€uropa Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sosser. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg føler et sterkt hat hver gang jeg ser stripet hår med voks i, store solbriller og en rosa t-skjorte. Jeg får lyst til å denge vedkomne helseløs. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jævlig kjekt til sykling, for ellers går buksa til helvete. Utenom til sykling ser det rimelig teit ut. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Innlegg fra en tilsvarende tråd er flyttet over i denne. Da forumet kategoriserer innlegg etter når de ble opprettet kan det forekomme at noen innlegg ikke ligger i kronologisk rekkefølge. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) nSAID er den største dritt medisinen jeg har hvert borti, skal liksom hjelpe mot betennelser og dritt. Det jeg har fått hittil er diarè i 4 dager, vondt i hodet, slapphet, vondt i magen, kvalme, mistet matlysten, til tider har jeg vondt i hele kroppen og jeg har fått døsig syn pluss svimmel til tider. Og har det hjulpet mot beinhinnebetennelsen? nei, ikke en forbanna dritt. Ser ut som det blir oprasjon på meg Endret 25. juli 2009 av Sno Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Faen at jeg ikke skulle få sove i går! Føles ut som om klokken er sånn 4 nå, men må tvinge meg til å være oppe noen timer til for at jeg ikke plutselig skal begynne å legge meg kjempetidlig. Når jeg blir stor og rik skal jeg drite helt i døgnrytme for da skal jeg ha folk som jobber for meg så skal jeg bruke dagene på akkurat det jeg vil hele tiden og drite i om jeg sover for lenge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 nSAID er den største dritt medisinen jeg har hvert borti, skal liksom hjelpe mot betennelser og dritt. Det jeg har fått hittil er diarè i 4 dager, vondt i hodet, slapphet, vondt i magen, kvalme, mistet matlysten, til tider har jeg vondt i hele kroppen og jeg har fått døsig syn pluss svimmel til tider. Og har det hjulpet mot beinhinnebetennelsen? nei, ikke en forbanna dritt. Ser ut som det blir oprasjon på meg Pain is temporary glory is forever (jeg fant det morsomt) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 hehe, joda. Men jeg får ikke så mye glory av nSAID. Lenke til kommentar
War Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Irriterer meg at de har sluttet å teste for svineinfluensa, har alle symptomene men reglen er nå at man gir medisin UansetT , så fungerer den om du har eller ikke om du ikke har. Men da sitter man igjen med ett spm, hadde jeg svineinfluensa? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 det der var faktisk stygg! Men ikke alle kler det! Nørder, lær dere mote:p ikke frekk ment! Jeg gjør det, det passer meg! Og har fått positive kommentarer for at det passer meg! :!: Jeg har mine egne regler! Simple! deg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Folk som gir filmer og annet toppkarakter på ymse nettsider med kommentarer som "Can't wait for this!" eller "OMG, love them, looks awesome!". For faen. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Discovery channel og de snuttene der det kommer en blå stråle/ting som slår ned i bakken - der kjempekrabben kommer er det en fyr som sier "heeeiiiiiiiiiiiii" på en helt latterlig irriterende måte. Den samme stemmen hører man på et annet liknende klipp. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Når de spiller fotball og bygningene popper opp sier han hei på den samme irriterende måten, ja. Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Mindre barn som løper rundt og skriker og hyler, hele tiden... edit: leif jeg ikker orker å endre på... Endret 26. juli 2009 av Douchbag Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ååhhhh, dagen derpå. Tror jeg er i ferd med å dø, hnnnng! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Discovery channel og de snuttene der det kommer en blå stråle/ting som slår ned i bakken - der kjempekrabben kommer er det en fyr som sier "heeeiiiiiiiiiiiii" på en helt latterlig irriterende måte. Den samme stemmen hører man på et annet liknende klipp. I tilegg er de dubba på norsk, høres ut som et barneprogram. Av en eller annen grunn høres nesten alt barnslig ut når det blir dubba over til norsk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) EDIT: Nevermind. Endret 26. juli 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Alt dette tullet rundt svineinfluensaen. Jævla mediapandemi (kan faktisk takke VG for dette uttrykket). Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Noen som blir irritert av dette? : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg