Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Dette høres ut som noe du/dere bør få gjort noe skikkelig med. Å gå rundt å være "dritt lei" samboeren sin er ikke godt for noen av partene. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er det ikke forholdsvis vanlig med "Jeg tror vi bør tilbringe litt tid hver for oss..." som argument da? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Sier bare en ting... Utlendinger! Hvis jeg forstod innlegget ditt riktig, så ser jeg nordmenn i lignende episoder nærmest daglig. At du ikke liker utlendinger er derimot en helt annen sak, men rasistiske holdninger burde du klare å holde for deg selv. Står ikke noe om at jeg er rasistisk? Jeg sier at jeg er forbanna på utlendinger som ikke klarer å oppføre seg når de først får komme inn i landet... Jeg har faktisk 4 albanske kamerater... Jeg har ikke noe mot utlendinger, men masse i mot de som aldri klarer å oppføre seg... Jeg vet delevis hvem han fyren var, og jeg VET at han ALDRI oppfører seg! Derfor ble jeg litt ekstra sur. Hadde reagert likt om det var en norske, men har aldri opplevd noe slikt med norsker.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Troll detected. Det behøver ikke å stå at du er rasistisk for å skjønne at du virkelig ikke liker utledninger. Dessverre må nok vi alle belage oss på å dele Norge med andre så venn deg til det. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Er ikke akkurat et ukjent problem at en stor del innvandrere ikke klarer å tilpasse seg norske normer og regler. Og jeg er enig med han. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde reagert likt om det var en norske, Hadde du da skrevet: "Sier bare en ting ... nordmenn"? Neppe. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde reagert likt om det var en norske, Hadde du da skrevet: "Sier bare en ting ... nordmenn"? Neppe. Nei, men jeg nevnte utlendinger, fordi det er et veldig kjent fenomen at de gjør noe sprell (norsker også), men selv har jeg opplevd flere utlendinger... Mulig jeg overdrev litt der og da og, men jeg var forbanna. Jeg er ikke rasist, men har masse i mot folk som ikke klarer å oppføre seg. Norske også. Gidder ikke å diskutere min post så lenge jeg vet hva jeg mente og hvorfor jeg skrev det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hadde reagert likt om det var en norske, Hadde du da skrevet: "Sier bare en ting ... nordmenn"? Neppe. Hvorfor i helvete skulle han det? Er du seriøs eller? Det er innvandrere som er fremmedelementet her, og det er de som lager problemer og annet kvalm. Jeg hater folk som prøver å stempler andre som rasister. -"Den mannen er svart..." -"Rasist!" GTFO Endret 16. juli 2009 av WarpX Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Hahahaha, les posten over enda en gang, folkens. Kommer vel aldri til å ta WarpX seriøst igjen, og det irriter meg litt. Endret 16. juli 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) "Norske." "Norsker." Det der irriterer. Det norske folk er nordmenn, ikke norsker. Endret 16. juli 2009 av FLarsen Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 At Rosenborg ikke greide bedre enn uavgjort mot et lag fra Aserbajdsjan.. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 At Rosenborg ikke greide bedre enn uavgjort mot et lag fra Aserbajdsjan.. Ungen som sto bak meg på Lerkendal gjorde opplevelsen tusen ganger verre. Burde være unødvendig å skrike så høyt hver gang bortelaget hadde ballen. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Småunger som en av mine største hatsobjekter her i verden... Hvorfor ikke be han holde kjeft? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Skrudde opp grafikkortet, tok bort kjølepastaen og satt på ny.. og kortet fungerte faen ikke.. Var ikke så veldig lett å skru det fra hverandre.. Jævla Sandwich kort. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Trodde først det var en gutt som netopp hadde kommet i stemmeskiftet, men det var visst ei jente. Man kan vel bare regne med å havne ved slike personer når alle med sesongkort blir presset sammen på én tribune under slike kamper Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 enig med warpex . det at det er lov og kalle en nordman for forbanna hviting men og si " neger" er helt ulåvlig.... fremer jo egentlig bare det at folk med svart hud er forskjellig ... burde ikke være sånn ! ( ikke at eg mener at orde "neger" er et bra ord. men blir få dumt og nekte mennske sine frie ord bare pga hud fargen ) ! ps. eg er absulut ikke rassist !! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg blir så sinnsykt irritert av de folka som er med i Luksus Fellen, hva tenker de folka meg egentlig. Trodde det var almen kunskap nå til dags at å kjøpe på kreditt er DYRT!! OG det er helt syke renter man må betale på det. Og appåtil ha unger, blir i mine øyne bare altfor uansvarlig. Sitter å ser på Tv3 sine web-tv episoder, blir helt frustrert og oppgitt. Men bra at de får hjelp hvertfall for noen av tilfellene er helt horribelt Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 [...]ps. eg er absulut ikke rassist !! Det var da enda godt, kan ikke se noen grunn til å diskriminere på bakgrunn av andres rumper. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Hadde reagert likt om det var en norske, Hadde du da skrevet: "Sier bare en ting ... nordmenn"? Neppe. Hvorfor i helvete skulle han det? Er du seriøs eller? Det er innvandrere som er fremmedelementet her, og det er de som lager problemer og annet kvalm. Jeg hater folk som prøver å stempler andre som rasister. -"Den mannen er svart..." -"Rasist!" GTFO Det er noe helt annet å kalle noen pakkiser og tilsvarende. Eksempelet du gir er helt ræva og misvisende kontra det du sa. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Norsk tekst på filmer og serier avslører ofte mye spennende ved å vise hva personen skal si før det blir sagt. Endret 16. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg