt, er så lei den katta nå!! :mad: Tar a i nakken og kaster a så langt jeg får kasta a bortover gulvet, så legger a seg rett ned der a lander med ræva i været. "mjraauauaurau" ARGH!!!

Lenke til kommentar

Samma med katten min. Hun er så sinnsykt selskapssyk siden jeg har vært på ferie og noen andre passet på den. I tillegg så er jeg på jobb om dagen og hun blir alene igjen noen timer. Hun er kastrert, så ingen problem på den fronten, men søren for en appetitt. Vil ha mat hver 3.-4. time. Og ikke nok med at hun hopper på og vekker meg noen timer før jeg skal på jobb. Lukket og lydisolert dør er løsningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Irriterer meg over at posten ikke har komt med pakken enda. Har ventet i 17 jævla dager nå. DRIT lei :realmad:

Lenke til kommentar
At katta til dama er så FAENS FITTE KÅT! Går rundt og mjauer HELE tida, går rundt beina mine og mjauer, og ligger på gulvet med ræva i været. Faen så slitsomt, er så lei den katta nå!! :mad: Tar a i nakken og kaster a så langt jeg får kasta a bortover gulvet, så legger a seg rett ned der a lander med ræva i været. "mjraauauaurau" ARGH!!!

Et tips: sterilisering.

Kattene som er det får som oftes ikke løpertid.

Og hva oppnår du med å ta katten i nakken og kaste den??? :roll:

Veldig voksent må jeg si.

"a" btw ?

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Et tips: sterilisering.

Kattene som er det får som oftes ikke løpertid.

Og hva oppnår du med å ta katten i nakken og kaste den??? :roll:

Veldig voksent må jeg si.

"a" btw ?

Eg trur, utan at eg har noko prov på det, at "a" er ei forkorting av endinga på hokjønnsord. Altså: jenta, katta, osv. Tilsvarande er "n" ei forkorting av endinga på hankjønnsord. Altså: mannen, guten osv. Inkjekjønnsord følgjer òg same mal. Ganske fascinerande å tenkja over, synest eg.

Det var kanskje litt vanskeleg å forstå kva eg meinte, men åh vel.

Lenke til kommentar

"NO KITTY THAT'S A BAD KITTY!" *klask*

Endret av LanSi
Lenke til kommentar

Dude!!! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Rent helvete spør du meg!!

Har fire kåte katter rundt meg!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...