Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) 13-14 årige jenter og bloggene deres. Endret 29. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 13-14 årige jenter og bloggene deres. Sant det, spesielt når de spammer MSN og Facebook. "Dagens Outfit" Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 JA, VI VET AT THE CLEANER KOMMER SNART! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Eller 13-14 åringer som sier de er bifile. +100000 det er bare inn å komme ut av skapet nå Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Er så utrolig irriterende at med en gang en eller annen produsent lanserer et produkt som på en eller annen måte ligner på et apple produkt så skal de kalles en "i<insert apple produktnavn>-dreper". Faen meg minst annenhver uke kommer det et eller annet produkt som blir omtalt som den nye iPod dreperen, iPhone drepern, Mac Mini dreperen eller Macbook dreperen. Det er så dårlig journalistikk at det er til å spy av. Men det desidert værste er når de skriver en hel TEST opp mot et apple produkt! Hva med alle andre produkter i samme kategori fra andre produsenter? Apple produkter er på INGEN måte "standarden" for MP3 spillere, laptoper eller telefoner så hvorfor skal alt testes og vurderes opp mot apples produkter? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 13-14 årige jenter og bloggene deres. Sant det, spesielt når de spammer MSN og Facebook. "Dagens Outfit" Ja, alle blogger jo om det samme og den helvetes outfiten deres. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 irriterende at 2/3 av ikke vestlige (ikke sverige, danmark osv.) innvandrere er trygdet. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 13-14 årige jenter og bloggene deres. Sant det, spesielt når de spammer MSN og Facebook. "Dagens Outfit" Ja, alle blogger jo om det samme og den helvetes outfiten deres. Haha! Det gjelder ikkje berre 13-14-år gamle jenter, folkens. Det gjelder jenter frå 12-18. Er ei jente først vorte "fjortizzzz", er ho det i eit par år. Ein kan endå tale om "fjortizzzar" i tiande klassetrinn, det veit eg godt. Eg får sjå når eg startar på vidaregåande til hausten, skal vedde på at det er "fjortizzzar" der òg! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så klart har vi fjortizzer på videregående, óg! Halve klassen min er det. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg har sett 35 år gamle fjortis, nettby er kilden min. Synes den er relevant nok hvertfall Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) 13-14 årige jenter og bloggene deres. Sant det, spesielt når de spammer MSN og Facebook. "Dagens Outfit" Jeg er ikke en av de som er ivrigst på "dagens outfit" Endret 29. juli 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg irriterer meg over blogger generelt, egentlig. Hvorfor er vi så desperate etter å bli hørt konstant? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Bare fjortiss jenter som er det. De sier de kjeder seg. In mai ass! De gjør det siden "alle" andre også har det. "også tvang hun meg til å lage en jeg og". Ja sure... Du gjorde det bare fordi alle andre liksom har det.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Har ingenting med det å gjøre. Det er faktisk veldig mange som leser bloggen min, og de hadde ikke lest om den var gørre uinteressant? Hadde statistikken min vist ti-tyve personer hver dag, så hadde jeg lagt opp karrieren som blogger Nå har jeg ikke "blogget" i de siste dagene, fordi jeg har ingenting å skrive om. Du har de som skriver bare for å skrive Det blir jo bare kjedelig lesing for alle. Endret 29. juli 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 At jeg ikke finner hybel i Stavanger... Blir gal snart. Kan ikke noen bare gi meg en leilighet? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Wayfarer briller fra Rayban. Man ser rett og slett retarded ut med de. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jepp jeg har fått igjen tvillingcycta. Det som er bra er at jeg fikk legetime i morra, men jeg gruer meg noe så innmari for jeg vet hvor inni h*lvettes vondt det gjør å fjerne den.. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Å bli vukket av krampe i leggen... Er faen meg verre enn å brekke den når det er som verst. Det varer mye kortere, men latterlig vondt er det, og det er ingenting jeg får gjort før det går over av seg selv. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Å fy faen... krampe i leggen er bare helt forferdelig. En gang gjorde det så vondt at jeg skreik høyt ut. Det bare kom ut av det blå på morgenen i senga. Tenk om man hadde fått sånn krampe under en livsviktig operasjon eller når man var skadet seriøst på annet sett i sykesenga, skulle tatt seg ut Endret 29. juli 2009 av WarpX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg