Clockworktoy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Haha, veit ass. Nå kom hun opp med den brilliante idéen at moren kunne sette inn penger på min konto. Men ifølge moren hennes kom ikke de pengene til å komme inn før imorgen uansett, og da er jeg like langt. Burde pælma henne ut på søndag ja. Jeez. Bare det å regne med at andre skal gi deg penger gjør meg litt uvel. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hvor i Fredrikstad er dette? Øssiden? Jag henne til byen (hun får sikkert snyltet på ferjen fra Gamlebyen) og få henne til å haike. Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er very much Øssiden ja. Høres egentlig ut som en god plan. Bør vel finnes ett par trailersjåfører som er villige til å kjøre henne til Oslo for en liten favor. Tsk. Nei, fy. Gi meg en hundrelapp. Du kan få dem tilbake av Susanne ved en senere anledning. Dere kjenner hverandre, right? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jada, første som skjer når jeg står opp er at jeg får kjeft av mor for noe jeg sa i går mot henne. Så begynner å hu å mase om en båttur jeg, bror og far på, angående når den turen skal og snakker til meg som om det er jeg som eier båten og bestemmer når vi skal dra. Og hu sitter å sutrer over telefon til vennene sine over hva far sa i går når hu ikke er det hakk bedre. Jeg blir så jævli forbanna Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 VG hører ikke hjemme hverken her,her eller her Utrolig irriterende at de må skrive om dette år etter år. Men de har vel ikke annet å finne på. Og det er så Captain Obvious-aktig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det er så utrolig plagsomt når folk bruker brødkniven til å smøre på. Har sett mye heslig pålegg på den. Så må jeg faen meg vaske den bare fordi PAPPA ikke gidda å ta opp en liten kniv av skuffen. Så er det noen som bruker metall i stekepanna. DET SKAL IKKE BRUKES METALL I DEN, DEN BLIR JO HELT HERPA. Jaja, det er vel folk som liker mikroskopisk metallspon i maten sin. Gleder meg til jeg flytter for meg selv. Endret 15. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Haha, jeg tror ikke vi har slike problemer engang. Har aldri tenkt på å bruke brødkniven, kanskje jeg skal begynne for å spare kalorier. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) DU BOR I LUKSUS! Endret 15. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 "Ditt nye passord kan ikke være ett av de seks siste" Herregud paranoooiiiaaa... i dette tilfellet er det ikke jeg som har det, men fukkings nav.no. Bite me. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Irriterer meg at jeg nå kan bokstavelig talt koke vann på skjermkortet... 100 grader idle er litt mye kanskje? Thats it, skal blåse igjennom med en kompressor eller noe Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) "Ditt nye passord kan ikke være ett av de seks siste" Herregud paranoooiiiaaa... i dette tilfellet er det ikke jeg som har det, men fukkings nav.no. Bite me. Hehe. Haater de nettstedene som driver på med slikt. Har det selv slikt på jobben. /facepalm Endret 15. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Sier bare en ting... Utlendinger! Skulle på kiwi i dag (scooter), så akkurat når jeg skal svinge inn, kommer det en STØGG albaner i 100 nedover i bakken og bråbremser rett foran meg og tror han er kul og kommer med "hahaha, woowowow", før han sykler til albanerpakket sitt som er like ved! Frista å bare kjøre inn akkurat når han var ved siden av meg, tute og skremme han, eller bare svinge med en gang, så han måtte bråbremse, muligens kræsje i meg. Lenke til kommentar
Mariaink Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Sier bare en ting... Utlendinger! Skulle på kiwi i dag (scooter), så akkurat når jeg skal svinge inn, kommer det en STØGG albaner i 100 nedover i bakken og bråbremser rett foran meg og tror han er kul og kommer med "hahaha, woowowow", før han sykler til albanerpakket sitt som er like ved! Frista å bare kjøre inn akkurat når han var ved siden av meg, tute og skremme han, eller bare svinge med en gang, så han måtte bråbremse, muligens kræsje i meg. Nå må du ikke dra alle utlendinger under en kam her. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Sier bare en ting... Utlendinger! Hvis jeg forstod innlegget ditt riktig, så ser jeg nordmenn i lignende episoder nærmest daglig. At du ikke liker utlendinger er derimot en helt annen sak, men rasistiske holdninger burde du klare å holde for deg selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Så er det noen som bruker metall i stekepanna. DET SKAL IKKE BRUKES METALL I DEN, DEN BLIR JO HELT HERPA. Jaja, det er vel folk som liker mikroskopisk metallspon i maten sin. Nå kommer jo det ann på hvilken stekepanne man bruker. Fungerer fint å bruke metall på mine stekepanner. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Litt off-topic, men det er vel bare de med teflonbelegg du ikke skal bruke metall i? En ting som irriterer meg i dag er at jeg foreløpig ikke irriterer meg over noe... Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Effekten av å ikke trene irriterer jeg meg over for tiden. Hvorfor hørte jeg ikke på de voksne for 10 år siden Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Den evig plagsomme naboen, som nå midt i min ferie har begynt med et idiotisk byggeprosjekt på tomta si og begynner å bråke med maskineri og annet jævelskap kl. 7 om morran og holder det gående til 8-9 om kvelden. Slik har det vært i nesten en uke, og ser ut som han kommer til å ta seg sin tid. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Effekten av å ikke trene irriterer jeg meg over for tiden. Hvorfor hørte jeg ikke på de voksne for 10 år siden Henger meg på denne. Og at trening ikke fungerer over natta . Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 (endret) Irriterer meg noe så grenseløst at jeg er dritt lei samboeren, egentlig vil slå opp og flytte for meg selv, men ikke greier å manne meg opp til å si det fordi det er et helt usansynlig dårlig argument for å bryte et forhold. Endret 16. juli 2009 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg