stasomfaen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hater når folk skriver meld; halla, skjer? finne på noe? Så skriver man tilbake og så kommer de med BRB eller noe, og svarer ikke før det er for sent! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hyggelig og kjenne dere her! Men jeg blir og skyte meg selv snart pga alle jentefjortissene på 13/14 år. I can't stand this anymore. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hyggelig og kjenne dere her! Men jeg blir og skyte meg selv snart pga alle jentefjortissene på 13/14 år. I can't stand this anymore. Har det akkurat på samme måte, men de ikke bedre de neste årene. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Folk som ser ned på såkalte nerder. De tenker ikke på at de, i sitt eget patetiske liv, er avhengige av det nerdene har funnet opp! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Folk som ser ned på såkalte nerder. De tenker ikke på at de, i sitt eget patetiske liv, er avhengige av det nerdene har funnet opp! x2 Lenke til kommentar
zulo Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 At de ikke kan fjerne lyden av gomling/drikking/rennende vann eller vin fra hotel cæsar, høres ut som de har implanterte mikrofoner nedi halsen sin og denne lyden er like viktig å få frem som vanlig tale hvis ikke viktigere.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 At de ikke kan fjerne hotel cæsar. Fixed Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hotel Cæsar setter menneskeheten i et svært dårlig lys. Treffer du på ei bitch så er det godt mulig at favorittprogrammet hennes er denne drittserien, der hun lærer om baksnakking, hevngjerrighet, sjalusi osv. Mao. ganske degraderende. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Folk som ser ned på såkalte nerder. De tenker ikke på at de, i sitt eget patetiske liv, er avhengige av det nerdene har funnet opp! At du tar ordet "nerd" for seriøst.... Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 At jeg ikke husker mye fra i går. Det er irriterende. Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Unnskyld meg, men hvor ofte har dere egentlig fått høre "jævla hviting" av noen? Det er ikke noe vanlig skjellsord, akkurat. Du er vel langt unna fra Oslo, du? Her kryr det full av utlendinger som skriker "jævla potet/hviting/bleikfis/lik", uten at noen reagerer. Men så fort vi sier noe "I klassen min er det en neger gutt, han er veldig dyktig og flink", da blir vi anklaget for rasisme. LOGISK?!? ARGH! helt enig. jævlig irriternede. hvite blir rassister så fort de sier noe men omvendt er det helt greit! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Manisk Spyttesyke mennesker irriterer. Rart de ikke tørker inn Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Folk som spør om jeg boler, jeg trener jo ikke engang.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Var ei støgg kjerring i setet foran som stinka noe jævlig på kinoen i dag. Hvordan i helvete kan man lukte så ille? Var ikke hvilken som helst lukt heller... Dårlig intimhygiene laaang vei. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ FY FAEN!!!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Irriterer meg at det ikke er noe bra på tv akkurat nå. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 At jeg slicer så inne i HELVETE ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg