Dragen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg irriterer meg over hår på nesa jeg. Det kiler, og da må jeg klø. Jeg hater å klø. 7758478[/snapback] I eller på? Lenke til kommentar
exs Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 jeg irriterer meg MYE over tigths kledde idioter som vanligvis tyter frem på veiene når tv2 begynner og sende tour de france om sommeren..... "veien er for alle" sier de. try me sier jeg bare Lenke til kommentar
simenn Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 superagressive søppelsyklister som sykler i veien når det finnes et fortau bør få beina kappet av umiddelbart. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Folk som snuser er ikke det værste, men så legger de igjen restene sine overalt, under skolepulden, på stoler, i midtgangen i bussen, på kabinettet mitt (på et lan), alle andre plasser enn søppelbøtta. Det er en grunn til at søppelbøtta er der. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Folk som snuser er ikke det værste, men så legger de igjen restene sine overalt, under skolepulden, på stoler, i midtgangen i bussen, på kabinettet mitt (på et lan), alle andre plasser enn søppelbøtta. Det er en grunn til at søppelbøtta er der. 7761504[/snapback] Samme gjelder tyggegummi.. Buksa mi fikk svi.. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 At Gerd Liv Valla har vært på forsiden av nesten alle aviser (SPESIELT Dagsavisen) hver dag de siste to ukene begynner å irritere i lengden. Fælt hvor mye man kan blåse opp noe. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 et av mine lange, men få lange poster (explicit content, banning may occur while reading) fanboys, legger ved utdrag fra tv2 spillmagasinet sider,jeg kaller meg larsen når jeg er der Postet av: loko roco satan for en lam reklame omg :o 15.jan.2007 @ 23:25:37 Postet av: wii gaystation har ingenting å stille opp med...ræva lanseringstitler, og elendig maskin. 1.wii 2.xbox360 Deilig at resten av verden endelig har skjønt hvor ubrukelig sony er 15.jan.2007 @ 23:43:17 Postet av: Simen Kommer til å kjøpe PS3 rett og slett fordi Microsoft suger og Sony er kule Og hvordan visste du at morra mi er mann?? 15.jan.2007 @ 23:47:41 Postet av: EasyLiving sjekk denna Xflop boys, ikke vær blinde. http://www.spectrum.ieee.org/jan07/4837/1 16.jan.2007 @ 00:12:42 Postet av: andy Playstation3= Gaystation3 16.jan.2007 @ 00:18:45 Postet av: larsen har noen av dere faktisk prøvd Playstation 3? hvis dere kun har spilt 360 så vil dere jo si at den suger fordi den kommer seint, sony hermer, HD er bedre også videre.dere som har kun spilt playstation dere vil forsvare ps3 så godt dere klarer , men forgudsskyld DET ER JO FAR FAEN INGEN GRUNN TIL OG BEGYNNE DRITTKASTINGEN FØR MASKINEN HAR KOMMET UT. Men dere kan ikke si at den suger bare fordi det ser sånn ut, det som og si at det og pule ikke er godt,før du har prøvd det 16.jan.2007 @ 07:34:52 Postet av: Nintendo=Babyspill? Well, excuse my french, men Nintendo har aldeles IKKE bare babyspill. Ok, de har basert seg på spill som passer til hele familien, og hva er galt med det? Noen spill er kanskje litt barnslige (mario feks) men de er likevel kule å spille. Dessuten har Wii fått Twilight Princess, som er et litt voksent zeldaspill for en gangs skyld, og dessuten før noen disser Zelda, jeg tipper alle dere "Nintendo Suger" folk engang satt og spilte på Ocarina of Time. Som sagt, kommer det mye spill som de fleste babyer holder seg unna på wii, og med kontrollen blir First-Person shooters mye bedre enn før. Men jeg skulle ikke diskutere Wii her, jeg må si noe om PS3! Jeg er personlig en som synes at Sony er meget lite kreative og hermer mye etter de andre konsollene. Jeg synes at de fleste spill på PS3 er akkurat det samme gørret, noe som gjør at jeg synes konsollen ikke er særlig bra. Betale 6000 kroner for å spille drit? neitakk. Ok, den har god grafikk, men ærlig talt, konsollene TRENGER ikke mye bedre grafikk nå, de trenger SPILL som kan være gode, vare lenge og ha fyldig storyline. Tilslutt må jeg si at dette bare er min smak, mange er sikkert uenige i meg om PS3, men jeg håper jeg ihvertfall klarte å overbevise dere om at wii ikke har bare babyspill. 16.jan.2007 @ 07:37:02 Postet av: larsen Postet av: PS3! Mange 360 fans som har et behov for å forsvare kjøpet sitt. PS3 kommer til å bli så jævlig mye bedre enn 360. Jævla korrupte Microsoft. De som hermer. Måtte begynne å lage en spillkonsoll nesten helt lik Sony sin. Fuck Microsoft. PS3 FFS! 15.jan.2007 @ 18:25:15 tenk litt over det der, uten Microsoft så hadde ikke du fått postet det derog jeg har 3 gruner til og si det. 1. hvis du bruker windows(det er lagd av microsoft) 2. hvis du bruker macintosh(de lagde det fordi de skjønte det var et nytt marked og de ville ta topp kampen mot micrsoft) 3.hvis du bruker linux(det var lagd av folk som hadde jobbet hos microsoft) 4.du burde kanskje gå førsteklasse om igjen? 5 microsoft er ikke så veldig hermete, men sony er. Tenk en av de første spillmaskinene var commodore 64, men hadde sony lagd noe da?NEI ergo alt du sier der er 100% FEIL! 16.jan.2007 @ 07:41:24 teamkillere på bf2142 som alltid skal ha angrepsheliene(eller tanken for den saks skyld) folk som ikk skjønner hva msn statusen er til(maskinen min er så dårlig at noen spill kræsjer fordi jeg har fått en melding på msn mens statusen er opptatt ) folk som har smilies og wink på slike hurtigtaster at man knapt nok kan lese hva de sier. at jeg helt sikkert ikke for oppgradert dataen min i juli. Dete tasturet som gir meg ehn hel haug skirvefiel(eklere versjon: DETTE TASTATURET SUGER!) at jeg ikke får spilt av musikkvideoer på telefonen min. folk som tror de er gangstere. kviser på halsen MACINTOSH!(hele konseptet kan gå til helvete for min del) (achtung) adhd (achtung) ADHD på dette feltet skal vi ha et veldig morsomt nå - eller ikke. på skolen har vi en par , la oss si utstøtte, de har da diverse problemer. De som har adhd som oftest bruker som et trumfkort i enhver situasjon kun for at folk skal være på deres side. Hyperaktivitet dette går som oftest under ADHD. når jeg mang en gang sitter sent oppe på msn ,næmmen står det ikkeKaTrInE&IsElINsOmErHyPrE!!!!!(S);( (eksempel) da får jeg jo sånne meldinger som heihei vi er helt hypre hva driver du med da? joa jeg svarer og tenker ikke mer over det,før nå.NÅR SVARSTESTE BLE DET TØFT OG VÆRE HYPER?? vanligvis så har det som en lidelse "ikke gi han sukker", "å nei han blir gal hvis han får brus" også videre. Her om dagen snakketjeg mei jeg gikk i klasse med før joa hun hadde (hun går i paralellklassen)hun var redd for en i klassen hennes skulle klikke siden han var sterk og han hadde adhd, det som merkelig nok roet henne ned var at jeg sa;ta det med ro det so virkelig er ille er hvis du klikker virkelig, og ikke sånn over etter 10 minutter klikk spn seriøs klikk som varer i lange tider.Fordi du har nemliug lettere tilgang på våpen en enn politiet(hun kan gå ned i kjelleren til bestefaren sin, politiet må bak i bilen låse opp en boks, ta fram våpenet og lade det). at jeg bor så langt unna vennene mine( jeg bor en halvmil unna skolen , kan jo tro hvor ofte jeg har besøk i det hele tatt) singel folk som snuser fordi de tror de er tøffe(dette 15 åringer jeg snakker om nå altså) snusklysene på tak,dører,vegger etc you name it , they spit on it den dårlige maskinen min knærne mine (de er skikkelig vonde nå) albuen er faktisk også vond nå. at de på egon i oslo skal ha 36,- kroner for en halv-liter brus(itilegg til at den er vannet ut og resten av glasset er isbiter. utesteder som vanner ut brusen. at jeg begynner og bli trøtt nå. en hvis sortie™. batteriet på telefonen min. at jeg ennå ikke har fått meg scanner,noe jeg har ønsket helt siden jeg visste hva det var. FOTBALL! (don't make me even start) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 teamkillere på bf2142 som alltid skal ha angrepsheliene(eller tanken for den saks skyld) 7766654[/snapback] Så enig! Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Brukere som får kjærestene sine til å registrere seg, slik at de kan fortelle hverandre hvor høyt de elsker hverandre i SO. Endret 21. januar 2007 av Veronica Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Brukere som får kjærestene sine til å registrere seg, slik at de kan fortelle hverandre hvor høyt de elsker hverandre i SO. 7767917[/snapback] Hehe.. helt enig! Og som oppretter en side med "brukernavn + brukernavn" i dårlig HTML og knallrosa bakgrunn. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 En annen ting som irriterer meg er forumtøser og tilhengere av det. Det er lav prosent med jenter her inne, derfor er det noen som benytter hver anledning til å sikle etter de. De får en kultstatus. *kremt.. * Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Brukere som får kjærestene sine til å registrere seg, slik at de kan fortelle hverandre hvor høyt de elsker hverandre i SO. 7767917[/snapback] Ohyeah, denne er jeg enig i! Lenke til kommentar
Thend Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 En annen ting som irriterer meg er forumtøser og tilhengere av det. Det er lav prosent med jenter her inne, derfor er det noen som benytter hver anledning til å sikle etter de. De får en kultstatus. *kremt.. * 7767956[/snapback] Jeg kan godt sikle litt etter deg hvis du vil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Brukere som får kjærestene sine til å registrere seg, slik at de kan fortelle hverandre hvor høyt de elsker hverandre i SO. 7767917[/snapback] Word Lenke til kommentar
CustomTP Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 kollektiv straff.... 7stk som har surret bort "noe", nå må alle gå opp på et fjell å finne "noe" med fullt utsyr... Lenke til kommentar
Brian Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Irriterer meg at våpnene på bf 2142 av og til reloader to ganger på rad, spesielt assault våpenet. Så jeg reloader og løper frem mot fienden, og plutselig skal den reloade en gang til og jeg blir drept. arg En annen ting som også irriterer, er at hvis jeg bare skal gå over en liten murkant som er noen få cm høy, så må jeg faktisk hoppe over den. Dette er sykt irriterende, iallefall siden løpedistansen er minimal fra før, og det hjelper iallefall ikke på distansen å hoppe over små kanter. Lenke til kommentar
sekt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 kollektiv straff....7stk som har surret bort "noe", nå må alle gå opp på et fjell å finne "noe" med fullt utsyr... 7769193[/snapback] Det sies at kollektiv avstraffelse i forcen ikke er lov.. Men det vet vi jo alle ikke er tilfelle :] Heldigvis ferdig med den tida der.. Regner med det var militæret her hvertfall. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 kollektiv straff....7stk som har surret bort "noe", nå må alle gå opp på et fjell å finne "noe" med fullt utsyr... 7769193[/snapback] Det sies at kollektiv avstraffelse i forcen ikke er lov.. Men det vet vi jo alle ikke er tilfelle :] Heldigvis ferdig med den tida der.. Regner med det var militæret her hvertfall. 7769372[/snapback] .. og ikke Tøyen sjakklubb! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2007 Brukere som får kjærestene sine til å registrere seg, slik at de kan fortelle hverandre hvor høyt de elsker hverandre i SO. 7767917[/snapback] Hehe.. helt enig! Og som oppretter en side med "brukernavn + brukernavn" i dårlig HTML og knallrosa bakgrunn. 7767939[/snapback] Bra vi ikek gjør det åpenbart til hvem vi sikter imot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg