Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over Janteloven i Norge.

Man skal liksom ikke kunne vise at man er god til noe som helst (ydmykt).

Tenker f.eks på norske rapartister. Det er ikke alt som er bra, det er jeg enig i. Men jeg kunne likegodt sagt at jeg ikke liker Metallica også, fordi de spiller ikke musikk som jeg hører på.

Karpe Diem f.eks. De er jo flinke! De lager gode låter som folk hører på, som gir good feeling. De er jo ikke dårlige forde? Bare fordi noen ikke liker musikken deres er det unødvendig å trashe dem. Flaskt er det ikke, rytmen er gøyal osv. Jeg hører ikke så mye på dem men likevel klarer jeg å se at de er flinke. Samme med Metallica. Jeg klarer jo å høre at de er flinke! Og før noen av dere blir fornærmet over at jeg nevner Karpe Diem og Metallica i samme setning, så take it cool. Jeg sammenligner de ikke...

OFte får man også høre av venninner "hu og hu har meldt seg på idol [incert random show here], tror hun er noe osv".. Kan ikke folk få prøve hvis de tror de kan noe?

Nei, her i Norge sitter vi og hater alle som kan noe. Nevnte før det med Alexander Rybak, gidder ikke si det igjen..

Takk for meg :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg over alle fjortisunger, narkomane og alkoholiserte som henger utenfor Bunnpris i Munkegata i Trondheim. Problemet er nok desto mindre her enn i Oslo, men det er fortsatt ekkelt for oss som skal handle mat eller bare gå forbi der at det står en haug med ekle folk og glor på deg.

Lenke til kommentar

Irriterer meg grenseløst over mennesker som skal dra på besøk til folk, også har de ikke penger til å komme seg hjem igjen. Jeg hadde fest på lørdag, og en av gjestene er her enda. Jeg orker ikke mer besøk, men kvinnemennesket har 68 øre på kontoen og null mulighet for å komme seg hjem til Oslo. Jeg selv har 14 kroner i kontanter og tre kroner på konto, og da er det grusomt plagsomt med snyltegjester som spiser av det siste jeg har av mat og røyker opp røyken min uten å spørre. Det renner over for meg snart. 100 jævla kroner kan da umulig være så vanskelig å oppdrive. Og hvorfor dra ett sted når du vet du ikke kommer deg hjem igjen. FUUU. Jeg vil være i fred så jeg får vaska ferdig huset.

Lenke til kommentar
Få henne til å vaske.

Hun har faktisk vaska litt, men det hjelper ikke. Det beste med dette er jo at hun ikke er en spesielt nær venninne engang, og alikevel virker det som at hun bare har regna med at det er greit at hun blir her for alltid. Jeg er sulten. Jeg kan ikke lage mat for da må jeg dele. Og jeg har typ, en kvart porsjon makaroni igjen i huset. Fuck.

Lenke til kommentar

Hun kjenner ingen andre her. Og siden jeg ikke kjenner henne noe særlig har ikke jeg så altfor lyst til å stå ansvarlig for penger hun låner av mine venner. (Noe jeg føler jeg gjør siden jeg ber om det). Aner jo ikke om mennesket gir det tilbake. Virker ikke sånn siden hu velger å dra ett sted med 68 øre på kontoen, vel vitende om at hun ikke kommer seg hjem.

Lenke til kommentar

Det med telefon; Prøv å skaff deg skyss fra Fredrikstad til Oslo når du knapt kjenner noen på noen av stedene, og ikke kan betale for deg. Punkt 2: Hu ringte faren sin og han skulle sette over penger, men selvfølgelig har hun ikke bankkort, og banken har stengt for dagen. Dritt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...