Baba2 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Bilder jeg tar som blir ødelagt på grunn av feilfokusering Dumme autofokus Lenke til kommentar
CFM Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Folk som ikke skjønner at jeg stopper for dem siden jeg har vikeplikt. De bare står der og nøler selv om jeg har stoppet helt. Og jeg irriterer meg fortsatt over disse syklistene som man skulle tro leker tour de france og tror de sykler på en vei som er stengt for annen trafikk. Endret 20. juli 2009 av W202 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Merker selv at veldig mange folk ikkje kan trafikk reglene med vikeplikt. Skjer hele tiden at eg stopper fordi eg har vikeplikt, men det sjønner ikkje de andre. dem bare står og venter. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 At teknikeren fra Get ikke fant noe problem med nettet vårt så han må komme tilbake senere, mest sannsynlig i neste uke, når jeg har reist hjem >< Lenke til kommentar
Thallia Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Folk som går med sokker OVER buksa... ermm.gif Fy f*** så stygt det er... no.gif Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Så si det til de det gjelder, og ikke oss Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Dette er jo helt rått! Spesielt hvis det er hvite tennis-sokker med rød&blå striper, blå utvasket dongeribukse, svarte mokkasiner og skinnvest!! Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Synes også dette ser mindre smart ut. La meg også legge til østlandstrenden med strikk rundt buksebena. Enten kjøper du bukse som passer, eller så ber du butikken eller mor, legge buksa opp for deg. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det var jo også noe å lage en tråd over Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 har ikke skjønt noe særlig hva som er poenget med å vise frem sokkene heller Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Snur man på det så har det sine fordeler også: - Syklister: En unngår at buksen blir "defragmentert" under syklingen. Er sokkene forsatt over buksene, etter sykkelturen, sparer persoenen seg brydderiet, ettersom han vet at en ny sykkeltur er rett rundt hjørne. - "Økonomister": Bukser er dyrere enn enkle sokker. Buksekanten har en tendens å bli revnet over tid. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Denne "trenden" er i mine øyne så latterlig at det ikke trengs å lage en egen tråd for å påpeke det Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Helvete, mistet tre av lørdagspizzastykkene mine på gulvet. Men det var nå rent, gjør ikke så mye. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Denne "trenden" er i mine øyne så latterlig at det ikke trengs å lage en egen tråd for å påpeke det +1 Syns det er latterlig det poenget med syklistene under her. Selvfølgelig skjønner jeg det hvis man sykler til butikken og skal raskt tilbake. Derimot de som evt. har syklet og skal sykle igjen senere, kan ta seg bryet om å stappe dette i sokken før de skal sykle igjen. Tar 2 sek. No excuse Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det slår uansett ikke "saggere". Det er virkelig noe av det jævligste og minst intelligente jeg ser Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 At jeg er utolmodig samtidig som pakken fraktes sent. VIL HA NÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
jarah Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Reagerer faktisk mer på saggere ja. Ser helt dustete ut! Lenke til kommentar
Kruuger Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Strikk på buksebena og sokkene utenpå buksa er det STYGGESTE jeg vet. Men så er det bare fjortiss sosser som bruker begge da, som jeg vet om. æsj og æsj Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hva er definisjonen deres på sagging da? innrømmer at jeg har litt store bukser, ca. sånn at hele kanten på boxeren syntes. Dette fordi det er faktisk deilig å ha litt frihet i buksene. Er derimot enig at når man har hele rompa, og halve kuken over buksa, er det for drøyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg