Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
13-14 årige jenter og bloggene deres.

Sant det, spesielt når de spammer MSN og Facebook.

"Dagens Outfit"

Lenke til kommentar

Er så utrolig irriterende at med en gang en eller annen produsent lanserer et produkt som på en eller annen måte ligner på et apple produkt så skal de kalles en "i<insert apple produktnavn>-dreper". Faen meg minst annenhver uke kommer det et eller annet produkt som blir omtalt som den nye iPod dreperen, iPhone drepern, Mac Mini dreperen eller Macbook dreperen. Det er så dårlig journalistikk at det er til å spy av. Men det desidert værste er når de skriver en hel TEST opp mot et apple produkt! Hva med alle andre produkter i samme kategori fra andre produsenter? Apple produkter er på INGEN måte "standarden" for MP3 spillere, laptoper eller telefoner så hvorfor skal alt testes og vurderes opp mot apples produkter?

Lenke til kommentar
13-14 årige jenter og bloggene deres.

Sant det, spesielt når de spammer MSN og Facebook.

"Dagens Outfit"

Ja, alle blogger jo om det samme og den helvetes outfiten deres.

Haha! Det gjelder ikkje berre 13-14-år gamle jenter, folkens. Det gjelder jenter frå 12-18. Er ei jente først vorte "fjortizzzz", er ho det i eit par år. Ein kan endå tale om "fjortizzzar" i tiande klassetrinn, det veit eg godt. Eg får sjå når eg startar på vidaregåande til hausten, skal vedde på at det er "fjortizzzar" der òg!

Lenke til kommentar

Har ingenting med det å gjøre.

Det er faktisk veldig mange som leser bloggen min, og de hadde ikke lest om den var gørre uinteressant? :)

Hadde statistikken min vist ti-tyve personer hver dag, så hadde jeg lagt opp karrieren som blogger :p

Nå har jeg ikke "blogget" i de siste dagene, fordi jeg har ingenting å skrive om.

Du har de som skriver bare for å skrive :hmm:

Det blir jo bare kjedelig lesing for alle.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Å fy faen... krampe i leggen er bare helt forferdelig. En gang gjorde det så vondt at jeg skreik høyt ut. Det bare kom ut av det blå på morgenen i senga. Tenk om man hadde fått sånn krampe under en livsviktig operasjon eller når man var skadet seriøst på annet sett i sykesenga, skulle tatt seg ut :ohmy:

Endret av WarpX
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...