Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vel irritere seg over det likevel?

7776193[/snapback]

Det er vel heller vi som må på toalettet så ofte som bør irritere oss over det. Hva bryr det han at vi går på toalettet ofte når det ikke påvirker han på noen som helst måte?

7776197[/snapback]

Det han sa er ikke noe annerledes enn de andre tusen tingene som folk irriterer seg over, nå må du ikke bli fornærmet fordi det tilfeldigvis rammer deg denne gangen. :p

Lenke til kommentar
Vel, det er vel egentlig ikke no grunn, men når læreren spør "var Tyskland med i 2vk? Ja, *insertrandomjentenavnher*?" "kan jeg gå på do?"da gnir jeg meg i øynene.

7776226[/snapback]

Da er det jo noe heeelt annet du irriterer deg over; du irriterer deg over at dumme jenter bruker toalettunnskyldningen for å snike seg unna, ikke for at de går på do hvert 13. sek. Så da er det dumme jenter du irriterer deg over.

Lenke til kommentar
introer til Tv-serier og reklame. spesiellt Friends sin intro, først holder det på 1-2 minutter, så kommer introen før det fortsetter :hrm:

7750518[/snapback]

Må sei meg einig i den, hater lange introer!

Heldigvis er det nokon serier som har forstått dette. (Les: Scrubs)

7752418[/snapback]

Lost har også "bra" intro.

det som irriterer meg er når folk tror de er så mye bedre enn alle andre.

og behandler deg som dritt......... :)

7757579[/snapback]

Helt enig!

Lenke til kommentar
Faen, jeg blir så irritert av trege bilister.. i morges da jeg kjørte til jobben, kjørte jeg bak en som kjørte 30-40 i 60 sone og jeg hadde ikke mulighet til å kjøre forbi.. blir så forbanna..
Hadde regjeringen bevilget penger til 4-felts motorvei mellom alle de store byene i Norge hadde det ikke vært noe problem med saktekjørende trafikkanter. Og ikke minst møteulykker... Men neida! Oljenasjonen Norge må spare pengene, mens alle andre land kan bruke dem.
Lenke til kommentar
At jeg får masse fravær pga kjøretimer
I know. Fikk en del timer fravær selv i 2. klasse. Planen var å legge alle timene til etter skoletid, men det er jo umulig ettersom kjørelærerne må ha noe å gjøre på dagtid også.

Men alle arbeidsgivere vet jo at folk tar sertifikatet i 2.-3. klasse, og da er det umulig å unngå fravær. Så en arbeidsgiver vil forhåpentligvis se bort fra dette fraværet når man skal søke en eventuell jobb i fremtiden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...