Blekk. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Aha.. Irriterer meg over at jeg ikke turte å se hele "The Shining". Så den nå nettopp, måttte avslutte når Nicholson møtte dama på badet. Sitter med gåsehud fortsatt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 www.michaeljacksonhoaxdeath.com irriterer meg grenseløst, the admin needs to die. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Så hele shining jeg. Med en kompis da. Den var ikke spesielt skummelt, skvatt ikke engang. Samme gjelder på grudge filmene. Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Så hele shining jeg. Med en kompis da. Den var ikke spesielt skummelt, skvatt ikke engang. Samme gjelder på grudge filmene. Alle er forskjellig. Jeg sitter alene på rommet mitt, eneste lyset var fra PCen. (så den på PCen) Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Irritert over at verden er så komplisert Skole, jobb.... Uten noen av dem, så får man ikke gjort noe. Ja, skjønner at det må til, men fortsatt, så lever en enkel verden i fantasiene mine, hvor jeg klarer å få gjort alt jeg vil Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 så harry potter i går og hvor mange har ikke hatt lyst til å hoppe op av stolen og rope WÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!!! når noe skummelt skal til å skje på filmen. det frister så sykt. det er en ting jeg må gjøre for jeg dør ^^ Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg og så HP i går, var ikke akkurat så skummel, skvatt én gang jeg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Irriterer meg over at jeg alltid får så SYKT crave etter fastfood når jeg er fyllesjuk. Allerede spist en halv, stor pizza og en 160 grams cheeseburger og drekki snart 2 liter cola og er fortsatt sulten som en hest Også er det så jævlig ork å sette seg i bilen for å dra å kjøpe noe. Bah. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 men første gangen du ser den vet du jo ikke hva som skjer x] Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 -Folk som stirrer på deg til du våkner -Kristne med en "positiv innstilling" -Hannah Montana -Disney Channel Alt jeg kommer på akkurat nå. Men jeg hater det meste. Og er man fyllasjuk blir hatet forsterket x10. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 At eg skal på jobb igjenn i morgen kl 8 etter 2 uker fri. Døgnrytmen er helt fucka så får ikkje sove heller nå. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Folk som snakker til deg som om du skulle være en retard, eksempel Irriterende person(som er på min alder): Koser du deg da? Eller Ja, bare kom klokken 4 Kall meg teit eller hva dere vill, men for meg så er det så forbanna irriterende. Lenke til kommentar
Monicaott Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) alexander rybak irriterer meg grenseløst. dro til östersund og tenkte..woho, endelig fri fra den forferdelige musikken. MENNEIDA, den skulle spilles på full volum overalt den!!!!!!!! Endret 19. juli 2009 av Monicaott Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Var ikke så mye bedre når bussjåføren spilte fairytale på full guffe på vei til campen (skicamp) Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Finner ikke skoene mine. Har lett i nesten 2 timer nå uten resultat. Burde egentlig sove ettersom jeg skal opp klokken 8 i morgen og dra til Oslo. Men det går ikke an å sove før jeg finner det forbanna skoparet. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 tss. Kom hjem fra Malta for et par dager siden, virker som om det er større Rybak-hysteri der enn i Norge jo. Hver gang vi sa at vi var Nordmenn så sa de enten "Congratulations on winning Eurovision" eller så begynte de å synge sangen. Det hele toppet seg inne i en butikk når innehaveren satte på Rybak når han fikk vite at vi var Nordboere. Resten av ferien var vi svensker. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Definitivt svensker men glem faen ikke Volvo ! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Folk som tar alle under samme kam. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 At eg skal på jobb igjenn i morgen kl 8 etter 2 uker fri. Døgnrytmen er helt fucka så får ikkje sove heller nå. At jeg skal på jobb halv seks i morgen tidlig etter 2 ukers oppe til 3 og sove til 3.... Skal like og se jeg legger meg rundt 10 tiden og sovner rundt 2-3.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg