Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slutt å klag da. Det er mye som kan rettes opp i, men vi har jo liksom alt vi trenger. Alle fundamentene for et godt samfunn er på plass. Se på Maslows behovspyramide ffs.

Er dere misfornøyde med Norge er det jo bare å flytte. Man lever en gang.

Lenke til kommentar
Wow, lang tråd da, men her er noen av mine irritasjons-momenter:

* Folk som kviner over at de har hatt en dårlig fortid, og absolutt skal fortelle det til alle andre for å få dem til å synes synd på dem selv. Nå tenker jeg ikke på ekstremtilfeller da (life goes on, get over it)

Kunne ikke vært mere enig i den der! Har en jævla idiot på jobben som er helt ram på det der. Han tror tydeligvis at han kan fraskrive seg ALT ansvar for handlinger han har gjort ved å skylde på en vond oppvekst. Jeg har venner som har vært borti MYE værre ting en det han har skildret for meg om sin oppvekst og de klarer veldig fint å holde seg for gode til å blåse ut med sånt piss hver gang de gjør noe galt. Å bare si et enkelt unnskyld holder lenge for meg.

Lenke til kommentar

Litt av en konklusjon. Try harder.

Sammenlikningen var forøvrig helt grei, forsøket ditt på å latterliggjøre den var ikke det.

EDIT: Irriterer meg forøvrig over den stadig gjentagende reklamen for norske spilleautomater på nett på NGC.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

- Fornorsking av TV. Dubbing, oversettelse, osv.

- Reklamer for legemidler og gambling(akkurat som i USA)

- At alt på TV er så repeterende og rettet mot et retardert publikum.

- "Enkle" mennesker som faktisk benytter seg av "SEnd pupper til 2422!" tilbudene på tv.

- De som driver firmaer som Jamba.

- At ALT skal tjenes penger på.

- Hver mann for seg selv holdninger.

- At FRP gjør det så bra.

- At regjeringen bare driter seg ut.

- At ALT i fremtiden går i dass, enten det er vannmangel, energimangel, global oppvarming, fattigdom. Faen ingenting som blir positivt.

- At jeg ikke har noe mål eller retning i livet, som alle andre virker til å ha.

Lenke til kommentar

- "Enkle" mennesker som faktisk benytter seg av "SEnd pupper til 2422!" tilbudene på tv.

- At ALT i fremtiden går i dass, enten det er vannmangel, energimangel, global oppvarming, fattigdom. Faen ingenting som blir positivt.

- At jeg ikke har noe mål eller retning i livet, som alle andre virker til å ha.

men er det ikke bra at FRP gjør det bra da :thumbup:

Lenke til kommentar

men er det ikke bra at FRP gjør det bra da :thumbup:

Nei... nei.

Lenke til kommentar

Folk som har funnet seg en mening med livet når de er sånn 13-14.

Verste er når de skriver lange profiltekster på nettby om det, og virker helt skråsikker.

Det er jo helt feil, det er jo i den alderen at man skal BEGYNNE å tenke litt, for faen.

Skråsikre mennesker når det gjeler livssyn er egentlig veldig irriterende uansett alder.

Og anngående nettby, fuckings irriterende, 90% av folk der har ikke øye for design i det hele tatt, bare pakker på alt som ser tøft ut.

Jeg bruker ikke nettby, har bare en tullebruker der for å le av andres profiler.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...