Gavekort Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 At morra mi henger seg opp i at barberer meg i dusjen, jævla hykleren tror at jeg skal gå rundt som en Chewbacca. Hvor ellers kan du barbere deg? :O Ja sant, det er bedre at det ender i hår-oppsamleren enn at jeg drysser hårene mine rundt over hele badet. Og det er snakk om kjønnshår ja. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Hvordan vet hun at du barberer deg i dusjen? Ser hun høvlen din, eller er det håret som er synlig? Isåfall så skjønner jeg hennes frustrasjon. Du finner ikke noe mer usexy enn barbert/klipt HÅR som ligger på badet. Du kan jo kanskje prøve å spyle vekk hårene som fester seg på "vegger og tak", eller fjerne det fra sluken. Endret 14. juli 2009 av Turtlis Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Butikker med +10 i kjøleren, slik at melka slettes ikke er kald. Butikker/kiosker med brus utgått på dato, slik at det nesten ikke er kullsyre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hvordan vet hun at du barberer deg i dusjen? Ser hun høvlen din, eller er det håret som er synlig? Isåfall så skjønner jeg hennes frustrasjon. Du finner ikke noe mer usexy enn barbert/klipt HÅR som ligger på badet. Du kan jo kanskje prøve å spyle vekk hårene som fester seg på "vegger og tak", eller fjerne det fra sluken. Vel, litt av begge deler egentlig. Men det høres mer ut som det er tabuet med barberingen som er i fokus, ikke at jeg glemte at jeg legger igjen spor. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. Agreed! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. Agreed! +1 gjør meg flau over å være norsk. Er noen veldig få unntak med noen grupper som rapper på dialekt Lenke til kommentar
wûst Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 HAHAHGHHAGHGAHGAHGAHGAHGAHAGHAGHEHEGAAEHAEGHAHAGH Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. Hva med Gatas Parlament? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. Hva med Gatas Parlament? Oooooold. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. Nay !! Mye norsk rap / hiphop fra 90 tallet og tidlig tidlig 2000 tall som er konge ! Folk som tar unødige risker , alt for ofte . så prøver de å dra meg med inni det Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 All norsk rap. Herregud så lame det er å høre på smågutta som tror de er noe. enig der ja Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Kanskje jeg var litt rask med å si all norsk rap suger. Kan heller si det slik at den nye norske musikken som har kommet iløpet av de siste årene får meg til å bli mektig irritert. Gatas Parlament er vel ok, selv liker jeg Paperboys og sangenes deres. Edit: Youtube videoen var HAHAHA!!! Viste akkurat hva jeg mente med Norsk musikk(rap) ^^ Endret 14. juli 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Hmm.. fant den mektig irriterende, for å si det mildt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jeg liker ikke Rap generelt jeg, med noen sjeldne unntak. Men det som irriterer meg er at andre ikke respekterer det noen liker. Slike personer som kommer med uttrykk som f.eks: "Æææææsj, elektronika er juks, det er bare noen som trykker på en datamaskin og får ut dårlige og kunstige toner!", av den grunn så vil ikke jeg hate hip hop og rap. Rotete innlegg, irriterendes... Btw: NRK sin extra-trekning har jævlig corny musikk. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) At antennekabelen bestemmer seg for å være drittsekk når jeg skal se Pacific Blue, som jeg har gleda meg til i hele dag! Brennnnnnn. Endret 14. juli 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Det irriterer meg at Paperboys ligger under feil artist på Spotify. Sakset fra beskrivelsen av gruppen: The Paperboys are a Canadian folk music band, who blend Celtic folk with Mexican, Eastern European, African, zydeco and country influences. ~ Wikipedia Yeah right. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Irriterer meg at Spotify stopper opp helt tilfeldig. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 (endret) Alltid i film når noen tar piller, altså medisiner av noe slag, så ser det ut som de tar sånn 20 stykker i slengen. De bare tømmer ut en del piller og kaster det i munnen. Det finnes ingen unntak heller, det er det verste. Endret 14. juli 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg