Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Da lager vi en ny gruppe for de neste som blir "Insert name here, from spotify" Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hva er det som ventes når man joiner en sånn gruppe som "I hate Jonathan from spotify!"? Kanskje forsvinner Jonathan, men blir isteden erstattet av Nick, John eller Steve. Hva er poenget? Må det skje noe? Kan man ikke bare bruke de til å gi uttrykk for irritasjon og slikt? Du vet, slik som du gjør nå... Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Det irriterer meg at jeg aldri er trøtt på kveldene når jeg skal sove ! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Typisk menneskeheten ja. Man skal sove selv om man ikke er trøtt, og spise selv om man ikke er sulten. - "Neimen huff, spiser du ikke frokost?!?!?!? Det er jo det viktigste måltidet!" - "Up yours." Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Kjenner meg igjen på den der. Hos Pappa MÅ jeg spise frokost. Jeg pleier nesten aldri å gjøre det, liker det ikke. En ting til. At jeg ikke kan ta bilde av meg selv å ha i "recent pic" tråden. Endret 23. juli 2009 av Quakecry Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Hudorm på nesa som absolutt ikke vil vekk!!! What to do? Klem dem, og de kommer tilbake fulltallig! Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Får sikkert noe på apoteket. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Prøvd alt! Men driver med noe nytt nå... En "dekkstift" noe man smører over kvisene/hudormene som hudfarger dem (akk som brunkrem), men de har en effekt på dem også. Tørker det ut og ett eller annet. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 prøvd tannkrem for å tørke dem ut ? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ja Funker ikke, og det er ikke bra ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Blir ekstremt irritert av: Hi im Jonathan from spotify etc.!! Om du har Facebook Hva er vitsen i å være med i "hatgrupper" på facebook?? Jeg synes det er tåpelig. Han forsvinner ikke fordi det er tusen folk på FB som ikke liker han.. Betaler du for Spotify, slipper du vel reklamen også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 På en måte så irriterer alkohol meg. Jeg klarer ikke stoppe med en gang jeg begynner å drikke. Jeg er alt for glad i rom-baserte drinker. Skulle ikke bruke penger i går, men neida. Det forsvant nok over tusen spenn i går også >< Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 På en måte så irriterer alkohol meg. Jeg klarer ikke stoppe med en gang jeg begynner å drikke. Jeg er alt for glad i rom-baserte drinker. Skulle ikke bruke penger i går, men neida. Det forsvant nok over tusen spenn i går også >< http://tr.im/tF1s ? Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 "Gangstere" Dyrebeskyttelsenazifolk Folk som skal bedrive misjon Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Folk som ikke lar ordet nazi hvile. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Folk som ikke lar ordet nazi hvile. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Faen. Leste nettopp en omtale "feil vei." Ikke rart avsnittene overhodet ikke hadde noen spesiell mening. Fuuuuuu som det sies på zeh intarwebs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 På en måte så irriterer alkohol meg. Jeg klarer ikke stoppe med en gang jeg begynner å drikke. Jeg er alt for glad i rom-baserte drinker. Skulle ikke bruke penger i går, men neida. Det forsvant nok over tusen spenn i går også >< Håper dette ikke innebært masse rom og cola. For slikt et tåpelig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Det innebærte nesten bare rom og cola. Var også en Pina Colada med i bildet, samt en Mojito Ville tatt en Caipirinha også, om jeg bare hadde funnet noen som kunne lage en. Alternativet var en Caipiroshka, men det er jo ikke helt det samme. Vodka er greit nok, men jeg foretrekker nå en gang rom. Helst Cpt. Morgan Dark eller Havana Club 7 y.o. eller hva den heter. Nå er jeg jævlig irritert på meg selv faktisk. Får meg ikke til å gå ut. Fatter ikke hva det er. Formen har blitt bra, jeg har folk å være med og føler ingen angst, men likevel klarer jeg ikke legge fra meg laptopen for å gå ut >< edit: På en måte så irriterer alkohol meg. Jeg klarer ikke stoppe med en gang jeg begynner å drikke. Jeg er alt for glad i rom-baserte drinker. Skulle ikke bruke penger i går, men neida. Det forsvant nok over tusen spenn i går også >< http://tr.im/tF1s ? Men jeg ønsker ikke å slutte Og jeg er fullt klar over at jeg har et problem også, det har jeg visst i noen år nå. Hadde vært enklere om det var lov å nyte medbrakt på utesteder, eller drikke i all offentlighet. Har nok av sprit stående hjemme, og blandevann også. Er bare så kjedelig å drikke før man drar ut Hadde bare spriten vært billigere, så hadde dette vært mye enklere. Endret 23. juli 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg