co2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen? Samme her. Har en kniv som kommer fra USA, er ikke sporing på den, så vet aldri når den kommer. Det er hat. Hele gleden er jo å se den nærme seg. Lenke til kommentar
uskyldig212 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Gjør det samme mot henne. Finn noe heavy metal og spill høyere enn henne. Problemet er det at hennes høytalere er mye bedre enn mine, så hun klarer alltid å spille høyest musikk uansett hvor høyt jeg spiller.. når eg hadde samme problem forsvant ledningene til søsteren min på " mystisk" vis funka bra det Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen? Samme her. Har en kniv som kommer fra USA, er ikke sporing på den, så vet aldri når den kommer. Det er hat. Hele gleden er jo å se den nærme seg. Må vel avbestille, men jeg finner jo ikke noe slags mail fra det nettstedet Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen? Samme her. Har en kniv som kommer fra USA, er ikke sporing på den, så vet aldri når den kommer. Det er hat. Hele gleden er jo å se den nærme seg. Må vel avbestille, men jeg finner jo ikke noe slags mail fra det nettstedet De holder vel til i Nigeria Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Irriterer meg grenseløst over bruk av og i hytt og vær. Jævler. Særlig når de skriver noe de vet vil skape diskusjon og temperatur. Argh! Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det er sant Tenkte den ville komme. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 At Jonathan skal reise tilbake til England i morgon. Eller, det er vel mest trist, eigentleg. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Gråvær og lave temperaturer om sommeren. Her i Nord-gokk har det bare vært sånn 15-16 hele sommern, av og til nede i 11-12. Faen så bedritent. Jaja nå sitter jeg jo mest inne uansett, men likevel... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Gråvær og lave temperaturer om sommeren. Her i Nord-gokk har det bare vært sånn 15-16 hele sommern, av og til nede i 11-12. Faen så bedritent. Jaja nå sitter jeg jo mest inne uansett, men likevel... Foretrekker dette fremfor hetebølger og svette netter uten søvn. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Den siste uka har det jo egentlig vært slik her i sør også. Kikka på temperaturen i går kveld, var nede i 13 grader ute. Men er litt enig med Slimda, er et lite avbrekk fra å sitte og svette på leiligheten her i 30C innetemp, hehe. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjøpte en kniv fra USA, hvorpå jeg fikk 231,- i fortollings og MVA utgifter. MØKK! Men liker kniven da Lenke til kommentar
Blekk. Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjøpte en kniv fra USA, hvorpå jeg fikk 231,- i fortollings og MVA utgifter. MØKK! Men liker kniven da pic? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Kjøpte en kniv fra USA, hvorpå jeg fikk 231,- i fortollings og MVA utgifter. MØKK! Men liker kniven da pic? Denne, men med tagger på(serrated.) Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Hva skal du med en sånn kniv? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Gå i byens gater trygg, selvsagt. "You call that a knife?" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du vet at hvis du blir tatt for småkriminalitet og de finner den kniven så kan du gange straffen din med 4. It's good to know! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Men i **********, haaatter de tragiske kodene du må skrive inn ifra et bilde.... Er umulig å se hva som står der, de stokker jo rundt, snur litt og skriver bokstavene så forbanna utydlig at det tar ørten forsøk for å feks få et glemt passord tilsendt eller registrere deg et sted... bøæææææ hat hat haaatt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Det går for hvilken som helst kniv som man har på seg uten gyldig begrunnelse. Det er like mye en samlerkniv som det er brukskniv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Du vet at hvis du blir tatt for småkriminalitet og de finner den kniven så kan du gange straffen din med 4. It's good to know! Gjelder bare å ikke bli tatt, lille venn! "Who will report it, if they're all dead?" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg