Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Ringer til kolegaen jeg jobber med og spør om han kommer på jobben snart (han var et kvarter forseint) Så får jeg svar "ja, etter jeg har spist opp slushen min" HVA FAEN? tror han at jeg liker å stå å surre på jobb en ekstra time fordi han skal spise slushen sin? han brukte 3 kvarter på den jævla slushen ... Hadde det ikke vært for at han er en kamerat av meg også så skulle jeg sagt ifra til sjefen min.

Sorry for dårlig innlegg, gåen i hodet etter jobben som tok ekstra tid ...

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke jeg heller, og jeg bor i Trøndelag som Sjur hevder det stammer fra.

Tror kanskje du må slutte å henge med 16-åringer Sjur. ;)

Aina, Svein Are, Knut Arvid, Kai, Roar og de som henger med dem sier "Hadem".

Jeg har hørt det av både BV og Robin også ;)

Jeg har ikke hørt så mange 16-åringer si det, men en god del fra 20 og opp.

Og Pålski og noen venner av ham sier det også. F.eks. et par av de fra 1.element :p

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg grenseløst over høylytte motorsykler/biler. Jeg fatter ikke hva folk tenker som velger å kjøpe den slags. Synes de det er kult at de vekker nabolagene de kjører gjennom? Man kan søren meg høre dem en kilometer unna jo. Hvorfor i all verden tenker de ikke på omgivelsene sine?

Om jeg hadde vært enerådende konge i dette landet, skulle jeg søren meg forbydd driten!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ikke jeg heller, og jeg bor i Trøndelag som Sjur hevder det stammer fra.

Tror kanskje du må slutte å henge med 16-åringer Sjur. ;)

Aina, Svein Are, Knut Arvid, Kai, Roar og de som henger med dem sier "Hadem".

Jeg har hørt det av både BV og Robin også ;)

Jeg har ikke hørt så mange 16-åringer si det, men en god del fra 20 og opp.

Og Pålski og noen venner av ham sier det også. F.eks. et par av de fra 1.element :p

Ja,for gjengen der oppfører seg sjeldent som 16-åringer :whistle: .

Lenke til kommentar
At jeg tror tvilling-cysten bak under halebeinet har kommet tilbake. Faen. Gjør drit vondt å fjerne den.

brrr. fyfaen , tvilling cyster skremmer meg mer en Saw 1,2 og 3 tilsammen :p

Hvordan er det mulig at det vokser negler , tenner å hår i rompa ? Utrolig

Irriterer meg over at matvarer bare blir dyrere og dyrere. snart lever alle på kjeks å tubeost!

Lenke til kommentar
Ringer til kolegaen jeg jobber med og spør om han kommer på jobben snart (han var et kvarter forseint) Så får jeg svar "ja, etter jeg har spist opp slushen min" HVA FAEN? tror han at jeg liker å stå å surre på jobb en ekstra time fordi han skal spise slushen sin? han brukte 3 kvarter på den jævla slushen ... Hadde det ikke vært for at han er en kamerat av meg også så skulle jeg sagt ifra til sjefen min.

Sorry for dårlig innlegg, gåen i hodet etter jobben som tok ekstra tid ...

Hva f...? Spørs hvor mye lenger denne karen har jobb med en sånn holdning til jobben.

Lenke til kommentar

Du overlever den nok, akkurat som all annen influensa. Det er bare media som ønsker at noen legger på røret, så har de noe å skrive om.

Irriterer meg at regnværet venter til helgen, så kommer det for fullt. I uka:_ klart og fint, i helgen: Pøsregn.

Lenke til kommentar

Hvorfor må alt gå galt i dag?

Mobilen min har lenge ikke vært helt som den skal, og når jeg våknet i dag var den ødelagt. Etter flere timers leting har jeg enda ikke lyktes i å finne en reservemobil.

Nå klarte jeg å søle foundation på tre plagg. På grunn av det rakk jeg også ikke bussen :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...