Boring Prophet Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Jeg hater utrykket "pule røyken". Jeg mener hva faen!? Du finner ikke noe mer tåpelig enn en person som kommer opp til deg og spørr: Kan jeg pule røyken din? Selv om dette kanskje ikke er så jævli normalt så hører jeg det alt for ofte. Slutt med det! du puler ikke røyken!! Det er da ikke noe penetrering, NEI! da puler du ikke røyken! Noe annet som irriterer meg grenseløst er hip hop kulturen blant norsk ungdom! Greit, hør på musikken og lik artisten, men trenger du se ut som en tulling for det om? Trenger du bruke tåpelige slangutrykk som ikke hører hjemme noe sted? Nei for faen! Edit: Håret til Eli Hagen... nuff said... Forresten så tror jeg dette er den nye yndlingstråden min. Endret 22. januar 2007 av Spjeld Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Disse folka her på skolen som går kledd som emo-kids. Svarte klær og lenker som klirrer for hver lille muskel de rører. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Disse folka her på skolen som går kledd som emo-kids. Svarte klær og lenker som klirrer for hver lille muskel de rører. 7774225[/snapback] Nermere sagt så missliker du folks væremåte ? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nei, han misliker emokids Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Min manglende døgnrytme irriterer meg noe enormt. Er det rart jeg sovner på forelesninger som begynner klokken ni, når kroppen min helst vil sove til klokka 14? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Nei, han misliker emokids 7774434[/snapback] Trenger ikke å være emo fordi om man går i sånne klær. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Noen bimboer er bare føkked i huet. Var på skolen i dag, en jente kom inn i rommet vi satt i og sa "Hreguuuuuud det er lixm såå jææævla varmt her inne assa". Alle gir faen. Hun setter seg ned, og etter tre minutter reiser hun seg og utbryter "AMAGAWD det koker her inne lissom, da" og går ut av rommet. Hun hadde jakke og skjerf på seg. Ny trend eller? Hun var 16, ingen drittunge (kanskje i huet men men) Alle jenter som bruker "Lissom", "Jævla" og "Herregud" i samme setning fortjener å bli slått med flat hånd for hver av min uskrevne lov de bryter. Lissom, assa. Endret 22. januar 2007 av Elyzium Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Trenger ikke å være emo fordi om man går i sånne klær. 7774594[/snapback] Disse folka her på skolen som går kledd som emo-kids. Svarte klær og lenker som klirrer for hver lille muskel de rører. 7774225[/snapback] Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Nermere sagt så missliker du folks væremåte ? 7774228[/snapback] Sier ikke at jeg mister folks væremåte. De kan gå som de vil, men syntes bare at det ser litt dumt ut. NgZ: Da er vi like på ett punkt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Når slemme folk tar den skjeen som skal følge med yoghurtene, og du ikke merker at den ikke er der før du har åpnet yoghurten og det ikke er en skje i nærheten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Når slemme folk tar den skjeen som skal følge med yoghurtene, og du ikke merker at den ikke er der før du har åpnet yoghurten og det ikke er en skje i nærheten 7775803[/snapback] Den er jeg enig i... Og så er det irriterende at det ikke følger med skje på alle yoghurtene. Edit: Da hender det at jeg blir en slem mann og tar fra en annen yoghurt Endret 22. januar 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
mushi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 (endret) Det er sikkert jeg som har tatt dem. Elsker risifrutti, men der følger det ikke med skje. ------------- Jeg irriterer meg over at husverten ikke vil la meg få hund Kan ikke skjønne hvorfor, jeg får jo ha katter. Endret 22. januar 2007 av mushi Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg irriterer meg over at husverten ikke vil la meg få hund Kan ikke skjønne hvorfor, jeg får jo ha katter. 7775840[/snapback] Kanskje det er akkurat derfor, at det begynner å bli mye. Utrolig hvor mye dyr kan slite ned et hus. -------------------- Jeg irriterer meg over den lille urinblæra mi. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 --------------------Jeg irriterer meg over den lille urinblæra mi. 7775952[/snapback] Samme her, jeg må planlegge reiser etter om det er toalett tilgjengelig og hvor ofte en får gått på toalettet, begynner å bli temmelig lei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Foreleseren som mener at han virker mye smartere om han sier "sort of" tre ganger i hver eneste forbanna setning. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Guitar Hero 2 - hard - Surrender - solo. =/ Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jenter som absolutt må gå på do hvert 13 sek. Og sånne "gangsta" unger, de er ganske "cracked up in this hizzle, ma nizzzle." Sånne fraser får meg til og eksplodere. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jenter som absolutt må gå på do hvert 13 sek. 7776109[/snapback] Ja, for det er jo noe man kan noe for selv. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Og sånne "gangsta" unger, de er ganske "cracked up in this hizzle, ma nizzzle." Sånne fraser får meg til og eksplodere. 7776109[/snapback] De er jo skikkelige kewle da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg