Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier bare en ting... Utlendinger!

Hvis jeg forstod innlegget ditt riktig, så ser jeg nordmenn i lignende episoder nærmest daglig. At du ikke liker utlendinger er derimot en helt annen sak, men rasistiske holdninger burde du klare å holde for deg selv.

Står ikke noe om at jeg er rasistisk? Jeg sier at jeg er forbanna på utlendinger som ikke klarer å oppføre seg når de først får komme inn i landet... Jeg har faktisk 4 albanske kamerater... Jeg har ikke noe mot utlendinger, men masse i mot de som aldri klarer å oppføre seg... Jeg vet delevis hvem han fyren var, og jeg VET at han ALDRI oppfører seg! Derfor ble jeg litt ekstra sur. Hadde reagert likt om det var en norske, men har aldri opplevd noe slikt med norsker..

Lenke til kommentar
Hadde reagert likt om det var en norske,

Hadde du da skrevet: "Sier bare en ting ... nordmenn"? Neppe.

Nei, men jeg nevnte utlendinger, fordi det er et veldig kjent fenomen at de gjør noe sprell (norsker også), men selv har jeg opplevd flere utlendinger... Mulig jeg overdrev litt der og da og, men jeg var forbanna. Jeg er ikke rasist, men har masse i mot folk som ikke klarer å oppføre seg. Norske også.

Gidder ikke å diskutere min post så lenge jeg vet hva jeg mente og hvorfor jeg skrev det.

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skulle han det? Er du seriøs eller?

Det er innvandrere som er fremmedelementet her, og det er de som lager problemer og annet kvalm.

Jeg hater folk som prøver å stempler andre som rasister.

-"Den mannen er svart..."

-"Rasist!"

GTFO

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Trodde først det var en gutt som netopp hadde kommet i stemmeskiftet, men det var visst ei jente.

Man kan vel bare regne med å havne ved slike personer når alle med sesongkort blir presset sammen på én tribune under slike kamper :)

Lenke til kommentar

enig med warpex .

det at det er lov og kalle en nordman for forbanna hviting

men og si " neger" er helt ulåvlig....

fremer jo egentlig bare det at folk med svart hud er forskjellig ... :(

burde ikke være sånn ! ( ikke at eg mener at orde "neger" er et bra ord. men blir få dumt og nekte mennske sine frie ord bare pga hud fargen ) !

ps. eg er absulut ikke rassist !!

Lenke til kommentar

Jeg blir så sinnsykt irritert av de folka som er med i Luksus Fellen, hva tenker de folka meg egentlig. Trodde det var almen kunskap nå til dags at å kjøpe på kreditt er DYRT!! OG det er helt syke renter man må betale på det.

Og appåtil ha unger, blir i mine øyne bare altfor uansvarlig.

Sitter å ser på Tv3 sine web-tv episoder, blir helt frustrert og oppgitt.

Men bra at de får hjelp hvertfall for noen av tilfellene er helt horribelt

Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skulle han det? Er du seriøs eller?

Det er innvandrere som er fremmedelementet her, og det er de som lager problemer og annet kvalm.

Jeg hater folk som prøver å stempler andre som rasister.

-"Den mannen er svart..."

-"Rasist!"

GTFO

Det er noe helt annet å kalle noen pakkiser og tilsvarende. Eksempelet du gir er helt ræva og misvisende kontra det du sa.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...