dysfunctional Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Folk som pirker på grammatikk er irriterende... Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Folk som pirker på grammatikk er irriterende... Tja, det hadde vært bedre å skrive: "Pirker på grammatikken...". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Flykick henne i ansiktet? Fungerer utmerket! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Gjør det samme mot henne. Finn noe heavy metal og spill høyere enn henne. Lenke til kommentar
megadott Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 09.07.09 17.15 ANKOMMET POSTKONTOR At posten ikke klarer å oppdatere sporingen, slik at jeg først nå 1 time senere får melding om at pakken er kommet. Og de stenger selfølgelig kl 6 slik at jeg nå må vente 1 dag ekstra. GRRRRRR Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Tja, det hadde vært bedre å skrive: "Pirker på grammatikken...". Og du vil frem til hva? Lenke til kommentar
direkte Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Gjør det samme mot henne. Finn noe heavy metal og spill høyere enn henne. Problemet er det at hennes høytalere er mye bedre enn mine, så hun klarer alltid å spille høyest musikk uansett hvor høyt jeg spiller.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Tja, det hadde vært bedre å skrive: "Pirker på grammatikken...". Og hva vil du frem til? Underholdning. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ok, da er din form for underholding dårlig... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Ok, da er din form for underholding dårlig... To poeng til deg! Toppen av alt er det ditt problem, ikke mitt. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Mitt problem? Jeg har ingen problemer. Jeg bryr meg ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Mitt problem? Jeg har ingen problemer, og jeg bryr meg ikke. Nei flott, da har vel du ingenting å si heller. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) varslene som man fåår.. på face hvordn i helvete kan slippe de og hvordan kan man fiske sånn at man ikke sender ut varsler???? Endret 9. juli 2009 av laffe Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Gjør det samme mot henne. Finn noe heavy metal og spill høyere enn henne. Problemet er det at hennes høytalere er mye bedre enn mine, så hun klarer alltid å spille høyest musikk uansett hvor høyt jeg spiller.. Du får "mekke" litt på de da. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) Det som irriterer meg så grenseløst er søstra mi som alltid skal ha på så innmari høy musikk som jeg ikke liker. Hun setter seg alltid på samme rom som meg, og nekter å bruke hodetelefoner! Når jeg spør henne fint om hun kan skru ned lyden overser hun meg bare. Hun forstår ikke at dette sliter meg og andre i familien helt ut, uansett hvor mange ganger vi har sagt det til henne! Gjør det samme mot henne. Finn noe heavy metal og spill høyere enn henne. Problemet er det at hennes høytalere er mye bedre enn mine, så hun klarer alltid å spille høyest musikk uansett hvor høyt jeg spiller.. Hvor stort rom har du da? ------------------------------------------------------------------- Jeg irriterer meg over at 9800Gx2`en min blir sykt varm under spilling. Må seriøst få meg nytt kabinett. Endret 9. juli 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) -------------------------------------------------------------------Jeg irriterer meg over at 9800Gx2`en min blir sykt varm under spilling. Må seriøst få meg nytt kabinett. Hvor varmt blir det? Anbefalt peak-temperatur er fra 80 til 100'C. Endret 9. juli 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 Kom jo plutselig på at jeg har bestilt ei t-skjorte for en måned siden ca. Har enda ikke sett noe til den. Hva faen? Samme her. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. juli 2009 Del Skrevet 9. juli 2009 -------------------------------------------------------------------Jeg irriterer meg over at 9800Gx2`en min blir sykt varm under spilling. Må seriøst få meg nytt kabinett. Hvor varmt blir det? Anbefalt peak-temperatur er fra 80 til 100'C. Det blir aldri over 83-84c, men det som er irriterende med den varmen, er at viften lager mye lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg