Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Haha, veit ass. Nå kom hun opp med den brilliante idéen at moren kunne sette inn penger på min konto. Men ifølge moren hennes kom ikke de pengene til å komme inn før imorgen uansett, og da er jeg like langt. Burde pælma henne ut på søndag ja. Jeez. Bare det å regne med at andre skal gi deg penger gjør meg litt uvel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, første som skjer når jeg står opp er at jeg får kjeft av mor for noe jeg sa i går mot henne. Så begynner å hu å mase om en båttur jeg, bror og far på, angående når den turen skal og snakker til meg som om det er jeg som eier båten og bestemmer når vi skal dra. Og hu sitter å sutrer over telefon til vennene sine over hva far sa i går når hu ikke er det hakk bedre. Jeg blir så jævli forbanna

Lenke til kommentar

Det er så utrolig plagsomt når folk bruker brødkniven til å smøre på.

Har sett mye heslig pålegg på den. Så må jeg faen meg vaske den bare fordi PAPPA ikke gidda å ta opp en liten kniv av skuffen. :realmad:

 

Så er det noen som bruker metall i stekepanna. DET SKAL IKKE BRUKES METALL I DEN, DEN BLIR JO HELT HERPA. Jaja, det er vel folk som liker mikroskopisk metallspon i maten sin.

 

Gleder meg til jeg flytter for meg selv.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
"Ditt nye passord kan ikke være ett av de seks siste"

 

Herregud paranoooiiiaaa... i dette tilfellet er det ikke jeg som har det, men fukkings nav.no. Bite me.

 

Hehe. Haater de nettstedene som driver på med slikt. Har det selv slikt på jobben. /facepalm

Endret av Zeüs
Lenke til kommentar

Sier bare en ting... Utlendinger!

 

Skulle på kiwi i dag (scooter), så akkurat når jeg skal svinge inn, kommer det en STØGG albaner i 100 nedover i bakken og bråbremser rett foran meg og tror han er kul og kommer med "hahaha, woowowow", før han sykler til albanerpakket sitt som er like ved!

 

Frista å bare kjøre inn akkurat når han var ved siden av meg, tute og skremme han, eller bare svinge med en gang, så han måtte bråbremse, muligens kræsje i meg.

Lenke til kommentar
Sier bare en ting... Utlendinger!

 

Skulle på kiwi i dag (scooter), så akkurat når jeg skal svinge inn, kommer det en STØGG albaner i 100 nedover i bakken og bråbremser rett foran meg og tror han er kul og kommer med "hahaha, woowowow", før han sykler til albanerpakket sitt som er like ved!

 

Frista å bare kjøre inn akkurat når han var ved siden av meg, tute og skremme han, eller bare svinge med en gang, så han måtte bråbremse, muligens kræsje i meg.

 

Nå må du ikke dra alle utlendinger under en kam her.

Lenke til kommentar
Så er det noen som bruker metall i stekepanna. DET SKAL IKKE BRUKES METALL I DEN, DEN BLIR JO HELT HERPA. Jaja, det er vel folk som liker mikroskopisk metallspon i maten sin.

Nå kommer jo det ann på hvilken stekepanne man bruker. Fungerer fint å bruke metall på mine stekepanner. :p

Lenke til kommentar

Den evig plagsomme naboen, som nå midt i min ferie har begynt med et idiotisk byggeprosjekt på tomta si og begynner å bråke med maskineri og annet jævelskap kl. 7 om morran og holder det gående til 8-9 om kvelden. Slik har det vært i nesten en uke, og ser ut som han kommer til å ta seg sin tid. :mad:

Lenke til kommentar

Irriterer meg noe så grenseløst at jeg er dritt lei samboeren, egentlig vil slå opp og flytte for meg selv, men ikke greier å manne meg opp til å si det fordi det er et helt usansynlig dårlig argument for å bryte et forhold.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...