Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater utrykket "pule røyken". Jeg mener hva faen!? Du finner ikke noe mer tåpelig enn en person som kommer opp til deg og spørr: Kan jeg pule røyken din? Selv om dette kanskje ikke er så jævli normalt så hører jeg det alt for ofte. Slutt med det! du puler ikke røyken!! Det er da ikke noe penetrering, NEI! da puler du ikke røyken!

Noe annet som irriterer meg grenseløst er hip hop kulturen blant norsk ungdom! Greit, hør på musikken og lik artisten, men trenger du se ut som en tulling for det om? Trenger du bruke tåpelige slangutrykk som ikke hører hjemme noe sted? Nei for faen!

Edit: Håret til Eli Hagen... nuff said...

Forresten så tror jeg dette er den nye yndlingstråden min.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar

Noen bimboer er bare føkked i huet. Var på skolen i dag, en jente kom inn i rommet vi satt i og sa "Hreguuuuuud det er lixm såå jææævla varmt her inne assa". Alle gir faen. Hun setter seg ned, og etter tre minutter reiser hun seg og utbryter "AMAGAWD det koker her inne lissom, da" og går ut av rommet. Hun hadde jakke og skjerf på seg. Ny trend eller? Hun var 16, ingen drittunge (kanskje i huet men men)

Alle jenter som bruker "Lissom", "Jævla" og "Herregud" i samme setning fortjener å bli slått med flat hånd for hver av min uskrevne lov de bryter. Lissom, assa.

Endret av Elyzium
Lenke til kommentar
Når slemme folk tar den skjeen som skal følge med yoghurtene, og du ikke merker at den ikke er der før du har åpnet yoghurten og det ikke er en skje i nærheten  :(

7775803[/snapback]

Den er jeg enig i... Og så er det irriterende at det ikke følger med skje på alle yoghurtene.

Edit: Da hender det at jeg blir en slem mann og tar fra en annen yoghurt :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Det er sikkert jeg som har tatt dem. Elsker risifrutti, men der følger det ikke med skje.

-------------

Jeg irriterer meg over at husverten ikke vil la meg få hund :cry: Kan ikke skjønne hvorfor, jeg får jo ha katter.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over at husverten ikke vil la meg få hund :cry: Kan ikke skjønne hvorfor, jeg får jo ha katter.

7775840[/snapback]

Kanskje det er akkurat derfor, at det begynner å bli mye. Utrolig hvor mye dyr kan slite ned et hus.

--------------------

Jeg irriterer meg over den lille urinblæra mi.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...