Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt dette tullet rundt svineinfluensaen.

Jævla mediapandemi (kan faktisk takke VG for dette uttrykket).

Jeg kan si meg så til de grader enig i dette. Vanlige folk dør ikke av svineinfluensa, de får en mild versjon av vanlig influensa. Men om du sliter med masse andre sykdommer KAN (les KAN) det være farlig. Men ifølge mediene står visst verden på randen av utryddelse.

Jeg har hatt det, det er no big deal.

Lenke til kommentar

Folk som ikke har annet å gjøre enn å henge seg opp i hvor mye pålegg jeg har på brødskiva. Blir sett på som grådig, men det de ikke klarer å trø inn i den trange plassen mellom øra er at det faktisk ikke er alle som er glad i 44 ostskiver eller en hel boks leverpostei på en skive.

Lenke til kommentar

At folk ikke klarer å ta litt ansvar for egne handling og faktisk gjøre det de sier.

Er så drit lei å vente på folk og ikke få noen beskjed når de ikke kommer. Det som irriterer enda mer er at de ikke en gang nevner det når jeg prater med de seinere...

Er det bare jeg som har sånne i vennekretsen eller er jeg bare uheldig?

Lenke til kommentar

Me 2...

3 ting irriterer meg grenseløst om dagen.

1: At folk ikke kan bruke hue oftere, jeg møter (nesten) flere personer i løpet av en dag som ikke tenker i heltatt.

2: Folk som kun tenker på seg selv.

3: Folk som ikke skjønner hvordan en "normal" samtale bør være, alså ikke måtte bryte ut og høyne stemmen for å si noe.

Lenke til kommentar
At folk ikke klarer å ta litt ansvar for egne handling og faktisk gjøre det de sier.

Er så drit lei å vente på folk og ikke få noen beskjed når de ikke kommer. Det som irriterer enda mer er at de ikke en gang nevner det når jeg prater med de seinere...

Er det bare jeg som har sånne i vennekretsen eller er jeg bare uheldig?

Som om du skulle beskrive meg. Det er akkurat hvordan jeg er. :(

Lenke til kommentar
Spania har blitt hardt rammet av årets brannsesong. CNN melder at over 70 kvadratmeter har brent opp i Aragón-regionen nordøst i landet.

70kvadratmeter... Synnes de klager formye .

Fra Dagbladet

Må også nevne at 70kvadratmeter var svært lite. Er det snakk om 70 kvadratkilometer, kanskje?

Denne lille saken gjorde at vi ble evakuert etter å ha stått bare få meter fra skyhøye flammer i mangfoldige timer, med koster og hva det måtte være, for å stoppe spredning. :)

Lenke til kommentar

At jeg ikke eier skjeggvekst under nesa og under underleppa.

Jeg bruker 4-5 måneder bare på å få en synlig mopedbart ><

Kommer aldri til å få Fu Manchu eller The Zappa =/

Jeg blir 23 i år og det eneste stedet hvor ansiktshåret vokser er på kinnene, på hver side av haka (ingenting midt i, er som ei hårløs stripe på et par millimeter som går fra issen og ned til like under haka) og på halsen.

Svært irriterende ><

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...